مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

تولید غذای همستر با بهترین کیفیت و قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست غذای همستر باکیفیتفروش بهترین غذای همستر ارزانتولید کننده انواع غذای همستر با قیمت مناسب

همستر(HAMSTER) حيواني كوچك و بسيار جذاب و زيبایی است موش همستر در رنگ هاي گوناگون ازجمله سفيد، طلائي، سياه، كرم است كه از خانواده جوندگان است همسترها همه چیزخوار(omnivorous) مي باشد. احتياجات غذايي همسترها بسيار شبيه به رت است. همسترها در انتخاب غذا سخت‌گير نبوده و تقريبآ همه چيز خوارند. با اين حال همستر علاقه زيادي به تخم‌مرغ، برنج، گوشت و سيب‌زميني دارد. همستر حيوان صرفه‌جويي بوده و علاقه زيادي به پرخوري ندارد. برای تولید غذای همستر کافی است وسایل و ادوات مربوط به آن را تهیه کرد.

تولید غذای همستر با بهترین کیفیت و قیمت

لیست غذای همستر باکیفیت

لیست غذای همستر باکیفیتلیست غذای همستر عبارتند از: -غذا های آماده همستر: بهترین غذا برای همستر می باشند، این غذاها دقیقا با توجه به نیاز غذایی همستر تهیه شده اند. همستر ها به تغییر غذا عادت ندارند، در صورتیکه نوع غذای آن ها را می خواهید عوض کنید باید کم کم عوض کنید. -میوه و سبزیجات تازه که شامل: سیب بدون هسته، گلابی، هلو،آلو، توت، کشمش، کاسنی تلخ، اسفناج، جعفری و کلم بروکلی. -مواد غذایی سفت که شامل: لوبیا، پیاز، سیب زمینی، برگ گوجه فرنگی، ریواس، میوه های خانواده مرکبات، الکل و آبنبات. غذاهایی که همسترها نباید بخورند: -ماهی پخته: دادن مقدار کمی از آن به همستر ضرری ندارد اما باعث می شود همستر شما بوی بدی بگیرد. -بادام: به دلیل داشتن اسید Cyanic. -شکلات: سمی ترین غذا برای همه حیوانات خانگی بخصوص همستر میباشد. -چیپس و تنقلات: به دلیل چربی بیش از حد. -سیب زمینی خام، لوبیا قرمز خام و اووکادو: می تواند برای همستر مشکلات قلبی ایجاد کند. -ریواس خام و هسته سیب: دارای ارسینگ. -مرکبات: بیش از حد اسیدی. -مربا و ژله: دارای قند زیاد. 

فروش بهترین غذای همستر ارزان

فروش بهترین غذای همستر ارزانفروش غذای همستر در نمایندگی ها و فروشگاه های مجازی می توان مشاهده کرد، که قیمت غذای همستر در این فروشگاه های مجازی و نمایندگی ها پایین تر و ارزان تر می باشد، به دلیل اینکه این فروشندگان به صورت عمده محصولات را از تولید کنند می گیرنده. غذاهای خشک بیشترین فروش را دارن،دلیل اصلی برتری غذاهای خشک، ذخیره شدن آنها توسط حیوان و زود فاسد نشدن آنها می باشد. نکته مهم این است که همستر هم مانند انسان نیاز به تنوع در رژیم غذایی خود دارد، درست است که غذاهای تجاری خیلی خوب هستند ولی گاهی لازم است که به حیوان غذاهایی مثل تخم آفتابگردان و میوه هم داد.

تولید کننده انواع غذای همستر با قیمت مناسب

تولید کننده انواع غذای همستر با قیمت مناسبتولید کننده غذای همستر امروز قدرت بیشتری نسبت به قبل دارند چون رقیب های زیادی برای خرید غذای حیوانات پیدا شده است، و هر تولید کننده ای که قیمت مناسب تر و ارزان تری داشته باشد سود و فروش بیشتری دارد. تولید کننده های غذای همستر بیشتر کشاورزان می باشند که میوه وسبزیجات دارنذ که یک غذای مفید و عالی محسوب می شود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید