مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

شرکت فروش خوراک کنسانتره آبزیان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید خوراک کنسانترهنرخ عرضه خوراک کنسانتره آبزیان

خوراک کنسانتره آبزیان در دسته خوراک خشک قرار دارد که مهمترین و مقوی ترین خوراک برای انواع آبزیان مختلف همچون ماهی ها می باشد. شرکت فروش خوراک کنسانتره آبزیان این محصول را به صورت بسته بندی هایی که از نظر وزن با هم تفاوت دارند در بین پرورش دهندگان مختلف آبزیان توزیع می کند توجه داشته باشید که آبزیان در هر دوره ای از رشد باید از نوع مناسب خوراک تغذیه کنند.

شرکت فروش خوراک کنسانتره آبزیان

نحوه تولید خوراک کنسانتره

نحوه تولید خوراک کنسانتره پروسه تولید خوراک کنسانتره توسط دستگاه های مکانیزه و پیشرفته انجام می شود به همین دلیل است که به صورت روزانه مقدار زیادی کنسانتره تولید و بسته بندی شده و برای عرضه در بین مشتریان وارد بازار فروش می شود. در اولین مرحله تولید مواد اولیه را با استفاده از دستگاه که کار ترکیب مواد را انجام می دهد مخلوط می کنند سپس با استفاده از دستگاه های دیگر این مواد را به ذراتی با اندازه های یکسان تبدیل می کنند و سپس آنها را می پزند و در مراحل پایانی عملیات خنک سازی و بسته بندی روی دانه های کنسانتره انجام می شود.

شرکت خوراک کنسانتره بر اساس عوامل و اطلاعات زیادی کنسانتره را تولید می کند و در امر تولید آن توجه به مواردی همانند کیفیت خوراک، میزان بازدهی که بر روی رشد و سلامت آبزیان دارد و عوامل دیگری مثل دوره رشد و سالم بودن و … نیز بسیار مهم است. باید دانست که در مراحل ابتدای رشد آبزیان نیاز به تغذیه بیشتری دارند لذا باید از خوارکی جهت تعذیه کردن آنها استفاده شود که علاوه بر تقویت و رشد بهتر آبزی هضم راحتی داشته باشد و سبب تولید آلودگی و فضولات کمتر شود.

با افزایش دوره رشد و نمو آبزیان تعداد دفعات تعذیه کمتر شده و این بار باید از کنسانتره مقوی تر برای تغذیه استفاده شود. کنسانتره می تواند از نظر نوع مواد تشکیل دهنده دارای انواع مختلفی باشد و یکی از پرمصرف ترین خوراک های آبزیان در تمام دوره های رشدی می باشد.

نرخ عرضه خوراک کنسانتره آبزیان

نرخ عرضه خوراک کنسانتره آبزیان قیمت خوراک کنسانتره آبزیان به نوع آن و همچنین نرخ ارز معاملاتی دارد لذا می توان گفت که همیشه نوسانات قیمتی آن وجود دارد و نمی توان نرخ مشخص و ثابتی برای آن بیان کرد ولی انواع خوراکی که تولید داخل می باشند نسبت به انواع وارداتی دارای قیمت مناسب تری هستند. با وجود پرورش رده های مختلفی از آبزیان میزان تقاضا برای خرید خوراک کنسانتره بسیار بالا است که این افزایش میزان تقاضا در بالا بردن قیمت آن موثر است لذا در این شرایط فقط در صورت تولید بیشتر می توان کنسانتره را با قیمتی مصوب خریداری کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید