مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

عرضه کننده خوراک آبزیان مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خوراک مناسب آبزیان مازندرانتوزیع مستقیم خوراک آبزیان مازندران
عرضه کننده خوراک آبزیان مازندران

عرضه خوراک آبزیان مازندران در حجم انبوه توسط عرضه کننده و مرکز توزیع خوراک آبزیان بدون واسطه و با نرخ ارزان صورت می پذیرد. در ادامه مطلب به بررسی خوراک مناسب برای آبزیان مازندران خواهیم پرداخت. همچنین مرکز توزیع مستقیم خوراک آبزیان را به شما معرفی خواهیم نمود. برای توضیح های مفصل تر ما را همراهی نمایید.

عرضه کننده خوراک آبزیان مازندران

بررسی خوراک مناسب آبزیان مازندران

بررسی خوراک مناسب آبزیان مازندران

آیا می دانید خوراک مناسب برای آبزیان مازندران از چه مواد غذایی تشکیل شده اند؟ ما در این قسمت از متن می خواهیم پیرامون خوراکی که برای آبزیان مازندران مناسب است با شما گفتگو نماییم.

غذای آبزیان از مواد غذایی نظیر روغن ماهی، کنجاله سویا، آرد سویا، آرد ذرت، پودر ماهی، پودر خون، روغن آفتابگردان، آرد گندم، آرد برنج، نشاسته، بادام زمینی، برخی سبزی ها و ضایعات کشتارگاه های دام و پرندگان تشکیل شده است.

البته برخی غذا های زنده و منجمد برای ماهی های همه چیز خوار و یا گوشت خوار همچون آرتمیا، کرم سفید، دافنی و کرم خونی در زمره خوراک های این گروه از ماهی ها قرار دارند.

بر حسب نوع ماهی و میگو، سن ماهی و یا دیگر آبزیان، و هدف از پرورش و محیط زندگی آبزیان، درصد مشخصی از برخی از مواد غذایی که در بالا ذکر نمودیم با یکدیگر ترکیب شده و املاح معدنی و ویتامین ها به آن ها اضافه می شوند. سپس توسط روش های کاملاً نوین و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، اقدام به تولید خوراک ماهی می نمایند.

یکی از بهترین روش های تولید روش اکسترود می باشد که توسط این روش می توان انواع خوراک های شناور، نیمه شناور و مستغرق را تولید نمود.

بنابراین در تغذیه آبزیان پرورشی مازندران باید از مواد غذایی متناسب با شرایط آب و محیط زندگی آن‌ ها بهره جست و بر اساس گونه آبزی و یا مراحل رشد او، غذای مناسب و با تعداد وعده های کافی را به او داد.

توزیع مستقیم خوراک آبزیان مازندران

توزیع مستقیم خوراک آبزیان مازندران

توزیع مستقیم خوراک آبزیان مازندران در شرکت بازرگانی دارا پت صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است که خوراک آبزیان که در این مرکز به فروش می رسد به صورت عمده توزیع می گردد.

برای آن دسته از تاجر های بین المللی و یا داخلی که در زمینه غذای پرورشی آبزیان فعالیت می نمایند خرید در حجم زیاد بسیار از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و سود زیادی را به همراه می آورد.

برای آگاهی از قیمت عمده ارائه خوراک آبزیان و دیگر خدمات این مجموعه، با کارشناس های ما در تماس باشید تا در این زمینه به راهنمایی شما مبادرت ورزند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید