مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =

کارخانه تولید خوراک آماده آبزیان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین خوراک آماده آبزیانپخش مستقیم خوراک آماده آبزیان

خوراک آماده آبزیان و انواع ماهی مانند کپور و قزل آلا از جمله موارد ضروری در صنعت شیلات و آبزی پروی است که به صورت مستقیم با کیفیت پرورش و تولید بهترین آبزیان در ارتباط است. این نهاده ها توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌گردد. کارخانه خوراک آماده آبزیان در تلاش است این ملزومات ضروری را با استفاده از بهترین ترکیبات و با استفاده از دانش رو جهانی در حوزه تولید خوراک آبزیان تولید نماید. 

کارخانه تولید خوراک آماده آبزیان

مشخصات بهترین خوراک آماده آبزیان

مشخصات بهترین خوراک آماده آبزیان

جیره و خوراک آبزیان در فرآیند پرورش صنعتی انواع آبزیان مانند ماهی و میگو بسیار حائز اهمیت است. برای تولید خوراک آبزیان از روش‌های مختلفی مانند  روش دستی، روش اتوماتیک و روش نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود و با استفاده از مواد اولیه گوناگون خوراک تهیه می گردد.

برندهای مختلف در حوزه تولید و تامین خوراک و جیره آبزیان فعال هستند و هر یک از این برندها فرمولاسیون خاصی برای تولید غذای ماهی و آبزیان دارند. اما مشخصات بهترین خوراک آماده آبزیان چیست و در زمان خرید چگونه می توانیم متوجه شویم که محصول، با کیفیت اس؟

اولین نکته ای که در زمان خرید غذای آبزیان باید مورد توجه قرار داد  بررسی ترکیبات موجود در خوراک است. بهترین خوراک آماده آبزیان شامل پودر ماهی، ترکیبات با پایه گیاهی مانند انواع غلات شامل گندم جو و ذرت و یونجه است.

همچنین روغن های لازم برای تامین ویتامین های مورد نیاز آبزیان مانند روغن زیتون و روغن بادام زمینی در آن وجود دارد. علاوه بر این موارد بهترین خوراک آماده آبزیان شامل مکمل ها و نگهدارنده هایی است که در رشد طبیعی آبزیان مؤثر هستند. مکمل ها شامل مواردی چون ویتامین های دی و ویتامین های گروه ب هستند.

بنابراین توجه به ترکیبات موجود در خوراک آماده آبزیان یکی از مهمترین موارد است. نکته دوم در زمان خرید توجه به کیفیت ترکیب خوراک است. فرآوری و تولید خوراک آبزیان باید به گونه‌ای باشد که خوراک کاملاً ترکیب شده و میکس باشد. کنسانتره ها و خوراک های پلت شده از جمله بهترین خوراکی ها هستند که دارای ماندگاری بالا هستند. 

پخش مستقیم خوراک آماده آبزیان

پخش مستقیم خوراک آماده آبزیان

پخش خوراک آماده آبزیان به صورت مستقیم توسط مراکز مختلفی مانند نمایندگی های رسمی شرکت های تولید کننده کنسانتره و خوراک دام و آبزیان و مراکز عرضه و فروش آنلاین صورت می پذیرد.

این مراکز تنوع بالایی از محصولات را در حجم و بسته بندی های متنوع عرضه می‌کند و قیمت های اقتصادی و منحصر به فرد را برای انواع خوراک آبزیان در نظر گرفته اند. صنعتگران و فعالان حوزه پرورش آبزیان می‌توانند برای خرید با کیفیت ترین و تازه‌ترین جیره آماده آبزیان و ماهی از طریق مرکز فروش مستقیم اقدام نمایند و با بررسی محصولات مختلف از لحاظ ترکیبات و قیمت، با توجه به حجم مورد نیاز خود محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت استثنایی سفارش دهند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید