مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

پخش کننده خوراک رشد قزل آلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

غذای مناسب برای رشد ماهی قزل آلاتولیدی خوراک رشد قزل آلا
پخش کننده خوراک رشد قزل آلا

تولیدکنندگان خوراک رشد قزل آلا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت سعی در تولید خوراک ماهی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت داشته و محصولات خود را از طریق شرکت ها و نمایندگی های پخش خوراک ماهی به سراسر کشور ارسال می کنند. خرید عمده و بدون واسطه خوراک رشد قزل آلا در کاهش هزینه ها و اطمینان از کیفیت محصول بسیار موثر می باشد.

پخش کننده خوراک رشد قزل آلا

غذای مناسب برای رشد ماهی قزل آلا

غذای مناسب برای رشد ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا در هر مرحله از رشد نیاز های غذایی متفاوتی دارد. بنابراین باید غذای مناسب برای هر دوره از رشد ماهی قزل آلا تهیه گردد. بر همین اساس در تولید و پخش خوراک ماهی نیز عموماً سه نوع جیره غذای استارتر، غذای رشد و غذای پرواری در خوراک ماهی قزل آلا به کار برده می شود.

بررسی های زیادی روی انواع تغذیه ماهی ها انجام شده که به نتایج یکسانی نیز دست یافته اند. انواع غذا های تر و خشک برای خوراک دهی به آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

غذای تر و مرطوب غذایی خوش خوراک می باشد که از آن در تغذیه ماهی قزل آلا استفاده می کنند و علاوه بر نرم بودن بخشی از ویتامین ها و اسید های آمینه مورد نیاز را تامین می کنند.

غذای خشک که بیشترین سهم تولیدی خوراک ماهی ها را به خود اختصاص می دهند نیز از غذاهای پرطرفدار برای خوراک دهی به ماهی قزل آلا است. غذای خشک با توجه به فرمول غذای ماهی قزل آلا از نظر تمام گروهای غذایی کامل است.

آنالیز غذای ماهی قزل آلا معمولاً دارای ۴۰ تا ۵۰ درصد پروتئین، ۱۰ تا ۱۵ درصد چربی، ۱۰ درصد قند و مقداری ویتامین و عناصر معدنی می باشد. مواد تشکیل دهنده غذای ماهی قزل آلا از برخی مواد اولیه با منشأ گیاهی مثل آرد گندم، آرد سویا، آرد ذرت، کنجاله ها، مخمر آب جو، ملاس و با منشأ حیوانی نظیر پودر خون، پودر استخوان، پودر ماهی ، روغن ماهی و… تامین می شوند.

با توجه به توضیحات فوق برای بالا بردن بهره وری در پرورش ماهی قزل آلا و رشد مناسب آن باید از غذای کامل و حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز ماهی استفاده شود که تولیدی خوراک ماهی این موارد را در خوراک رشد ماهی قزل آلا در نظر گرفته اند.

تولیدی خوراک رشد قزل آلا

تولیدی خوراک رشد قزل آلا

خوراک رشد قزل آلا که یکی از انواع غذاهای کارخانه های تولید خوراک آبزیان است توسط مراکز و نمایندگی های اصلی پخش خوراک ماهی به بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد. با توجه به تولید بالای خوراک آبزیان در کشور، این محصولات با کیفیت و قیمت های متفاوتی در فروشگاه های خوراک ماهی یافت می شود و همچنین تولید بالا و با کیفیت مناسب نیز سبب امکان صادرات خوراک آبزیان به سایر کشور ها شده است.

خریداران و فروشندگان خوراک ماهی قزل آلا و همچنین پرورش دهندگان همواره به دنبال خرید غذای ماهی با قیمت ارزان و با کیفیت بالا هستند و به دنبال ابن موضوع جستجو و تحقیقات زیادی نیز انجام می دهند.

شرکت های تولید کننده خوراک آبزیان نیز به جهت رفع دغدغه و نیاز خریداران، تولید خوراک ماهی با کیفیت و قیمت مناسب را از اهداف و اولویت های خود قرار داده و پخش خوراک ماهی را به صورت عمده و بدون واسطه انجام می دهند تا از این طریق ضمن کاهش قیمت ها، از تحویل محصول با کیفیت مناسب اطمینان حاصل نمایند.

کلیه فعالان این حوزه می توانند جهت دریافت اطلاعات و لیست قیمت غذای ماهی قزل آلا به سایت های اینترنتی معتبر و فعال در این زمینه مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت و نسبت به خرید خوراک رشد قزل آلا اقدام کنند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید