مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =

فروشنده انواع خوراک گربه ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت های قابل توجه خوراک خشک گربهنکات کلیدی در انتخاب خوراک بچه گربهشاخصه های بارز خوراک طعم دار گربهمراکز خرید خوراک گربه ارزان

اگر به حیوانات علاقه دارید و دوست دارید حیوانات دچار سوء هاضمه نشوند. یکی از مهمترين مباحث در پرورش و نگهداری تمامی حيوانات خانگی تغذیه است. در این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم تا اطلاعات خود را در مورد خوراک بچه گربه و گربه افزایش دهید.

گربه ی که در حیات وحش و بیرون زندگی می کند و به دنبال شکار خود می رود فعالیت و جست خیز بیشتری طبیعتا نسبت به گربه ی خانگی دارد لذا جیره ای غذای و کمیتها باید متفاوت باشد. که به سلامت حیوان خود کمک کنیم.

به طور طبیعی بچه گربه‌ ها تا دو ماهگی شیر مادر را مصرف می‌کنند. اگر شما بچه گربه ای را نگهداری می کنید که مادر ندارد. باید از شیر خشک با لاکتوز کم استفاده کنید. و حواستان باشد در دوران که شیر باید مصرف کند غذاهای جامد، بخصوص خام_گوشتی به هیچ عنوان به آنها ندهید. چرا که دچار سوء هاضمه می شوند و میمیرند. بچه گربه‌ها دندان‌هایشان از دو هفتگی ظاهر می‌شود. بهتر از بعد از سن 5 هفتگی کم کم آنها را با غذای جامد آشنا کنید.و اگر غذای خشک گربه هر چند غذای خشک بچه گربه باشد. بهتر است بعد از سن 6 هفتگی مصرف شود.

یک غذای متعادل برای یک گربه خانگی، غذایی است كه تمامی احتياجات غذايی شامل: پروتیين، چربی، كربوهيدارت، ويتامين‌ها، مواد معدنی را تامين كند. شما می‌توانید در كنار گوشت از مواد غذایی دیگری مانند پنير، شير و تخم‌مرغ نيز استفاده كنيد.و یک خوراک گربه ارزان مجموعه ای از همین ترکیبات است.در ادامه بیشتر با غذای گربه آشنا می شوید.

منبع پروتئین بايد حداقل یک/ بيستم جيره غذایی گربه‌های بالغ را تشكيل دهد. یک/ دهم جيره غذایی گربه‌های جوان و در حال رشد و یک /سوم جیره غذایی بچه گربه‌هایی كه از شير گرفته شود، باشد. خوراک خشک گربه شما باید حاوی پروتئین حیوانی زیاد و پروتئین گیاهی کمی باشد چرا که هضم غذاهای گیاهی بعضی وقت‌ها برای گربه‌ها سخت شده و باعث بیماری گربه شما می‌شوند. کربوهیدرات غذای گربه شما نیز نباید بیشتر از 10 درصد آن را تشکیل دهد. یک غذای مفید و سالم برای گربه حاوی گوشت، ماهی یا مرغ تازه است.

فروشنده انواع خوراک گربه ارزان

مزیت های قابل توجه خوراک خشک گربه

مزیت های قابل توجه خوراک خشک گربه وقتی نوبت به دسته بندی غذای گربه در بازار می رسد ، ممکن است کمی در مورد مواد ضروری در رژیم غذایی گربه خود گیج شوید. غذای خشک گربه یک محصول مقرون به صرفه و به راحتی در بدن حیوان تبدیل به انرژی می شود . نکته دیگری که باید در نظر بگیرید – معمولاً آنچه برای آن پرداخت می کنید از نظر کیفیت است. بنابراین به جای این که بی فکر به دنبال صرفا خوراک گربه ارزان باشید.توجه داشته باشید کدام مغذی(انرژی بیشتری به گربه می دهد و او را سرحال و شاداب می کند) و خوشمزه است.

حال به طرز تهیه یکی از این غذاهای مغزی و مرغوب می پردازیم.

تجهیزات: فر _ مواد مورد نیاز: کنسرو سینه بوقلمون 285 گرم کنسرو سینه مرغ 145 گرم ؛ 150 گرم آرد ذرت 125 گرم شیر خشک ، آرد سویا 210 گرم 340 گرم آرد گندم کامل؛ 115 گرم جوانه گندم 68 گرم مخمر آبجو روغن نباتی 15 میلی لیتر و آب 470 میلی لیتر

دستورالعمل ها

1)فر و ورق پخت خود را آماده کنید. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) گرم کنید و در همین حال ورق را آماده کنید. برای جلوگیری از چربی اضافی در رژیم غذایی گربه ، لطفاً از روغن یا کره برای چرب کردن ورقه پخت استفاده نکنید. به جای آن کاغذ روغنی را در نظر بگیرید. ورق را با آن بپوشانید تا برای پخت آماده شود.

2)لطفاً همه مواد خشک این دستور را بردارید و در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. آرد ذرت ، آرد سویا ، آرد گندم کامل ، جوانه گندم ، شیر خشک و مخمر آبجو سپس باید با استفاده از یک قاشق چوبی مخلوط کنید.

3)مرغ و روغن ها را در یک کاسه کوچک خرد کنید. گوشت بوقلمون ، کنسرو مرغ و روغن نباتی را در یک کاسه بریزید و از چنگال برای له کردن آنها استفاده کنید. در حالی که مواد تشکیل دهنده طیور پروتئین مورد نیاز گربه را تامین می کنند ، روغن نباتی اسیدهای چرب امگا 6 پوست را خز براق و سالم می کند.

4)دو فنجان آب با مواد خشک به کاسه اضافه کنید. از یک قاشق برای ترکیب همه آنها و بدست آوردن توده سنگین و غلیظ استفاده کنید. پس از آن ، با مخلوط کردن آن با دست شیوه را تغییر دهید. چیزی که در نتیجه باید داشته باشید گلوله خمیر است.

5)مخلوط مرغ و روغن را به خمیر اضافه کنید. آن را روی خمیر آماده خود بریزید و شروع به مخلوط کردن آن با قاشق یا با دست کنید. شما باید یک مخلوط واقعاً غلیظ تهیه کنید ، – ما میخواهیم خوراک خشک گربه تهیه کنیم ، فراموش که نکردید؟ – بنابراین در برابر وسوسه افزودن آب بیشتر به آن مقاومت کنید. خمیر باید سفت و خشن باشد.

6)خمیر را رول کنید. آن را بین دو ورق کاغذ روغنی بگذارید و بپیچانید و سپس با چاقو به تکه های کوچکتر تقسیم کنید.

7)تکه ها را روی ورقه پخت قرار دهید و در فر که قبلا گرم شده به مدت 20 تا 25 دقیقه بپزید. به یاد داشته باشید که هر 5 تا 10 دقیقه آن را برگردانید تا همه طرفها سرخ شوند. هنگام بیرون آوردن تکه های آماده از فر دقت کنید. برای محافظت از دستان خود از دستکش استفاده کنید.

نکات کلیدی در انتخاب خوراک بچه گربه

نکات کلیدی در انتخاب خوراک بچه گربه به مواد تشکیل دهنده و ویتامینها دقت شود. و معمولا محتویات خوراک بچه گربه شامل: گوشت مرغ، پودر گوشت طیور، پودر گوشت دامی، پودر ماهی، پودر استخوان، غلات، پودر تخم مرغ کامل، لیزین، ماکارونی، روغن گیاهی، روغن حیوانی، آنتی اکسیدان، متیونین و مولتی ویتامین است. و این نوع مواد بهتر است پس از 6 هفتگی به بچه گربه داده شود. و غذای خشک مینته مناسب و مخصوص بچه گربه ها بوده و حاوی گوشت مرغ می باشد، این غذا مناسب ترین غذا در زمان رشد گربه است، همچنین برای دوران بارداری و شیردهی مادر مناسب بوده و دارای انرژی بالا، قابلیت هضم سریع و طعم بسیار مطبوع می باشد. به علت وجود مواد بسیار مغذی مناسب برای گربه های در حال رشد است. این غذا حاوی مقادیر فراوان فیبر جهت افزایش حرکات دستگاه گوارش و ممانعت از تشکیل گلوله های مویی در معده می باشد.

شاخصه های بارز خوراک طعم دار گربه

شاخصه های بارز خوراک طعم دار گربه خوراک طعم دار گربه

برندهای متعددی هستند که خوراک گربه را بصورت مغز دار با طعم مرغ ، بوقلمون و… ارائه می دهند. که مناسب گربه های بالغ است.

براحتی از فروشگاه های اینترنتی بهترین خرید خوراک گربه را داشته باشید. که ما اینجا به 10 تا از محبوبترین برندهای اروپا اشاره می کنیم:

Dr. Elsey’s cleanprotein™ Grain-Free Dry Cat Food

Smalls Dry Cat Food

Open Farm Wild-Caught Salmon Dry Cat Food

Stella & Chewy’s Freeze-Dried Raw Morsels

Kirkland Signature Dry Cat Food

Tiki Cat Born Carnivore Dry Cat Food

Solid Gold Indigo Moon® Dry Cat Food

Only Natural Pet Dry Cat Food

Instinct Limited Ingredient Diet Freeze-Dried Raw Coated Dry Cat Food

مراکز خرید خوراک گربه ارزان

مراکز خرید خوراک گربه ارزان غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT CAT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است.که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.تیم MOFEED محصولات خود را در زمینه حیوانات خانگی خوراک های تخصصی سگ و گربه با رعایت بهترین جیره بر اساس قیمت در بازار ایران را عرضه کرده است . درتیم MOFEED دامپزشکان و متخصصان تلاش می کنند جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگان فکر نکنند

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید