مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =

مرکز توزیع خوراک ماهی پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با تولید خوراک ماهی پرورشیخرید خوراک ماهی پرورشی از توزیع کننده

ماهی از جمله مواد غذایی با ارزشی است که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. پرورش ماهی به دلیل خاصیت و ارزش غذایی بالایی که دارد صورت می گیرد. برای پرورش ماهی نیاز به یک سری ابزار، تجهیزات و خوراک ماهی می باشد تا بتوان پروسه تولید و پرورش ماهی صورت گیرد. مرکز توزیع خوراک ماهی پرورشی بهترین خوراک ماهی که از نظر بهداشت و استاندارد در بالاترین سطح کیفیت می باشد به بازار عرضه می نماید.  

مرکز توزیع خوراک ماهی پرورشی

آشنایی با تولید خوراک ماهی پرورشی

آشنایی با تولید خوراک ماهی پرورشی غذای ماهی به عنوان مهمترین بخش از برنامه و پروسه تولید و پرورش آبزیان به خصوص ماهیان می باشد به همین جهت بایستی از بهترین و غنی ترین خوراک استفاده نمود تا بالاترین بازدهی و در پرورش ماهی داشت. ترکیبات خوراک ماهی از موادی تشکیل می شود که بتواند تامین کننده پروتئین حیوانی و گیاهی ماهیان شده و در آن ویتامین ها و مواد انرژی ها که برای رشد ماهیان مناسب است موجود باشد.

مواد اولیه برای تولید خوراک ماهی پرورشی شامل ذرت، کنجد، گندم، کنجاله سویا، پودر ماهی، کنجاله سویا پودر گوشت طیور و دام و همچنین استفاده از مکمل های دارای ویتامین، مکمل های معدنی، کربنات کلسیم، دی کلسیم فسفات و… می باشد. این مواد با درصد های مشخص شده زیر نظر کارشناسان شیلات و تغذیه ماهیان و با استفاده از دستگاه های مخصوص ترکیب و مخلوط می شوند.  

بعد از ترکیب مواد اولیه با هم محصول نهایی به صورت پلت، خرده شده، پولکی و یا رشته در می آید. مواد ترکیب شده با استفاده از دستگاه های پیشرفته خشک شده تا به عنوان غذای خشک مورد استفاده قرار گیرد. این امر موجب دیرتر خراب شدن غذای ماهیان می گردد. 

خرید خوراک ماهی پرورشی از توزیع کننده

خرید خوراک ماهی پرورشی از توزیع کننده جهت خرید غذای ماهی پرورشی از توزیع کننده راه های مختلفی است که می توان این محصول را تهیه نمود. مراجعه حضوری به نمایندگی غذای آبزیان، سفارشات تلفنی به توزیع کننده و یا خرید از طریق سایت اینترنتی توزیع کننده از جمله راه هایی که می توان غذای ماهی را خریداری نمود. 

امروزه با گسترش فضای مجازی توزیع اقدام به راه اندازی فروشگاه مجازی نموده است و با عرضه انواع خوراک ماهی با کیفیت های مختلف زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم آورده است. این اقدام سبب شده تا مشتریان در کمترین زمان ممکن مقدار خوراک مورد نیاز خود را سفارش و خریداری نمایند.

ضمن این که واسطه در این فروشگاه مجازی حذف شده اند و محول با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار به دست مشتریان می رسد. همچنین مشتریان نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول و دارا بودن استاندارد های لازم و بین المللی خوراک ماهی مورد نظر خود را سفارش و خریداری می نمایند. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید