مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

قیمت انواع خوراک گربه ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

3 نکته در مورد خوراک طعم دار گربهآنچه باید از خوراک خشک گربه بدانیدباکیفیت ترین انواع خوراک گربه بالغ کدامند؟فروشگاه عرضه خوراک گربه ایران

خرید انواع خوراک گربه ایران ،برای نژادهای مختلف گربه از گربه بچه تا گربه بالغ صورت می گیرد. خوراک گربه ارزان باید سالم و غذا متناسب با ذائقه حیوان خانگی تان باشد. و توجه داشته باشید که خوراک گربه نامناسب موجب بیمار شدن گربه می شود. غذای گربه متناسب با نیاز گربه متفاوت می باشد. مواد معدنی و ویتامین های موجود در غذای گربه باعث سلامتی گربه شده و بدنش را در مقابل انواع بیماری ها مقاوم می کند.

قیمت انواع خوراک گربه ایران

3 نکته در مورد خوراک طعم دار گربه

3 نکته در مورد خوراک طعم دار گربه ویژگی مهم خوراک خشک گربه در اینجا بررسی می کنیم. خوراک طعم دار گربه باید دارای انواع ویتامین ها کربوهیدرات های مورد نیاز گربه باشد. همچنین اعضای گروه باید مورد ذائقه گربه باشد. خوراک گربه باید متناسب با فیزیولوژی بدن گربه باشد. همچنین باید همه آمینو اسید های ضروری را برای بدن گربه به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که غذای گربه نباید بیش از حد چرب باشند و همچنین باید ویتامین های مورد نیاز گربه را تأمین می‌کند. توجه داشته باشید در انتخاب غذای گربه باید به سن گربه توجه کنید و همچنین توجه کنید که گربه های که شش ماهه هشت ماهه و پنج ماهه و یا به طور کلی زیر یک سال سن دارند غذای مخصوص بچه گربه بدهیم.

حذف اگر به دو دسته تقسیم می‌شود یکی از آن غذای تر می باشد و دیگری غذای خشک می باشد. باید با توجه به نیاز بدن گربه یکی از این غذاها را خریداری کنید. باید از کربوهیدرات هایی که در غذای گربه وجود دارد به اطلاع داشته باشید و همچنین دقت کنید که درصد چربی و پروتئین موجود در غذای گربه چه نوع می باشد. همانطور که اشاره شد گربه ها در سنین مختلف نیاز به ویتامین های مختلف دارند پس در انتخاب غذای گربه به سن گربه توجه کنید.

آنچه باید از خوراک خشک گربه بدانید

آنچه باید از خوراک خشک گربه بدانید خوراک گربه بالغ، دوست داشتنی و زیبا هستند، که خیلی زود به صاحبان خود وابسته شده و شدیدا به آن ها خو می گیرند و مثل یک بچه لوس در کنار آن ها به زندگی خود ادامه می دهند و شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم به این حیوانات ملوس و نازپرورده علاقه فراوانی نشان می دهند. اگر شما هم یکی از صاحبان گربه های خانگی هستید، باید حتما به این موضوع توجه ویژه ای نشان بدهید که این موجودات کوچک به چند وعده غذایی مناسب و کافی در طی روز نیاز خواهند داشت، تا از رشد کافی و سلامت بدنی برخوردار باشند.

وقتی گربه ها در حیات وحش و طبیعت به سر می برند، بر اساس ویژگی های ذاتی خود به راحتی و با سرعت زیادی شکار می کنند و به این ترتیب نیاز های خود را مرتفع می سازند، اما وقتی این حیوانات دست آموز می شوند، قدرت شکار کردن خود را تا حد زیادی از دست می دهند و نیاز به حمایت ما دارند. با توجه به این امر استفاده از خوراک کنسروی گربه که متشکل از مواد سالم و تازه ای همچون انواع گوشت، غلات، دانه ها و سبزیجات است، که در داخل مقداری آب قرار گرفته اند، می تواند یک انتخاب مناسب برای گربه ها باشد.

چون این حیوانات برای اینکه دچار مشکلات گوارشی و کلیوی نشوند به آب کافی نیاز دارند و این آب در این خوراک های کنسروی به همراه سایر مواد به بدن آن ها می رسد و چون این خوراک ها بسیار خوش طعم هستند، آن ها را به خوردن تشویق می کنند و موجب افزایش تغذیه آن ها می شوند.

باکیفیت ترین انواع خوراک گربه بالغ کدامند؟

باکیفیت ترین انواع خوراک گربه بالغ کدامند؟ نکات مهم در انتخاب خوراک گربه باید توجه شود تا سلامتی گربه را به خطر نیاندازد. همان طور که می دانیم گروهی از موجودات گوشتخوار و شکارچی هستند. با توجه به غریزه موجود در دوربین می تواند گیاه خوار باشد زیرا برای بدن گربه بسیار نامناسب و مضر می باشد و در نهایت موجب مرگ می شود. انتخاب غذای گربه باید به وزن گربه و سن گربه و علایق و گربه و همچنین اگر به توجه ویژه ای داشته باشید.

در غذای گربه باید مقدار زیادی از پروتیین ویتامین ها و آب و اسیدهای چرب و مواد مغذی معدنی وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که در غذای گربه نباید از مقدار زیادی کربوهیدرات استفاده شود زیرا برای بدن مضر می باشد. توجه داشته باشید نباید روغن و ادویه و نمک در غذای گربه موجود باشد همانطور که می دانیم برای بدن گربه نامناسب بوده و موجب بیمار شدن گربه می‌شود. در غذای گربه از انواع گوشت های قرمز یا سفید و یا گوشت ماهی و انواع دیگر گوشت ها استفاده کرد. خشک گربه برای بدن گربه بسیار مفید و مناسب می باشد.

به این نکته توجه کنید که در غذای گربه نباید زرشک و کشمش و الکل و و سیر و پیاز و تخم مرغ های خام و یا گوشت های خام مخصوصاً برای بچه گربه ها و کافئین موجود در نوشیدنی ها استفاده زیرا این مواد غذایی در گربه مسمومیت ایجاد می‌کند لباس بیحالی گربه تان می شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که در غذای گربه نباید از خمیر استفاده شود. همچنین میزان کربوهیدرات ها و کلسترول و کالری باید مناسب باشد و بیش از حد نباشد. زیرا باعث مشکلات کلیوی در گربه ها می شود و چاقی را برای گربه به دنبال می آورد.

فروشگاه عرضه خوراک گربه ایران

فروشگاه عرضه خوراک گربه ایران قیمت انواع عرضه خوراک گربه نسبت به دیگر خوراک های موجود در بازار بسیار مناسب تر می باشد همچنین از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار می باشد و به دلیل داشتن طعم مرغ مورد علاقه اکثر گربه ها نیز می باشد. قیمت خوراک گربه نسبت به دیگر حیوان های خانگی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد همچنین خوراک گربه به دلیل دارا بودن مواد بسیار زیاد معدنی و ارزش غذایی بالا و همچنین موجود بودن ویتامین های مختلف در خوراک گربه باعث شده تا نسبت به قیمت خود ارزش بالا تری برخوردار باشد.

انواع خوراک گربه در بازار موجود می‌باشد و با توجه به کیفیت آن نیز از قیمت های مختلف نیز برخوردار می باشد. شما با توجه به نیاز به حیوان خانگی تان می توانید انواع خوراک ها را با قیمت های مختلف و مناسب خریداری کنید. خوراک گربه همانطور که گفته شد با توجه به مشخصاتی که دارند در رنج های قیمت متفاوت عرضه می‌شود. یعنی با توجه به سایز و بسته بندی و مواد معدنی موجود در آن و نوع گوشت و سبزیجات استفاده شده در آن از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید