مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

پخش خوراک ماهی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید خوراک ماهیکارخانه تولید خوراک ماهی عمده
پخش خوراک ماهی عمده

پخش خوراک ماهی عمده و کلی جهت فروش با قیمت های ارزان از بهترین راهکار ها است. تولید خوراک ماهی در ایران در کیفیت های عالی و تنوع بالا در سطح وسیعی در حال انجام است. بخشی از پخش خوراک ماهی عمده از طریق تولید کننده های غذای ماهی و شرکت های پخش در سراسر ایران انجام می گردد.

پخش خوراک ماهی عمده

مراحل تولید خوراک ماهی

مراحل تولید خوراک ماهی

تولید خوراک ماهی به روش های مختلفی از جمله روش تولید پلت های فشرده، اکستروژن (پلت شناور) و روش اکسپندر انجام می گردد. با توجه به استفاده بیشتر از خوراک ماهی اکسترود، مراحل تولید خوراک ماهی به این روش را توضیح خواهیم داد.

در این روش از شرایط فیزیکی متفاوتی استفاده می شود که باعث تولید یک محصول متمایز می گردد. در روش اکسترود از حرارت ۱۲۵ تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۲۴ تا ۴۴ درصد استفاده می گردد.

تنظیم حرارت و رطوبت موجب تولید مخلوط خمیری شده که تحت فشار زیاد از قالب عبور می کند. در این هنگام  فشار کاهش یافته و باعث انبساط سریع بخار آب در پلت شده و حفره های هوائی در آنها تشکیل می شود. پس از سرد شدن، تراکم و تخلخل تا حدی است که پلت ها می توانند روی سطح آب شناور شوند. مراحل مختلف دستگاه اکسترودر  به شرح زیر می باشد:

۱- سیلوی مواد خام:
مواد اولیه در زمان و دوز مناسبی با یکدیگر مخلوط می شوند.

۲- میکسر آماده ساز :
در این مرحله قابلیت افزودن مقادیر بالای رطوبت بخار تزریقی و زمان نگهداری خوراک های میکس شده وجود دارد.

۳- اکسترودر :
در این مرحله توسط بخار آب پخت کامل می گردد.

۴- خشک کن یا خنک کن ها:
هدف از این مرحله ابقا کیفیت محصول در طی دوره نگهداری و انبارداری است.

کارخانه تولید خوراک ماهی عمده

کارخانه تولید خوراک ماهی عمده

کارخانه تولید خوراک ماهی در اکثر استان های کشور وجود داشته و تولید و پخش خوراک ماهی را نیز در حجم بالا و به صورت عمده و تناژ انجام می دهند.

کارخانه های تولید خوراک ماهی محصولات خود را با کیفیت های بالا و همچنین قیمت های بسیار مناسب تولید کرده و به بازار ارائه می دهند. به همین دلیل نیز امروزه سهم قابل توجهی از صادرات خوراک ماهی متعلق به کشور ایران است.

پخش خوراک ماهی بیشتر به صورت عمده انجام می گردد چون از این طریق می توان ضمن خرید غذای ماهی ارزان در سایر هزینه ها از جمله هزینه حمل و نقل صرفه جویی کرده و نیاز خود را برای چند مدت تامین نمایید.

بسیاری از مراکز پخش خوراک ماهی و نمایندگی های معتبر و اصلی از جمله این مرکز محصولات غذایی آبزیان را به صورت عمده به تمام استان ها و شهر های کشور ارسال می کنند. لذا به راحتی در هر کجای کشور قادر به خرید محصول با قیمت مناسب می باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید