مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

تولید عمده خوراک پرواری ماهی قزل آلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خوراک پرواری مخصوص چه آبزیان است؟قیمت عمده خوراک پرواری قزل آلا

در دهه های اخیر پرورش ماهی در ایران نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است زیرا مردم از خصوصیات و فواید گوشت این آبزی بیشتر مطلع شده اند و به همین دلیل درخواست بیشتری برای آن در جامعه وجود دارد. یکی از این ماهیان بسیار مفید و خوش طعم ماهی قزل آلا است که به صورت پرورشی تولید می ‌شود. پرورش مناسب این آبزی نیازمند تغذیه خوب می باشد و به همین دلیل تولید عمده خوراک پرواری ماهی قزل آلا در سطح کشور انجام می ‌شود تا پرورش دهندگان بتوانند نیاز خود را از مراکز تولید این خوراک تامین نمایند.

تولید عمده خوراک پرواری ماهی قزل آلا

خوراک پرواری مخصوص چه آبزیان است؟

خوراک پرواری مخصوص چه آبزیان است؟

انواع مختلف ماهیان پرورشی در ایران با توجه به دمای آبی که در آن پرورش می یابند در دو دسته سردابی و گرمابی تقسیم بندی می گردد به عنوان مثال از ماهیان گرمابی می ‌توان به کپور ماهیان اشاره کرده که در دمای بین ۱۸ تا ۳۲ درجه سانتی گراد رشد مناسبی دارند و از ماهیان پرورشی سردابی می‌توان به قزل آلا اشاره کرد که در دمای ۱۵ تا ۱۷ درجه سانتی‌گراد به خوبی رشد می کند.

هر دوی این ماهیان به خوراک پرواری مخصوص نیاز دارند تا بتوانند طی مدت زمان مشخصی به وزن معین و قابل عرضه به بازار برسند.

این دو نوع ماهی با توجه به شرایط فیزیولوژیکی بدن خود به خوراک متفاوتی نیاز دارند به عنوان مثال خوراک پرواری ماهیان گرمابی دارای پروتئین کمتر و برای ماهیان سردابی حاوی پروتئین بیشتری است به همین دلیل است که نوع خوراک این ماهیان مشابه نبوده و از دو نوع خوراک پرواری متفاوت باید استفاده نمود. همچنین این دو دسته از ماهیان در شرایط وزنی و سنی متفاوت سوخت و ساز و متابولیسم بدن مجزایی دارند و به همین دلیل در هر مرحله از رشد شرایط تغذیه ماهی با مرحله دیگر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ماهی پرواری کپور در اوایل زندگی به پروتئینی برابر ۳۵ درصد و ماهی پرواری قزل‌آلا به ۳۸ درصد پروتئین نیاز دارد.

بنابراین خوراک پرواری تولیدی در کشور به مصرف این دو دسته از آبزیان می رسد تا نیاز به گوشت ماهی در کشور تامین شود.

قیمت عمده خوراک پرواری قزل آلا

قیمت عمده خوراک پرواری قزل آلا

برای پرورش دهندگان ماهی قزل آلا  خوراک و هزینه آن از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است زیرا بیشترین هزینه فعالیت پرورش ماهی مربوط به تغذیه و خوراک دهی می باشد.به همین جهت اطلاع دقیق از قیمت خوراک پرواری قزل آلا عمده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خریداران خوراک پرواری به ویژه پرورش دهندگان ماهی قزل آلا می توانند جهت اطلاع از لیست قیمت خوراک پرواری به صورت عمده با تولید کننده این خوراک ارتباط برقرار کنند و از جزئیات و آنالیز این خوراک بیشتر مطلع شده  همچنین قیمت انواع مختلف خوراک پرواری را به دست آورند تا بتوانند برنامه‌ریزی مشخصی برای دوره پرورشی این ماهی انجام دهند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید