مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

مرجع پخش تشویقی سگ چیپسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان پروتئین تشویقی سگ چیپسیخاصیت مصرف تشویقی سگ چیپسینحوه مصرف تشویقی سگ چیپسیشرکت تولید تشویقی سگ چیپسی
مرجع پخش تشویقی سگ چیپسی

بزرگترین مرجع پخش تشویقی سگ چیپسی سالم، فرآورده هایی را در معرض وجود می گذارد که از نظر کیفیت کاملاً مرغوب اند و همینطور استاندارد تولید شده اند. می توانید از فروشنده تشویقی سگ چیپسی گاو ژلاتینی و یا هم انواع متنوع دیگر را به دست آورید. از طرفی شاهد توزیع تشویقی سگ چیپسی ارزان به روش عمده هستیم. البته باید توضیح دهیم که فرآورده ها همه توسط شرکت بزرگ تولید تشویقی سگ چیپسی آماده می شوند و بهداشتی می باشند.

مرجع پخش تشویقی سگ چیپسی

میزان پروتئین تشویقی سگ چیپسی

میزان پروتئین تشویقی سگ چیپسی

یکی از موضوعات بسیار مهم در انواع تشویقی سگ که در مدل چیپسی داشتن پروتئین مناسب می باشد. میزان این ماده در فرآورده ها متفاوت بوده و طبعاً محصولاتی که از گوشت حیواناتی همچون گاو، بره، گوسفند، بز و غیره ساخته می شوند بسیار بالاتر است. عموماً شرکت هایی که بهترین ها را می سازند، به این موضوع خوب توجه کرده و خوراکی را آماده می کنند که سطح پروتئین آن بالغ بر ۷۰ درصد می باشد.

پس این نوع از محصول می تواند برای حیوان خانگی بسیار موثر بوده و بدنی سالم داشته باشد. همینطور کمبودی هایی را که احساس می کند با این روش کاملاً از بین می برد. نکته جالب در این است که چنین محصولاتی بیشتر به صورت خشک عرضه می گردند و همینطور برخی از آنان از ژلاتین گاو و سایر حیوانات دیگر به دست می آیند. خلاصه این که اگر در پی تهیه یک فرآورده عالی با ویژگی های متعدد می باشید، این نوع را فراموش نکنید.

محصولاتی مانند این را اگر می خواهید بدانید که به چه میزان پروتئین دارد، به جدول ارزش غذایی آن مراجعه کرده که روی هر کدام از بسته ها درج شده اند. حتی برخی از شرکت ها با قلم درشت روی بسته ها به این مسئله اشاره می کنند.

خاصیت مصرف تشویقی سگ چیپسی

خاصیت مصرف تشویقی سگ چیپسی

همانطور که اشاره کردیم انواع تشویقی مخصوص سگ ها در نوع چیپسی انواع مواد مغذی را در خود دارند که یکی از آنها پروتئین بوده و همینطور می توان به ویتامین ها، آنتی اکسیدان، کربوهیدرات و املاح معدنی هم اشاره کرد. بنابراین از خاصیت بالایی برخوردار می باشند و برای همین توصیه می گردد تا هر از چند گاهی‌ از این مواد برای حیوانات خانگی در نظر بگیرید و در رژیم غذایی آنها بگنجانید. ولی فواید را می شود اینطور به طور خلاصه بیان کرد:

• این نوع فرآورده ها باعث می گردند که تا استخوان های بدن حیوان تقویت شود. حتی توله ها رشد سریع تری‌ پیدا می کنند و سالم می مانند.

• کمبودی‌ هایی اگر وجود داشته باشد سریع برطرف می گردند و به این صورت شما شاهد ضعیف، کم تحرکی و یا حتی افسردگی حیوان خانگی خود نمی‌ باشید.

• سیستم ایمنی سگ را بالا می برد و بنابراین نه تنها به بیماری های مختلف مبتلا نخواهد شد، بلکه از رشد ویروس ها هم به شکل زیادی پیشگیری خواهند کرد.

• سبب می گردد تا به به امراض پوستی مبتلا نشده و با ریزش مو نیز در فصل هایی که زمانش نیست، مواجه نگردد و به این صورت زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

• دستگاه گوارش حیوان را سالم نگه‌ خواهد داشت و این مسئله از هر نظری به نفع او می باشد و به بیماری هایی مثل اسهال و یا هم یبوست دچار نمی گردد.

ولی در نظر داشته باشید که این فواید باعث نمی‌ گردد تا شما به شکل وافر و یا حتی روزانه از این خوراکی ها استفاده کنید. حتماً در زمان مشخص و به مقدار کمی باید از آنها به سگ خود بدهید. در غیر این صور‌ت حیوان ممکن است که چاق شده و یا هم به مشکلات عدیده‌ روبرو گردد.

نحوه مصرف تشویقی سگ چیپسی

نحوه مصرف تشویقی سگ چیپسی

درباره نحوه مصرف تشویقی سگ چیپسی چه می دانید؟ در بالا اندکی توضیح دادیم که باید در زمان مناسب به کار روند و زیاده‌ روی ممنوع است. اما بهترین موقع جهت خوراندن‌ چنین محصولاتی چه موقع می باشد؟ باید گفت که عموماً اسنک ها هنگامی استفاده می شوند که حیوان شما یک کار خوب را انجام داده است. دادن چنین خوراک هایی سبب می‌ گردد تا باز هم همان کار را تکرار کرده و به این صورت به یک عادت تبدیل شود.

همینطور در این زمینه موضوعات اساسی وجود داشته که با در نظر گرفتن چنین مواردی می توانید که بهتر به رژیم غذایی حیوان خود توجه کرده و به این صورت تن سالمی داشته باشد. این مسائل عبارت اند از:

• وزن سگ ها را از یاد نبرید.

• هر کدام از نژادها به میزان مشخصی از غذا نیاز دارند.

• کم تحرک و یا پرتحرک‌ بودن سگ ها را نیز ملاک قرار دهید.

• به موضوع سن حتماً توجه نشان داده، چون توله ها بیشتر از سگ های بالغ به تشویقی نیاز دارند.

در کل بیشتر دامپزشکان تاکید می نمایند که هیچ گاه‌ از اسنک ها به جای خوراک اصلی استفاده کنید و حتماً آنها را به عنوان میان وعده به سگ خود بدهید.

شرکت تولید تشویقی سگ چیپسی

شرکت تولید تشویقی سگ چیپسی

تشویقی سگ چیپسی را بهترین شرکت تولیدی آماده می کند و در این راستا به مسائل متعدد هم دقت دارد. برای نمونه به بهداشتی بودن و همینطور رعایت کردن استانداردها توجه می نماید. این را هم باید خدمت شما خوانندگان گرامی به عرض بر‌سانیم، آنها به صورت بسته بندی شده، دارای تاریخ تولید و همینطور طعم های متفاوت عرضه می گردند.

از جانب دیگر فرآورده هایی از این قبیل را با بهترین شرایط محیطی و دستگاه های مجهز تولید کرده که دست انسان در آن دخیل نمی باشد. به هر حال ایران یکی از تولیدکنندگان‌ بزرگ چنین خوراک هایی محسوب می گردد و مشاهده می کنیم که بیشتر مواد غذایی مخصوص حیوانات خانگی به خارج از کشور توسط شرکت های بازرگانی صادر می شوند.

شما هم اگر صادرکننده هستید و یا هم می خواهید توزیع را در بازار داخلی انجام دهید، قادر بوده تا درخواست کلی را به همین مجموعه ارائه نمایید. پس با شماره های زیر تماس برقرار کرده و به این صورت از موضوعات متفاوت مثل قیمت ها، کیفیت، نحوه ارسال و سایر موارد دیگر باخبر شوید. طبعاً پخش کننده شما را راهنمایی خواهد کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید