مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =

فروش تضمینی خوراک آبزیان آب شور

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت خوراک آبزیان در چیست؟مرکز فروش خوراک آبزیان آب شور

خوراک آبزیان به روش‌های مختلف تهیه و تولید می‌شود، بهترین خوراک باید دارای کیفیت بسیار بالا و میزان مرغوبیت و ویتامین های بسیار فراوان بوده و با قیمت های مناسب روانه بازارهای مصرف شود، فروش تضمینی خوراک آبزیان آب شور با درجه کیفی بسیار بالا و استاندارد با قیمت های بسیار پایین و ویژه انجام شده که از این طریق می‌توان نسبت به خرید با کیفیت ترین و مرغوب ترین خوراک با نازل ترین قیمت ها اقدام نمایید. 

فروش تضمینی خوراک آبزیان آب شور

تفاوت خوراک آبزیان در چیست؟

تفاوت خوراک آبزیان در چیست؟ به طور کلی خوراک آبزیان به دو روش تهیه و تولید می شود، تفاوت خوراک آبزیان در نحوه تولید و کیفیت خوراک تولیدی است، در روشی مواد اولیه را بعد از جداسازی به صورت بسیار همگن درآورده و آن ها را در آسیاب هایی خرد کرده و سپس خوب میکس می کنند، سپس مواد وارد دستگاه کاندیشنر شده و پخته می شوند، در این دستگاه مواد اولیه توسط بخار میزان مشخصی از رطوبت را جذب می کند، سپس وارد ماشین پرس می شوند و در این دستگاه با استفاده از فشار مواد میکس شده و از سوراخ مربوطه عبور کرده و مواد به هم چسبیده می شود.

مواد پس از طی مسافتی با استفاده از کاتر برش داده شده و محصولی ریز و گرانولی تولید شده و به عنوان خوراک آبزیان به مصرف می رسد.

اما در روش دیگر مواد اولیه پس از جداسازی و آسیاب وارد یک اتاق مخصوص شده و با تکنیک های ویژه بسیار ریز شده و تا مرز نانو شدن خرد می شوند، خرد شدن زیاد این مواد باعث جذب هرچه بیشتر آنها شده و حتی از راه پوست و بزاق نیز وارد مویرگ های آبزیان شده و جذب بدن آنها می شود.

این مواد را وارد دستگاه میکسر می‌کنند تا ذرات بسیار خوب میکس شده و سپس وارد دستگاه کاندیشنر می شوند تا به خوبی بپزند،  پخت این مواد زیاد بوده و رطوبت بسیار بیشتری را جذب کرده و مواد از این طریق بسیار خوب پخته و استرلیزه می شوند.

این روش یک سیستمی دارد که باعث می شود ذرات بسیار همگن شده به این ترتیب مواد اولیه دارای قند بالاتر و میزان نشاسته و هیدروکربنات بالاتری می‌شوند، مواد از این طریق وارد دستگاه می گردند تا با ایجاد فشار و شوک های حرارتی خمیری شکل شده و میزان هضم آنها بسیار افزایش پیدا کند.

این مواد با گرفتن بخار و رطوبت بالا وارد خشک کن دستگاه شده و سپس ویتامین‌هایی را به مواد زده و رطوبت گیری شده و محصول باکیفیت به دست آمده در بسته بندی های مرغوب بهداشتی روانه بازار می‌شود. 

مرکز فروش خوراک آبزیان آب شور

مرکز فروش خوراک آبزیان آب شور برای خرید انواع خوراک آبزیان آب شور به مرکزی معتبر و مطمئن و استاندارد مراجعه کنید، محصول خریداری شده باید دارای علامت استاندارد بوده و بسیار مورد تایید و تضمینی باشد، همچنین بسته بندی کالا نیز باید بسیار بهداشتی، استاندارد و مورد تایید بوده و کالا با کیفیت بسیار عالی و نرخ های بسیار ویژه و مناسب به خریداران و مشتریان عرضه شود.

تولید خوراک آبزیان با استفاده از مرغوب ترین و غنی ترین مواد اولیه و مورد تایید انجام شده و محصول با کیفیت بسیار بالا و غنی از انواع ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز برای انواع آبزیان می باشد، مرکز فروش خوراک آبزیان آب شور بهترین و با کیفیت ترین محصول را با نازل ترین قیمت ها به خریداران عرضه می کند، با خرید از این طریق می‌توان در زمان و هزینه ها بسیار صرفه جویی نموده و محصولی تضمینی را خریداری کرد. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید