مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

مراکز عرضه خوراک خشک گربه بالغ 

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از خوراک کنسروی گربه بدانیدویژگی های قابل توجه خوراک طعم دار گربهخوراک مخلوط گربه چه مشخصاتی دارد؟پخش کلی خوراک خشک گربه بالغ 

افرادی که به نگهداری کردن از گربه های خانگی علاقه دارند، باید برای تغذیه این حیوانات به فکر تامین مواد غذایی مناسبی برای آن ها باشند و بر این اساس یک سری خوراک خشک و تر آماده در بازار های مصرف عرضه می گردند.

مراکز عرضه کننده و فروشنده خوراک خشک گربه بالغ این محصولات را به صورت بسته بندی شده یا کنسروی در واحد فروش خود ارائه می دهند و به دست مصرف کننده ها می رسانند.

مراکز عرضه خوراک خشک گربه بالغ 

آنچه باید از خوراک کنسروی گربه بدانید

آنچه باید از خوراک کنسروی گربه بدانید به طور کلی گربه ها به دلیل اینکه از زیبایی و رفتار ملوسانه خاصی برخوردار هستند، در لیست محبوب ترین حیوانات خانگی سراسر دنیا جای می گیرند و به همین دلیل هم صاحبان این حیوانات کوچک نیاز دارند که مواد غذایی بسیار مناسبی را جهت تغذیه آن ها تهیه کنند.

چون وقتی یک گربه دست آموز شده، به انسان ها وابسته می شود و به صورت حیوان خانگی در می آید، تا حد زیادی از توانایی ذاتی خود را برای شکار کردن در طبیعت، که راه اصلی زنده ماندن این حیوانات است، از دست می دهد و قادر نخواهد بود غذایش را خودش تامین نماید.

از این رو انواع خوراک کنسروی گربه که تحت عنوان پوچ یا سوپ مخصوص گربه ها شناخته می شوند، توسط متخصصان این حوزه تولید می گردند، که ماده غالب آن ها بر اساس نیاز طبیعی این حیوانات، گوشت خواهد بود، چون گربه ها گوشت خوار هستند.

در کنار این ماده کمی هم غلات و سبزیجات به این محصول اضافه می شود تا هم آن را خوش طعم تر کند، هم موجب بالا رفتن ویتامین ها و انرژی آن گردد و هم به سلامتی بیشتر گربه ها کمک نماید و در نهایت باید به آب که بیشتر حجم این قوطی های کنسرو را پر می کند، اشاره کنیم.

به این ترتیب وقتی که گربه های کوچک شما این غذا ها را مصرف می کنند، تا میزان زیادی از آب مورد نیاز بدن آن هم تامین می شود و به این ترتیب از ابتلا پیدا کردن به مشکلات گوارشی و کلیوی در امان می مانند و راحت تر می توانند عمل هضم و دفع غذا را انجام دهند.

ویژگی های قابل توجه خوراک طعم دار گربه

ویژگی های قابل توجه خوراک طعم دار گربه امروزه در بازار های خرید و فروش غذای مخصوص حیوانات خانگی می توانید انواع خوراک طعم دار گربه را که ممکن است با طعم های مختلفی تولید شده باشند را مشاهده کنید، که دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند و ما در ادامه این مطلب برخی از این خصوصیات را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

  • اول از همه اینکه این محصولات غذایی از ترکیب مواد کاملا طبیعی، ارگانیک و سالم تشکیل شده اند و عاری از مواد شیمیایی و صنعتی هستند و در نتیجه برای سلامتی گربه های شما خطری ندارند.
  • دوم اینکه در داخل این محصولات معمولا از گوشت مرغ، ماهی، میگو یا گوشت قرمز استفاده می شود، که پروتئین و انرژی لازم بدن این حیوانات را تامین می نمایند.
  • سوما انواع مختلف دانه ها، غلات و مواد گیاهی هم ممکن است در ترکیبات این غذا ها به کار بروند، که کربوهیدرات و ویتامین فراوانی به بدن این موجودات دوست داشتنی می رسانند.
  • این غذا ها خشک و پودری مانند هستند، اما به هیچ وجه موجب بروز مشکلات گوارشی، یبوست و کم کاری کبد در گربه ها نخواهند شد، چون به راحتی و با سرعت زیادی هضم و دفع می شوند.
  • این مواد غذایی به علت داشتن طعم خیلی خوب منجر به افزایش اشتهای گربه های خانگی شده و در نتیجه رشد آن ها را بیشتر می کنند.
  • چون از روغن های گیاهی سالم در این مواد استفاده می شود، اسید های چرب ضروری بدن این موجودات تامین می گردد، که موجب سلامتی پوست و موی آن ها می شود و آن ها را سرحال تر می کند.

خوراک مخلوط گربه چه مشخصاتی دارد؟

خوراک مخلوط گربه چه مشخصاتی دارد؟ به طور کلی گربه ها حیوانات مشکل پسند و تا حدودی ناز پرورده هستند، که به راحتی هر ماده غذایی را نمی پسندند و ممکن است که صاحبان این حیوانات برای تغذیه کردن آن ها با مشکل مواجه شوند.

اما استفاده کردن از انواع خوراک مخلوط گربه که از مواد مختلفی که ممکن است تا بیست ماده برسد، تشکیل شده است و هم از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و هم دارای طعم بسیار خوبی است، می تواند این حیوانات را به خوردن تشویق و ترغیب کند و در نتیجه موجب سلامتی و رشد بیشتر آن ها شود.

در این مواد غذایی از انواع مواد پروتئینی و گوشت ها مانند گوشت تازه قرمز، گوشت مرغ و سایر پرندگان، جگر گوساله، پودر تخم مرغ و پودر ماهی استفاده می شود، که همه آن ها غذاهای مورد علاقه این حیوانات در محیط طبیعی می باشند و استشمام بوی این مواد آن ها را به اشتها می آورد.

این مواد غذایی به صورت خشک و گرانولی شکل تولید می شوند، که گلوله های کوچک و همسانی هستند، اما اگر گربه ها زیاد به این شکل آن ها تمایل نشان ندهند، به راحتی می توان آن ها را با مقداری شیر تازه یا حتی آب هم ترکیب کرد، تا حالت خمیری و نرمی پیدا کنند.

برای غنی تر کردن این محصولات از انواع و اقسام مکمل های ویتامینه و معدنی هم در آن ها استفاده می شود، که موجب سلامتی و تندرستی بیشتر گربه ها خواهند شد.

پخش کلی خوراک خشک گربه بالغ 

پخش کلی خوراک خشک گربه بالغ  شرکت های اصلی و رسمی فعال در عرضه توزیع و پخش خوراک خشک گربه های بالغ، نمونه های مختلفی از این محصولات را به صورت یکجا و در حجم انبوه از جلوی درب کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و سپس آن ها را در دفاتر فروش خود عرضه نموده و به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این شرکت ها که مسئول پخش کلی این محصولات در کشور ما هستند، آن ها را به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه در بازار با ارزش افزوده بسیار اندک و قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند که موجب جلب رضایت بیشتر مصرف کننده ها می شود.

در ضمن مدیران این مراکز برای عرضه سریع تر محصولات خود از راه های مختلفی بهره می گیرند، که شامل فروش حضوری خوراک گربه و یا عرضه غیر حضوری آن می باشد و به این ترتیب تمام مردم می توانند بدون هیچ محدودیتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

البته توصیه ما به شما بهره گیری از وب سایت های اینترنتی مختلفی مانند این درگاه می باشد، که موجب سهولت بیشتر شما خواهند شد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید