مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

بزرگترین فروشنده خوراک ماهی دریایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در تهیه خوراک ماهیمراکز فروش مستقیم خوراک ماهی دریایی

مرکز عرضه مستقیم انواع نهاده و خوراک ماهی دریایی به عنوان معتبرترین فروشنده انواع خوراکی آبزیان، این محصولات را با کیفیت بالا و در حجم و بسته بندی های متنوع ارائه می نماید و این امکان را برای فعالان صنعت شیلات و آبزی پروری فراهم آورده است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، این محصول را با قیمت های مقرون به صرفه و منحصر به فرد تهیه نمایند و به این ترتیب در روند تولید تسریع ایجاد نمایند. 

بزرگترین فروشنده خوراک ماهی دریایی

نکات مهم در تهیه خوراک ماهی

نکات مهم در تهیه خوراک ماهی

خوراک آبزیان یکی از مهمترین و ضرورتی ملزوماتی که در صنعت تولید آبزیان مختلف مانند ماهی و میگو بسیار حائز اهمیت است. شرکت‌های تولید کننده غذای آبزیان و ماهی در تلاش هستند همراه با فناوری روز دنیا در حوزه صنعت شیلات این محصول را با کیفیت بالا تولید نمایند.

نکات مهم در تهیه خوراک ماهی متعدد است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • یکی از مهمترین نکات توجه به ترکیبات و مواد اولیه مورد استفاده در تهیه خوراک است. خوراک آبزیان و ماهی باید دارای درصد بالایی از املاح معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب ضروری باشد. به این ترتیب لازم است در فرمولاسیون تولید غذای ماهی انواع این ترکیبات وجود داشته باشد تا خروجی، محصولی با کیفیت و مرغوب باشد
  • از استفاده از پودر ماهی در ترکیب خوراک نیز از ضروریات است، چرا که این ماده به دلیل داشتن درصد بالایی از پروتئین و اسید آمینه، به رشد بهتر آبزیان کمک می کند. 
  •  در تهیه و تولید خوراک ماهی لازم است که از نوین‌ترین فناوری های جهانی بهره گیری شود تا بهترین محصول را تولید نماییم.
  •  نوع بسته بندی در ماندگاری غذای ماهی و عدم افت کیفیت آن بسیار مهم است. با استفاده از دستگاه های مدرن بسته بندی این محصولات به صورت بهداشتی و تجاری انجام می پذیرد و مشکل فساد و خرابی غذای ماهی به حداقل ممکن خواهد رسید. 

مراکز فروش مستقیم خوراک ماهی دریایی

مراکز فروش مستقیم خوراک ماهی دریایی

مراکز فروشنده خوراک ماهی دریایی در قالب نمایندگی مجاز شرکت تولید کننده و همچنین مرکز پخش و فروش اینترنتی مشغول به فعالیت هستند.  مراکز فروش غذای ماهی علاوه بر ارائه تنوع بالایی از محصولات از حیث ترکیبات، کیفیت، قیمت و همچنین نوع بسته بندی و حجم، انواع محصولات را به صورت فله و بسته بندی شده عرضه می کنند.

غذای انواع ماهی مانند ماهی قزل آلا، ماهی کپور، ماهیان خاویاری و گلد فیش از جمله محصولاتی هستند که توسط مرکز پیش رو عرضه می گردد. از مزایای خرید از مرکز فروش الکترونیک غذای آبزیان می‌توان به قیمت مقرون به صرفه و استثنایی، حمل و نقل استاندارد، ارسال به تمامی نقاط کشور و صادرات به کشورهای مختلف، تحویل فوری و سریع و همچنین امکان ارسال به صورت عمده و جزئی اشاره نمود. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید