مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

مرکز خرید غذای سگ هاسکی بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات موجود در غذای سگ هاسکیمقدار مورد نیاز غذای سگ هاسکی بالغفروش انواع غذای سگ هاسکی

همانطور که ما انسان ها نیازمند تغذیه ای درست می باشیم، حیوانات نیز واجد همین شرایط بوده و باید غذای متناسب با آنها را تامین کرد، برای مثل سگ هاسکی که از سگ های بزرگ جثه و نگهبان به شمار می آید، اگر غذای مطابق با خود را دریافت نکند، ممکن است حتی به کام مرگ هم کشیده شود، پس اهمیت غذای این سگ و هر حیوان دیگر، بسیار بالاست. اکنون از اختصاصی ترین مرکز خرید غذای سگ می توانید مناسب ترین و بهترین غذای سگ بزرگ یعنی غذای سگ هاسکی را تهیه فرمایید.

مرکز خرید غذای سگ هاسکی بزرگ

ترکیبات موجود در غذای سگ هاسکی

ترکیبات موجود در غذای سگ هاسکی سگ هاسکی نژاد خاصی از سگ هاست که در اصل برای مسابقات سورتمه روی برف و یا دویدن مسیرهایی که مسافتشان زیاد است استفاده می گردند، اما حالا استفاده های دیگری را هم از این سگ به عمل می آورند که آن هم نگهبانی دادن در ویلا یا خانه هایی است که به دلیل ارزش بالایی که دارند، نیازمند امنیت بیشتر می باشند.

اما موضوع اصلی ای که درباره آن صحبت خواهیم کرد، غذای سگ هاسکی می باشد، مسلماً چه این حیوان و چه هر حیوان دیگری نیازمند دریافت تغذیه ای متناسب با خود بوده و اگر غذای کافی را دریافت نکنند، عملکردی را از خود نشان نخواهند داد و یا اگر غذای نامناسب دریافت نمایند، ممکن است به سمت بیماری و مرگ کشیده شوند.

حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که ترکیبات موجود در غذای سگ هاسکی کدام است؟ یا به عبارت دیگر چه ترکیبات غذایی برای این دسته از سگ ها، مناسب خواهد بود؟ در جواب به این سوالات باید بگوییم غذای این سگ ها شامل ترکیباتی مانند گوشت بدون چربی، انواع میوه بخصوص سیب، سبزیجاتی مثل نخود فرنگی و هویج و سیب زمینی می باشند، به علاوه پای مرغ، جگر سفید و گوشت چرخ کرده هم برای سگ هاسکی به عنوان یک ترکیب غذایی مناسب به شمار می آیند.

مقدار مورد نیاز غذای سگ هاسکی بالغ

مقدار مورد نیاز غذای سگ هاسکی بالغ سگ هاسکی بر اساس سن، طبقه بندی شده و اگر بخواهیم یکی از انواع این سگ را نام ببریم، می توان به سگ هاسکی بالغ اشاره کرد که در مقابل توله سگ های کوچک و یا سگ نابالغ قرار دارد، لازم به ذکر است این حیوان بر حسب سن، تغذیه ای متفاوت داشته و به طور مثال تغذیه ای که سگ هاسکی بالغ دریافت می کند با نوعی که نوع نابالغ از آن تغذیه می نماید؛ به طور کلی تفاوت دارد.

حال موضوعی که در این رابطه اهمیت داشته و لازم است به آن بپردازیم، بررسی مقدار مورد نیاز غذای سگ هاسکی بالغ خواهد بود که در این خصوص باید بگوییم انواع غذاهای خانگی که دامپزشک آن را نوشته و انواع غذاهای کنسروی و خشک برای این سگ، مناسب به نظر می آیند.

گفتنی است غذاهای کنسروی بسیار خوش خوراک و حاوی پروتئین های گوشتی بوده که باید به مقدار متعادل به این سگ داده شوند و غذاهای خشک هم راحت تر جهت نگهداری بوده و علاوه بر حفظ سلامت دندان سگ، از لحاظ قیمتی، ارزان تر از غذاهای کنسروی اند، البته لازم است که این غذاها تنها از برندهای معروف انتخاب گردند؛ چرا که تنها در این صورت می توان از کیفیت آنها مطمئن بود.

فروش انواع غذای سگ هاسکی

فروش انواع غذای سگ هاسکی هم اکنون فروش غذای سگ هاسکی در انواع مختلف و به صورت مستقیم شروع شده و می توانید طی فرصت بدست آمده، از انواع غذاهای کنسروی، خشک و خانگی که هم فرموله نویسی شده بوده و هم از استاندارد؛ بهداشت و کیفیت بالا برخوردار می باشند، بهره مند شوید.

لازم به ذکر می باشد هر یک از انواع غذاهایی که به فروش می رسند، نه تنها برای سگ های بالغ هاسکی، بلکه برای انواع سگ هاسکی یک الی دو ماه، سگ دو الی شش ماه، شش ماه الی یک سال و یک سال الی سگ بالغ نیز موجود بوده و هر یک را بر حسب نیاز می توانید انتخاب نمایید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید