مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =

عرضه مستقیم خوراک آبزیان آب شور

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش غذای آبزیان آب شوراطلاعاتی درباره انواع خوراک آبزیان

آبزیان از جمله منابع غذایی و تزئینی هستند که دارای تنوع گونه بسیار بالایی بوده و بر اساس نوع آب محل زندگی به دو گونه آبزی آب شور و شیرین تقسیم بندی می شود و هر کدام خوراک منحصر به فردی دارند.

عرضه مستقیم خوراک آبزیان آب شور بسیار متداول بوده و عرضه خوراک آبزیان به این شکل، این امکان را برای خریداران و مشتریان فراهم کرده که بتوانند با عرضه کننده و تولید کننده بدون واسطه خرید و فروش نمایند. 

عرضه مستقیم خوراک آبزیان آب شور

مرکز فروش غذای آبزیان آب شور

مرکز فروش غذای آبزیان آب شور مرکز فروش غذای آبزیان آب شور این مجموعه، در واقع بزرگ ترین فروشگاه غذای آبزیان در کشور بوده که دارای انواع خوراک های ماهیان کپور و قزل آلا بوده و همگی از کیفیت های عالی برخوردارند.

در واقع این مرکز درصدد تهیه بهترین انواع غذا ها برای آبزیان آب شور بوده و بسیاری از پرورش دهندگان بزرگ آبزی در کشور از این فروشگاه اقدام به خرید می کنند.

سیستم و سایت فروش غیر حضوری آن نیز راه اندازی شده تا مشتریانی از سراسر کشور بتوانند به محصولات فروشگاه دسترسی داشته باشند و خرید خرده و عمده خود را بتوانند از این طریق نیز ثبت نمایند.

اطلاعاتی درباره انواع خوراک آبزیان

اطلاعاتی درباره انواع خوراک آبزیان خوراک آبزیان  بسیار متنوع بوده و همه این ها به گونه آن ها باز می گردد با این حال در ایران بیش ترین آبزی پرورش یافته، ماهیان کپور و قزل آلا هستند که در ادامه به خوراک این دو نوع آبزی پرداخته شده است؛

  • کپور ماهیان در صورتی که از نوع سر گنده باشند، تقریبا همه چیز خوار بوده اند و به این ترتیب در خوراک آن ها می توان انواع مختلفی از مواد گیاهی، جانوری و املاح را استفاده کرد، بیش ترین ماده مصرفی در خوراک آن ها سوزن ماهی های خشک و مودر شده است.
  • در صورتی که کپور ماهی از نوع گیاه خوار باشد، نمی توان در ترکیبات غذایی آن از پودر استخوان ماهی یا گوشت ماهی استفاده کرد با این حال انواع مختلفی از مواد معدنی نظیر کلسیم و همچنین ویتامین های گروه k در آن ها استفاده می گردد. برای تامین پروتئین گوشت ماهی گیاه خوار از پروتئین های تفاله سویا استفاده می گردد. پروتئین برای افزایش گوشت ماهی بسیار حائز اهمیت است.
  • برای ماهیان قزل آلا از آن جایی که برای هر گونه آن می توان از یک نوع خوراک استفاده کرد، بنا براین تامین خوراک آن آسان تر بوده و بیش ترین ماده ای که در آن دیده می شود کلسیم، پتاسیم و همچنین فسفات بوده و پتاسیم می تواند میزان ورود و خروج سدیم یا همان نمک به درون بدن ماهی پرورشی را کنترل نماید.
کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید