مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

فروش مستقیم خوراک ماهی زنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ماهی در روز چند بار غذا می خورد؟خرید آسان خوراک ماهی زنده از تولیدی

 نوع خوراک ماهی زنده، بستگی به وزن و درجه حرارت آن دارد که بهترین خوراک ماهی ها زنده، تر و مرطوب می باشد که از کیفیت بیش تری برخوردار می باشند و هم چنین تمام مواد معدنی بدن ماهی از قبیل پروتئین، ویتامین و غیره را تأمین می نماید. خوراک ماهی جز مهم ترین بخش برای زنده ماندن آن ها محسوب می شود که هر شخص باید به آن ها توجه نماید و در خوراک ماهی باید همه اجزای تشکیل دهنده آن متعادل و برابر باشد.

فروش مستقیم خوراک ماهی زنده

ماهی در روز چند بار غذا می خورد؟

ماهی در روز چند بار غذا می خورد؟ برای تعیین دفعات غذا ماهی در طول روز به چند مورد بستگی دارد که یکی از آن ها اندازه ماهی و درجه حرارت بدن و آب آن می باشد و همین طور به نوع غذا و کیفیت آن، اجزای تشکیل دهند و درصد مواد معدنی و مغذی غذا بستگی دارد که همه این ویژگی ها دست به دست هم می دهند و تعداد دفعات در طول روز ماهی را تعیین می کنند.

در زمان رشد یعنی زمانی که ماهی تازه قرار است پرورش داده شود و وزن کمی هم دارد چهار الی پنج بار در طول روز به آن ها غذا داده می شود که به رشد بهتر و ماندگاری و زنده ماندن آن ها کمک می کند ولی با گذشت زمان مقدار غذا در طول روز به دو دفعه کاهش می یابد که بهترین زمان آن صبح زمانی که هوا در حال روشن شدن می باشد و یکی دیگر شب زمانی که هوا در حال تاریک شدن می باشد.

ماهی ها در هر مرحله غذا متفاوتی نیاز دارند و همین طور مقدار مصرفی آن ها متفاوت می شود زیرا اندازه و وزن آن ها تغییر می کند و اگر به این گزینه دقت نکرد باعث مرگ ماهی ها می شود و بیش از حد ریختن غذا برای ماهی خوب نمی باشد.

یکی دیگر از کار هایی که برای رشد بهتر ماهی و زنده ماندن آن ها باید توجه کرد درجه آب استخر می باشد که باید به اندازه و متعادل باشد وگرنه با سرد بودن و گرم بودن بیش از حد باعث مرگ بسیاری از ماهی ها می باشد.

خرید آسان خوراک ماهی زنده از تولیدی

خرید آسان خوراک ماهی زنده از تولیدی فروش مستقیم خوراک ماهی زنده جز پر سود ترین تجارت ها محسوب می شود که بهترین گزینه برای رسیدن به سود خوب می باشد. مشتریان برای خرید خوراک ماهی زنده می توانند از تولیدی ها به صورت مستقیم خریداری نمایند ولی اول باید کیفیت خوراک ماهی را برسی نمایند و همین طور می توانند از طریق سایت آنلاین خوراک ماهی زنده اقدام نمایند و بعد از بررسی قیمت خوراک ماهی زنده، ثبت سفارش نمایند و نیاز ماهی خود را خریداری نمایند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید