مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

صادرات کلی خوراک گربه ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های بارز خوراک کنسروی گربهخوراک گربه بالغ چه ویژگی هایی دارد؟مزیت های قابل توجه خوراک گربه تازهخرید مستقیم خوراک گربه ایران

در كنار گوشت از مواد غذایی دیگری مانند پنير، شير و تخم‌مرغ نيز استفاده كنيد.و خوراک گربه ایران ارزان مجموعه ای از همین ترکیبات است.در ادامه بیشتر با خرید خوراک گربه آشنا می شوید. منبع پروتئین بايد حداقل یک/ بيستم جيره غذایی گربه‌های بالغ را تشكيل دهد. یک/ دهم جيره غذایی گربه‌های جوان و در حال رشد و یک /سوم جیره غذایی بچه گربه‌هایی كه از شير گرفته شود، باشد. خوراک خشک گربه شما باید حاوی پروتئین حیوانی زیاد و پروتئین گیاهی کمی باشد چرا که هضم غذاهای گیاهی بعضی وقت‌ها برای گربه‌ها سخت شده و باعث بیماری گربه شما می‌شوند.

صادرات کلی خوراک گربه ایران

شاخصه های بارز خوراک کنسروی گربه

شاخصه های بارز خوراک کنسروی گربه اگر به حیوانات علاقه دارید و دوست دارید حیوانات دچار سوء هاضمه نشوند. یکی از مهمترين مباحث در پرورش و نگهداری تمامی حيوانات خانگی تغذیه است. در این مقاله شما را راهنمایی می‌کنیم تا اطلاعات خود را در مورد خوراک بچه گربه و گربه افزایش دهید. گربه ی که در حیات وحش و بیرون زندگی می کند و به دنبال شکار خود می رود فعالیت و جست خیز بیشتری طبیعتا نسبت به گربه ی خانگی دارد لذا جیره ای غذای و کمیتها باید متفاوت باشد.

که به سلامت حیوان خود کمک کنیم. به طور طبیعی بچه گربه‌ ها تا دو ماهگی شیر مادر را مصرف می‌کنند. اگر شما بچه گربه ای را نگهداری می کنید که مادر ندارد. باید از شیر خشک با لاکتوز کم استفاده کنید. و حواستان باشد در دوران که شیر باید مصرف کند غذاهای جامد، بخصوص خام_گوشتی به هیچ عنوان به آنها ندهید. چرا که دچار سوء هاضمه می شوند و میمیرند. بچه گربه‌ها دندان‌هایشان از دو هفتگی ظاهر می‌شود. بهتر از بعد از سن 5 هفتگی کم کم آنها را با غذای جامد آشنا کنید.و اگر غذای خشک گربه هر چند غذای خشک بچه گربه باشد. بهتر است بعد از سن 6 هفتگی مصرف شود. یک غذای متعادل برای یک گربه خانگی، غذایی است كه تمامی احتياجات غذايی شامل: پروتیين، چربی، كربوهيدارت، ويتامين‌ها، مواد معدنی را تامين كند. شما می‌توانید

خوراک گربه بالغ چه ویژگی هایی دارد؟

خوراک گربه بالغ چه ویژگی هایی دارد؟ آشنایی با انواع خوراک گربه بالغ به انتخاب مناسب از این محصولات منجر می شود. بافت و مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تهیه این مواد غذایی مخصوص به گربه ها، متفاوت هستند و به همین سبب موجب تشکیل انواع غذا های گربه ما مزه های مختلف نیز می شوند. برخی از مدل ها و طعم های آن ها را در زیر مشاهده می کنید: برخی از مدل های آن ها با طعم مرغ و برنج همراه می باشند. این مزه برای گربه های شکاری بسیار لذیذ خواهد بود. این غذا ها به صورت خشک نیز آماده سازی می شوند. برخی از مدل های این غذا ها نیز مزه گوشت قرمز می دهند. این نوع غذا ها با عصاره گوشت همراه می باشند.

افزون بر این که این جانوران از مزه آن ها بسیار لذت می برند، خاصیت بسیاری نیز برای آن ها به همراه دارند. این غذا ها اغلب خشک می باشند. مکمل ها و ویتامین های بسیاری را نیز در ساختار آن ها به کار برده اند که سبب رشد هر چه بهتر و بیش تر این جانوران می شود. در ساخت و تهیه هر یک از مدل های آن ها از مواد بسیار مرغوبی بهره می برند. به همین سبب کیفیت نهایی آن ها بسیار بالا ارزیابی می شود. در خرید آن ها باید برخی از مشخصه های مهم این محصولات را نیز مد نظر قرار دهید که در ادامه به شرح کلی آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید. تولید خوراک گربه بسیار راحت است خوراک کنسروی گربه مورد علاقه ی افراد زیادی است صادرات خوراک گربه بسیار رونق دارد

مزیت های قابل توجه خوراک گربه تازه

مزیت های قابل توجه خوراک گربه تازه از مشخصات مهم خوراک گربه تازه می ‌توان به این موارد اشاره نمود: نمی‌ توان غذای یک انسان را به گربه داد و برای اینکه گربه شما سالم و شاداب باشد، باید غذاهای متفاوتی از غذای انسان به این حیوان خانگی خورانده شود. باید غدایی به این حیوان داد که مخصوص او تهیه شده باشد. بیشتر غذای گربه مرطوب است و با قیمت های مناسبی به فروش می رسد. چون گربه ها آب کمی می نوشند، بنابراین مرطوب بودن غذای آنان کمک به کم آبی این حیوانات خواهد کرد. انواع مختلف خوراک ها دارای طعم های متفاوتی است.

این خوراک ها دارای عناصری است که تغذیه کامل را شامل می ‌شود. این کنسرو ها چون مرطوب هستند، بنابراین دارای عطر و بوی بهتری نیز می ‌باشند و گربه بیشتر به این نوع غذا علاقه مند است. باید غذای یک گربه به صورت ترکیبی از غذای مرطوب و خشک تهیه شود. این خوراک ها دارای گوشت و مشتقات آن می باشد. این گوشت امکان دارد از گوشت مرغ و گوشت خرگوش و غیره تهیه شده باشد. مشتقات گوشت در انواع چیزهای غیر از گوشت می باشد. غلات و سبزیجات در این خوراکی ها ضروری نیست. این خوراکی ها دارای ویتامین ها و آمینو اسید ها و مواد معدنی می باشند.

خرید مستقیم خوراک گربه ایران

خرید مستقیم خوراک گربه ایران وقتی نوبت به دسته بندی غذای گربه در بازار می رسد ، ممکن است کمی در مورد مواد ضروری در رژیم غذایی گربه خود گیج شوید. غذای خشک گربه یک محصول مقرون به صرفه و به راحتی در بدن حیوان تبدیل به انرژی می شود . نکته دیگری که باید در نظر بگیرید – معمولاً آنچه برای آن پرداخت می کنید از نظر کیفیت است. بنابراین به جای این که بی فکر به دنبال صرفا خوراک گربه ارزان باشید. به مواد تشکیل دهنده و ویتامینها دقت شود. و معمولا محتویات خوراک بچه گربه شامل: گوشت مرغ، پودر گوشت طیور، پودر گوشت دامی، پودر ماهی، پودر استخوان، غلات، پودر تخم مرغ کامل، لیزین، ماکارونی، روغن گیاهی، روغن حیوانی، آنتی اکسیدان، متیونین و مولتی ویتامین است.

و این نوع مواد بهتر است پس از 6 هفتگی به بچه گربه داده شود. و غذای خشک مینته مناسب و مخصوص بچه گربه ها بوده و حاوی گوشت مرغ می باشد، این غذا مناسب ترین غذا در زمان رشد گربه است، همچنین برای دوران بارداری و شیردهی مادر مناسب بوده و دارای انرژی بالا، قابلیت هضم سریع و طعم بسیار مطبوع می باشد. به علت وجود مواد بسیار مغذی مناسب برای گربه های در حال رشد است. این غذا حاوی مقادیر فراوان فیبر جهت افزایش حرکات دستگاه گوارش و ممانعت از تشکیل گلوله های مویی در معده می باشد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید