مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

خرید عمده غذای طوطی عروس هلندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع غذای روزانه عروس هلندیقیمت فروش غذای طوطی عروس در بازارشرکت پخش عمده انواع غذای طوطی عروس هلندی

خرید غذای طوطی عروس هلندی به صورت عمده از مراکز فروش انواع خوراک پرندگان امکان پذیر است. این پرنده زیبا برای رشد بهتر نیاز به غذایی مغذی و مفید دارد. این گونه از خانواده طوطی ها است ولی مانند سایر پرندگانی چون مرغ عشق غذایشان دانه است. دانه مورد علاقه آنها تخم ارزن می باشد البته بی علاقه به تخم کتان، شاهدانه و تخم آفتاب گردان نیستند. تمام این تخم ها دارای مواد مغذی بی شماری هستند که این پرنده با خوردن آنها قوی و بزرگ می شود. فروش عمده غذای طوطی با قیمت های مناسب و به صرفه انجام می پذیرد.زرده تخم نرغ، آرد نخود و بیسکوئیت مادر بهترین غذا برای جوجه ها می باشد.

خرید عمده غذای طوطی عروس هلندی

آشنایی با انواع غذای روزانه عروس هلندی

آشنایی با انواع غذای روزانه عروس هلندیآشنایی با انواع غذای روزانه عروس هلندی توسط افرادی که به پرورش این گونه پرندگان علاقه دارند صورت می گیرد. این پرنده باید درطول روز سه مرتبه غذا مصرف کند. از انواع غذای این پرنده می توان به ترکیبی از سبزیجات، مواد پروتئینی، تخم ها و آجیل ها اشاره کرد. باید انواع مواد موجود در این خوراک ها به بدن پرنده برسد تا بتواند بهتر و بیشتر رشد کند.

هر وعده ای در روز که این پرنده بخواهد تغذیه کند باید حدود 15 گرم مواد مفید داشته باشد تا دچار سوء هاضمه نشود. این پرنده در هر مرحله از زندگی نیاز به یک غذای مخصوص دارد. 

قیمت فروش غذای طوطی عروس در بازار

قیمت فروش غذای طوطی عروس در بازارقیمت فروش غذای طوطی عروس در بازار را باید از مراکز فروش پرسید. می توان برای راحتی خود به سایت های اینترنتی نیز مراجعه کرد و از انواع غذاها مختص به دوره های مختلف و قیمت های دقیق و به روز آنها اطلاع پیدا کرد.

قیمت ها امروزه به خاطر نوسانات اقتصادی کشور ها به صورت روزانه تغییر می کند. غذای طوطی ارزان توسط نمایندگی های معتبر فروش انواع خوراک طیور به خریداران داده می شود. قیمت مناسب محصول و کیفیت بالای آن موجب پیشرفت تولید کننده می گردد.

شرکت پخش عمده انواع غذای طوطی عروس هلندی

شرکت پخش عمده انواع غذای طوطی عروس هلندیشرکت پخش عمده انواع غذای طوطی عروس هلندی براساس سفارش و درخواست مشتریان محصول را تهیه می کند و به آنها تحویل می دهد. شرکت باید با رعایت نکات بهداشتی و استاندارد های حمل این خوراک ها را به دست مصرف کنندگان برساند.

شرکت غذای طوطی براساس نژاد این پرنده خوراک را تهیه می کند. غذای عروس هلندی هم مانند سایر پرنده ها انواع تخم ها و مغزیجات می باشد. این پرنده به خاطر شباهتش به طوطی، زیاد مورد پسند می باشد. نمونه نر آن اگر پرورش داده شود قادر به سخن گفتن هم می باشد که برای این امر باید مواد و املاح زیادی را مصرف کند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید