مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

صادرات غذای ماهی کپور معمولی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات خوراک ماهی کپورعرضه خوراک ماهی کپور صادراتی

ماهی کپور چهار نوع:نقره ای، معمولی، سرگنده و علف خوار را شامل می شود. غذای ماهی کپور معمولی که از ترکیبات مهمی تشکیل شده است و همه احتیاجات این ماهی را برطرف می کند به کشور های مختلف  نیز صادر می شود و این منبعی اقتصادی برای ما به شمار می رود. امروزه صادرات خوراک ماهی کپور موجب رونق اقتصادی شده است.

صادرات غذای ماهی کپور معمولی

ترکیبات خوراک ماهی کپور

ترکیبات خوراک ماهی کپور ماهی کپور در دریا ی خزر با رشد مناسبی همراه است. خوراک اکسترود ماهی کپور معمولی به نحوی طراحی و تولید شده است که تمامی نیاز های غذایی این ماهی را در سنین مختلف تامین و رفع می‌ کند. اکنون بهتر است ترکیبات این غذای پرورش ماهی را بررسی کنیم. مواد اولیه تشکیل دهنده این خوراک عبارت هستند از : انواع منابع پروتئینی حیوانی و گیاهی مانند انواع پودر ماهی، کنجاله سویا، کنجاله کلزا، کنستانتره‌های پروتئینی گیاهی، گلوتن گندم، گلوتن ذرت، ژلاتین، آرد گندم، سبوس گندم، روغن ماهی، روغن‌های گیاهی، مکمل‌های معدنی و ویتامینه، مواد محرک رشد و سیستم ایمنی. ترکیباتی که همه نیاز های این ماهی را برطرف خواهد کرد.

این خوراک ویژگی هایی دارد که باعث شده متفاوت و خاص ظاهر شود، این ویژگی ها عبارت هستند از :

  1. این خوراک کامل بوده  و تعادل تغذیه‌ای به طرز مناسبی رعایت شده است.
  2. وجود تمامی عناصر معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز از نکات مهم می باشد.
  3. وجود اسیدهای چرب غیراشباع و اسیدهای آمینه ضروری و همچنین مقادیر مناسب پروتئین و انرژی جیره در این خوراک مورد توجه است.
  4. سبب افزایش عملکرد رشد می شود و ضریب تبدیل غذایی  را کاهش می دهد.
  5. سبب تکامل بهینه تمامی بافت‌های بدن از جمله سیستم اسکلتی خواهد شد.
  6. باعث ارتقاء سیستم ایمنی و افزایش مقاومت در برابر استرس و بیماری می شود.
  7. آنها به دو فرم شناور و فرورونده به منظور استفاده مناسب برای انواع سیستم‌های پرورش (استخر خاکی، استخر بتونی، قفس، در حالت‌های کشت چندگونه و یا تک ‌گونه) تولید می شوند.
  8. همچنین خوراک‌های پرواری متنوع با نسبت‌های مختلف پروتئین و انرژی برای روش‌های متفاوت پرورش و فصول مختلف سال (شامل خوراک‌های تیپ B, A و C) شامل می شود.

این ویژگی باعث خاص شدن این محصول شده و به عنوان محصولی صادراتی برگزیده شده و مخاطبان خاص خود را در کشور های دیگر دارد.

عرضه خوراک ماهی کپور صادراتی

عرضه خوراک ماهی کپور صادراتی این خوراک بی نقص به کشور هایی که ماهی کپور را پرورش می دهند صادر شده و ماهی با خوردن این خوراک تمام نیاز های بدنش را تامین می کند. این سبب شده است تا پرورش ماهی در این کشور ها رشد کند و مخاطب این محصول شوند. این خوراک توسط تولید کنندگان عرضه می شود و عرضه خوراک ماهی کپور کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شیراز یکی از شهرهای بسیار فعال در زمینه تولید انواع غذا برای حیوانات مختلف می باشد به همین دلیل فروش خوراک دام و طیور در شیراز بازار خوبی را دارد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید