مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

تولید کننده تشویقی خوراکی سگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تشویقی خوراکی سگمرکز عرضه تشویقی خوراکی سگ

تولید کننده تشویقی سگ طعم های متفاوت تشویقی خوراکی سگ را برای نژاد های مختلف این حیوان در وزن های متفاوت تولید و توسط نمایندگی های عرضه تشویقی سگ به بازار مصرف ارسال می کند. ما در این مقاله قصد داریم پیرامون انواع این تشویقی ها برای سگ با شما سخن بگوییم. لطفاً برای توضیح های بیشتر ما را همراهی کنید.

معرفی انواع تشویقی خوراکی سگ

معرفی انواع تشویقی خوراکی سگ

ما در این قسمت از نوشته می خواهیم راجع به انواع تشویقی خوراکی سگ با شما گفتگو نماییم و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

همانگونه که خود شما می دانید خوراک های تشویقی با این هدف به توله سگ ها داده می شوند که فرایند یا حرکتی را به آن ها آموزش دهند. بنابراین بر اساس ذائقه سگ های نژاد های مختلف این تشویقی با طعم های گوناگون و به شکل های مختلفی تولید می شوند.

برخی از انواع غذای تشویقی سگ به شرح زیر هستند:

تشویقی طرح استخوان و استخوان ژلاتینی: در ساخت این تشویقی ها از استخوان حیواناتی چون گاو و گوسفند و مرغ استفاده می شود که برای محافظت از استخوان های سگ و استحکام آن ها بسیار مفید هستند. همچنین در سلامت لثه و دندان های سگ کارساز است.

تشویقی رولی: این تشویقی به شکل رول بوده و سبب نامگذاری آن نیز به همین دلیل است. این نوع تشویقی برای سگ بسیار سرگرم کننده است و در بهداشت دهان او نیز کارساز است.

تشویقی شکلاتی: باید بگوییم که این تشویقی حاوی شکلات مخصوص سگ است و با شکلات هایی که برای انسان تهیه می شود بسیار تفاوت دارد. این تشویقی بسیار انرژی زا بوده و سگ ها علاقه زیادی به خوردن آن نشان می دهند.

تشویقی طبیعی: در ساخت این خوراک های تشویقی از مواد طبیعی مانند دم گاو، گوش گاو، ماهی خشک، استخوان های ساق و دیگر قطعات دام های کشتارگاه ها استفاده می شود و اغلب به صورت خشک شده در اختیار سگ ها قرار می گیرند.

مرکز عرضه تشویقی خوراکی سگ

مرکز عرضه تشویقی خوراکی سگ

بازرگانی دارا پت مرکز عرضه تشویقی خوراکی سگ در حجم انبوه و با نرخ استثنایی می باشد.

برای آگاه شدن از قیمت عمده فروش خوراک تشویقی سگ و دیگر محصولات و سایر خدماتی که در این مرکز صورت می گیرد با ما در تماس باشید.

همکاران ما آماده هستند تا به همه سوال هایی که درباره این محصول دارید پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید