مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

صادرات خوراک ماهی رودخانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت خوراک ماهی دریایی و ماهی رودخانه ایصادرکننده انواع خوراک ماهی

افرادی که پرورش دهنده انواع ماهی رودخانه ای در کشور هستند، باید به تغذیه آنها توجه ویژه ای داشته باشند و هر نوع خوراکی را برای تغذیه ماهی ها در نظر نگیرند. خوراک ماهی رودخانه ای در کشورمان به فراوانی یافت می شود و پرورش دهندگان به راحتی می توانند این محصولات را تهیه کنند. گفتنی است که ایران جزو صادرکننده بزرگ خوراک ماهی در خاورمیانه محسوب می شود و سالانه بهترین نوع خوراک ماهی به کشور های همسایه نیز صادر می شود.صادرات خوراک ماهی رودخانه ای

تفاوت خوراک ماهی دریایی و ماهی رودخانه ای

تفاوت خوراک ماهی دریایی و ماهی رودخانه ای در اغلب موارد، خوراک ماهی دریایی با خوراک ماهی رودخانه ای تفاوت دارد که در تغذیه این نوع ماهی ها باید توجه ویژه ای داشت. به طور کلی بعضی از ماهی های دریایی و رودخانه ای، تقریبا از همه نوع ماده غذایی برای تغذیه خود نیز استفاده می کنند ولی بعضی از آنها این شیوه را در پیش نمی گیرند. 

از تفاوت اصلی خوراک ماهی دریایی و رودخانه ای می توان به این مورد اشاره کرد که خوراک ماهی دریایی اغلب مواد گیاهی می باشد ولی ماهی های رودخانه ای اینگونه نیستند و بیشتر آنها گوشتخوار می باشند. به همین دلیل افراد پرورش دهنده باید به نوع خوراک و تغذیه این نوع ماهی ها آشنا باشند و این موضوع را مدنظر قرار دهند و می توانند خوراک مخصوص ماهی دریایی و رودخانه ای را از مراکز مختلف نیز تهیه کنند.

صادرکننده انواع خوراک ماهی

صادرکننده انواع خوراک ماهی باتوجه به فراوانی انواع خوراک ماهی و میزان تولید بالای این محصولات در کشور، طبیعی است که صادرات این نمونه ها به کشور های دیگر زیاد باشد و به نوعی صادرات انواع خوراک ماهی بخشی از اقتصاد و درآمد کشورمان را نیز تشکیل می دهد. به طور کلی،کیفیت محصولات خوراک ماهی که در کشورمان تولید می شود، بسیار بالا است به همین دلیل بسیاری از کشور های دنیا، جزو مشتریان ثابت این محصولات برای کشورمان نیز شده اند.

انواع خوراک ماهی که قرار است به خارج از کشور صادر شوند، ابتدا در بسته بندی های مخصوصی قرار داده می شوند و سپس مراکز صادرکننده در کشور، اقدام به صادرات این نمونه ها نیز می کنند. درواقع بازرگانی خوراک ماهی در ایران از سطح بسیار خوبی برخوردار می باشد و به جرات می توان گفت که بخش اعظم درآمد سالیانه کشور، مربوط به صادرات خوراک ماهی نیز می باشد.

طبق پیش بینی های بسیاری از اقتصاد دانان کشورمان، ایران باتوجه به فعالیت گسترده ای که طی این چند ساله در زمینه صادرات خوراک ماهی داشته است، در چند سال آینده به بزرگترین صادرکننده خوراک ماهی در جهان تبدیل خواهد شد و این مسئله دستاورد بزرگی برای کشورمان به حساب می آید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید