مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

فروش خوراک آبزیان خوزستان کلی و جزئی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خوراک آبزیانقیمت عمده خوراک آبزیان خوزستان

خوراک آبزیان خوزستان معمولا خشک و بدون رطوبت می باشد زیرا این نوع خوراکی آلودگی کمتری در استخر ایجاد می کند و ماهی ها به راحتی می توانند ته استخر را ببیند و غذا مورد نظر را پیدا کنند. خوراک آبزیان سه دسته تر، خشک و مرطوب می باشد که هر چه رطوبت کمتری داشته باشد بهتر می باشد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. غذای ماهی ها بر حسب وزن آن ها در استخر می ریزند و معمولا خوراک آبزیان کلی و جزئی موجود می باشد.

فروش خوراک آبزیان خوزستان کلی و جزئی

آشنایی با خوراک آبزیان

آشنایی با خوراک آبزیان خوراک آبزیان به سه دسته تقسیم می شود که این دسته بندی بر اساس مقدار رطوبت آن ها می باشد که این سه دسته شامل خوراک تر، مرطوب و خشک می باشد که بهترین نوع خوراک برای آبزیان خشک می باشد که معمولا این نوع غذا به صورت حبه ای یا فشرده تهیه می شود.

خوراک خشک تحت دمای بالا تهیه می شود پس بهداشتی تر می باشد و هم چنین ماندگاری بالاتری نسبت به دو دسته دیگر دارد. این نوع غذا به خوبی آسیاب شده طوری که ذرات کمتری در استخر باقی می ماند و استخر را آلوده می کند خوراک خشک رطوبت بسیار پایی دارد به همین دلیل انبار کردن و نگهداری طولانی مدت آن امکان دارد و هم چنین حمل و نقل آن راحت ار می باشد.

ممکن است خوراک تر و مرطوب از مواد اولیه با کیفیت تهیه نشود و هم چنین بهداشتی نباشد و امکان مسمومیت وجود داشته باشد و خطر ناک می باشد. این دو نوع خوراک ماندگاری بسیار پایینی دارند و همین طور قابل انباشته شدن در یک مکان نمی باشند. شاید غذا را به خوبی آسیاب نکرده باشند و اندازه دهان ماهی نباشد و نتواند به راحت غذا بخورد.

زمانی که ماهی کوچک می باشند و برای رشد ماهی ها باید غذای بیشتری در استخر ریخت تقریبا روزی چهار الی پنج مرتبه باید غذا در استخر ریخت و همین طور با بزرگ تر شدن ماهی روزی دو الی سه مرتبه غذا می ریزند.

قیمت عمده خوراک آبزیان خوزستان

قیمت عمده خوراک آبزیان خوزستان فروش خوراک ماهی کلی یکی از پر فروش ترین و پر سود ترین کسب و کار ها محسوب می شود برای رسیدن به سود بیشتر می توانند قیمت عمده غذای آبزیان را کنار بسته بندی درج نمایند و هم چنین می توانند کنار قیمت، خواص و ویژگی خوراک ماهی و شرایط نگهداری، طرز استفاده  از آن، طرز تهیه آن و مقدار لازم برای ماهی و غیره را روی بسته بندی درج کنند تا مشتری ها بتوانند به راحتی برای ماهی سرا بهترین خوراک را برای ماهی خریداری نمایند و هم چنین با بررسی اطلاعات می توانند ارزان ترین خوراک ماهی خریداری کنند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید