مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

کارخانه تولید خوراک ماهی زنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد تشکیل دهنده خوراک ماهی زندهنرخ توزیع خوراک ماهی از کارخانه

ماهی ها از جمله آبزیان بسبار متنوع دریایی بوده که چون یک ماده خوراکی به شمار می آید، پرورش آن نیز آغاز شده و یکی از دغدغه های مهم در پرورش آن ها خوراک ماهی برای بزرگ شدن بچه ماهی است.

کارخانه خوراک ماهی زنده، با بهره گیری از انواع مواد مورد نیاز برای پرورش ماهی که از کیفیت بالایی برخوردارند و همچنین با استفاده از دستگاه های پیشرفته مرغوب ترین خوراک ماهی زنده را تولید می نماید.

کارخانه تولید خوراک ماهی زنده

مواد تشکیل دهنده خوراک ماهی زنده

مواد تشکیل دهنده خوراک ماهی زنده همان طور که مشخص است، خوراک ماهی زنده بسیار برای پرورش و افزایش کیفیت ماهیان پرورشی بسیار حائز اهمیت بوده و از طرفی در این خوراک مواد تشکیل دهنده ضروری و مفید به کار می رود؛

  • بیش ترین ماده تشکیل دهنده آن پردتئین می باشد که برای افزایش بافت و فیله های گوشتی ماهیان بسیار ضروری بوده و معمولا حدود چهل درصد مواد خوراک ماهی را تشکیل می دهد تا از این لحاظ کمبودی حاصل نشود. برای تهیه پروتئین این خوراک از موادی نظیر سویا ها و ذرت استفاده می گردد.
  • ماده دیگر کربوهیدرات نام دارد که متشکل از قند های پیچیده و ساده بوده و معمولا از مواد قندی گیاهی تهیه می شود و در هضم و گوارش بهتر ماهیان تاثیر گذار است.
  • خوراک باید دارای سدیم نیز باشند تا به این طریق میزان نمک ورودی به بدن کنترل گردد، ماهیان معمولا در آب های دریا که شور هستند بزرگ می شوند و پرورش آن ها در آب های شیرین می تواند موجب تلفات شود که با افزودن مقادیر مشخصی سدیم از بروز آن جلوگیری می گردد.
  • اسید های چرب از دیگر مواد قابل ذکر است که شامل اسید های چرب اشباع شده بوده و هم می تواند از منابع گیاهی مانند تفاله های زیتون حاصل شده و هم از منابعی نظیر پودر ماهی های کوچک خشک شده نظیر ماهی سوزنی یا گاوی تهیه شود.

نرخ توزیع خوراک ماهی از کارخانه

نرخ توزیع خوراک ماهی از کارخانه این روز ها بسیاری از پرورش دهندگان ماهی ترجیح می. هند که از خوراک های تولید شده در کارخانه تهیه کرده و استفاده نمایند که دلیل آن مقرون به صرفه بودن نرخ توزیع خوراک ماهی از کارخانه است.

در واقع این کارخانه خوراک های تولید شده را در بسته بندی های مجزا و متنوع پلمپ کرده و سپس بدون سپردن به دست واسطه برای فروش، آن را مستقیم به دست مشتریان می رساند که سبب شده نرخ توزیع آن بسیار کاهش یابد. 

برای اطلاع کامل درباره نحوه توزیع و همچنین نرخ و قیمت توزیع خرده و عمده می تواند با راه های ارتباطی درج شده در سایت با تولید کننده به طور مستقیم در تماس بود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید