مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

شرکت تولید انواع خوراک آبزیان مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت خوراک آبزیان شمال و جنوبلیست قیمت انواع خوراک آبزیان

روش تولید خوراک آبزیان متفاوت است، این مواد باید بسیار با کیفیت بوده و تمامی ویتامین ها و املاح موردنیاز بدن آبزیان را تامین کند، شرکت تولید انواع خوراک آبزیان مازندران بهترین تولید کننده در این زمینه می باشد که با کادری مجرب و با روش های بسیار پیشرفته انواع غذای استاندارد، مورد تایید و مغذی را برای آبزیان با کیفیت بالا تولید کرده و روانه بازار می نماید، می توانید از طریق این شرکت نسبت به خرید بهترین خوراک با پایین ترین نرخ ها اقدام نمایید. 

شرکت تولید انواع خوراک آبزیان مازندران

تفاوت خوراک آبزیان شمال و جنوب

تفاوت خوراک آبزیان شمال و جنوب برای تولید خوراک آبزیان از دو روش بهره می برند، تفاوت خوراک آبزیان شمال و جنوب در روش تولید خوراک و کیفیت آن است، در روشی بسیار مطمئن و تضمینی مواد را ابتدا جداسازی می کنند سپس آن ها را به صورت بسیار همگن درآورده و در آسیاب می ریزند.

سپس مواد را به خوبی میکس نموده پس از آن مواد وارد دستگاهی به نام کاندیشنر برای پخت شده و رطوبت مشخصی را از مواد گرفته سپس مواد وارد ماشین پرس شده و همانگونه که از نام آن پیداست مواد در آن توسط مکانیسم هایی پرس شده و تحت فشار قرار گرفته و از سوراخ های تعبیه شده در دستگاه رد شده و به صورت موادی میکس شده و به هم چسبیده از دستگاه خارج می شوند.

سپس برش مواد توسط کاتر  انجام شده و به محصولاتی بسیار با کیفیت گرانولی و ریز تبدیل شده که برای غذای آبزیان به مصرف می رسد.

در روش بعدی پس از جداسازی و آسیاب کردن مواد آن ها را وارد یک اتاق ویژه کرده و نسبت به ریز شدن مواد تا مرز نانو شدن با استفاده از تکنیک های خاص پیش می روند، هر چه مواد بیشتر خورد شوند توسط آبزیان بیشتر جذب می شوند. 

این مواد در اندازه نانو می ‌تواند حتی از راه بزاق و پوست آبزیان نیز وارد مویرگ های آنها شده و جذب بدن شود، سپس این مواد نانو را درون دستگاه میکسر ریخته تا عمل میکس ذرات بسیار به خوبی انجام شده و سپس آن ها را به خوبی می پزند.

پختن مواد از این طریق باعث جذب رطوبت و استریلیزه شدن حداکثری آنها می‌شود، در این روش نیز تنظیمات و سنسور هایی موجود می باشد که باعث همگن شدن هرچه بیشتر ذرات شده و مواد از این طریق دارای قند و میزان نشاسته و هیدروکربنات بسیار بالایی بوده و بسیار با کیفیت می باشد.

سپس این مواد در قسمتی از دستگاه تحت فشار و شوک های حرارتی اعمال شده خمیری شکل می ‌شود به این ترتیب مواد کیفیت بسیار بالاتری داشته و بسیار خوب جذب و هضم می شوند.

سپس این مواد وارد خشک کن دستگاه شده و رطوبت و بخار آن ها گرفته شده و سپس به آن ویتامین های گوناگونی را تزریق کرده و محصول به دست آمده را در معتبرترین بسته بندی های بهداشتی و استاندارد روانه بازار می کنند. 

لیست قیمت انواع خوراک آبزیان

لیست قیمت انواع خوراک آبزیان برای خرید خوراک آبزیان آب شور میزان کیفیت و درجه مرغوبیت محصول اهمیت بسیاری دارد، موضوع مهم دیگر برای اکثر خریداران قیمت های محصول می باشد، شرکت غذای آبزیان مازندران قیمت های بسیار ارزان و مناسب را به مشتریان ارائه داده و با خرید از طریق این مرکز می‌توان از تخفیفات بسیار ویژه و استثنایی آن بهره مند شد.

این مرکز لیست قیمت غذای آبزیان را استعلام می کند، قیمت خوراک بسته به عوامل مختلف مانند درجه کیفی محصول، نوع بسته بندی و شرایط مختلف بازار متفاوت است، با خرید از طریق این مرکز می ‌توانید بهترین خوراک آبزیان تضمین شده، استاندارد و مطمئن را در بسته بندی های تجاری و بهداشتی با قیمت‌ های بسیار پایین خریداری کنید. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید