مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

پخش کننده خوراک ماهی زنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش‌های غذادهی آبزیان پرورشیعرضه مستقیم خوراک ماهی زنده
پخش کننده خوراک ماهی زنده

عرضه خوراک ماهی زنده به صورت مستقیم توسط مرکز پخش خوراک ماهی با نرخی مناسب و در حجم انبوه انجام می شود. پخش کننده خوراک ماهی با ارتباط تنگاتنگی که با تولید کنندگان و کارخانه داران دارد، محصولات خود را با نرخی ارزان در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد. در ادامه این نوشته در خصوص روش های غذادهی به آبزیان پرورشی سخن خواهیم گفت. برای توضیحات بیشتر با ما همراه شوید.

پخش کننده خوراک ماهی زنده

روش‌های غذادهی آبزیان پرورشی

روش‌های غذادهی آبزیان پرورشی

روش‌های غذادهی آبزیان پرورشی موضوعی است که در اینجا پیرامون آن گفتگو خواهیم کرد.

همانگونه که می‌ دانید بخش زیادی از آبزیان را با هدف تغذیه انسان پرورش می دهند، بنابراین سالم بودن تغذیه این گروه از آبزیان از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا سلامت هر آبزی به منزله سلامتی انسانی است که از آن تغذیه می نماید.

از اینرو خوراکی که به آبزی های پرورشی داده می شود باید مطابق با استاندارد های تغذیه این گونه از ماهی ها باشد.

اما روش غذا دهی به آبزیان نیز در کنار خود خوراک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این که چه مقدار غذا و در چند وعده باید به آبزی‌ ها داده شود بسیار اهمیت دارد.

در استخر های پرورش آبزیان ابتدا گلوله های غذایی که با ترکیباتی مانند سبزی ها و ضایعات کشتارگاه های حیوانات و کنجاله سویا و روغن زیتون تهیه شده است را در سبد های بافته شده از چوب بامبو می گذارند و در مناطق کم عمق استخر قرار می دهند. سپس آن را ۴ ساعت بعد به سطح آب می آورند و از روی میزان مصرف غذا، پی به مقدار غذایی که آبزیان می خورند می برند.

روش دیگری که برای غذا دادن به برخی از گونه های ماهی در نظر می‌ گیرند به این صورت است که ۴ درصد وزن بدن ماهی به او غذا می دهند تا فرایند رشد ماهی تکمیل گردد.

البته روش های غذا دهی به آبزیان با یکدیگر فرق دارند و بر اساس وزن آبزی، نوع آبزی و سن آبزی و میزان اکسیژن و املاح موجود در آب روش ویژه ای را برای غذا دادن به آبزی در نظر می گیرند.

عرضه مستقیم خوراک ماهی زنده

عرضه مستقیم خوراک ماهی زنده

عرضه مستقیم خوراک ماهی زنده با قیمتی مناسب در این مرکز انجام می شود.

اگر می خواهید از قیمت عمده خوراک زنده ماهی آگاهی یابید و یا با سایر خدمات بازرگانی دارا پت آشنا شوید، می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما تماس برقرار کنید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید