مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

خرید غذا ی سگ ژرمن بالای 15 ماه

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید غذای مخصوص سگعرضه کننده غذای خشک سگ ژرمن

 سگ ژرمن یکی از نژاد های سگ ها می باشد که به دلیل شجاعت و هوش بالا برای گله داری، کمک به افراد نابینا، نگهبانی و جست و جو جزو دسته ی سگ های کاری قرار گرفته است. غذا سگ ژرمن با توجه به جثه ای که دارد جیره بندی می شود. خرید غذای یک ژرمن بالای ۱۵ ماه امروزه به امری کاملا رایج و آسان مبدل گردیده است.

خرید غذا ی سگ ژرمن بالای 15 ماه

راهنمای خرید غذای مخصوص سگ

راهنمای خرید غذای مخصوص سگ امروزه افراد جامعه میل به نگهداری حیوانات خانگی دارند. سگ ها در این بین از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند.

ژرمن یکی از معروف ترین نژاد های سگ در دنیا است. از لحاظ طول عمر، سگ ژرمن طول عمری بین ۹ الی ۱۳ سال دارد و از لحاظ جثه، قدی بین ۵۵ الی ۶۵ سانتی متر دارد.

شجاعت، شهامت و جسور بودن ژرمن او را به یک حیوان امدادی تبدیل کرده است؛ به گونه ای که از آن در بسیاری از عملیات های امداد و نجات استفاده می کنند.

با توجه به ویژگی های ژرمن پی می بریم که نوع خوراک این نوع سگ از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا بدن سگ ژرمن عضلانی می باشد.

در هنگام خرید غذا سگ ژرمن باید به راهنمای خرید غذای مخصوص سگ توجه داشته باشید، زیرا ژرمن ها برای داشتن رشد کافی روزانه  ۲۲٪ دوز پروتئین نیاز دارند؛ که بهتر است این پروتئین از منبع های حیوانی تامین شود.

برخی از افراد بر این باورند که غذای سگ باید فاقد چربی باشد. این عقیده ی غلطی است، زیرا چربی سبب می شود سلامت استخوان ها و پوست ژرمن افزایش پیدا کند.

علاوه بر این موارد غذای سگ باید حاوی فیبر، مواد معدنی و ویتامین باشد.

عرضه کننده غذای خشک سگ ژرمن

عرضه کننده غذای خشک سگ ژرمن غذای سگ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باید با توجه به سن و نیاز سگ، نوع غذایش را انتخاب کنید.

نکته ی اصلی در مورد غذای سگ ژرمن نوع و میزان فعالیت سگ می باشد. هر چه فعالیت سگ بیشتر باشد؛ میزان غذای وی در طول روز به همان اندازه افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر غذای خشک سگ از بازار تقاضای خوبی برخوردار است. مهم ترین مزیت غذای خشک آن است که شما در طول روز هیچ نگرانی نسبت به خراب شدن غذا ندارید.

غذای خشک از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین انبار کردن این نوع غذا امکان پذیر بوده و نیاز به خرید روزانه غذا برای سگ خود ندارید.

عرضه کننده غذای خشک سگ ژرمن توانسته حجم زیادی از میزان تقاضای این محصول را پاسخگو باشد. همچنین این عرضه کننده، طعم های مختلف غذای خشک  شده را با توجه به نوع رژیم ژرمن در اختیار شما قرار می دهد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید