مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

تولید انبوه خوراک رشد کپور پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم پرورش ماهی کپور خوبپخش مستقیم خوراک کپور پرورشی

خوراک رشد کپور به‌ عنوان ماده غذایی اصلی و مهم برای پرورش این نمونه ماهی دریایی می‌ باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با دارا بودن انواع ویتامین‌ ها و مواد مواد مغذی به رشد و پرورش بیشتر آن کمک می‌ نماید، تولید خوراک کپور پرورشی توسط واحد تولید کننده این ماده غذایی در سطح وسیعی انجام می‌ شود و با تولید انبوه این ماده غذایی و در اختیار قرار دادن آن به بازارهای فروش، زمینه خرید را برای مشتریان و پرورش ‌دهندگان ماهی فراهم کرده است. 

تولید انبوه خوراک رشد کپور پرورشی

نکات مهم پرورش ماهی کپور خوب

نکات مهم پرورش ماهی کپور خوب ماهی کپور یکی از انواع ماهی ‌های پرورشی در کشور می ‌باشد که دارای انواع مختلفی بوده و سرشار از ویتامین ‌ها و مواد مغذی بسیار بالایی بوده که جزء لذیذترین غذاهای دریایی نیز محسوب می ‌شود، از انواع ماهی کپور پرورشی می‌ توان به کپور علف ‌خوار، کپور نقره ‌ای، کپور سرگنده و کپور معمولی اشاره کرده که پرورش ماهی کپور خوب مستلزم رعایت نکاتی می باشد که ما در این بخش به مهمترین نکات برای پرورش این نوع ماهی می ‌پردازیم. 

  • یکی از مهمترین نکاتی که در زمان پرورش ماهی کپور خوب باید بدان توجه کرد، شرایط محیطی لازم و مناسب می ‌باشد، شرایط محیطی که شامل دمای آب، PH مناسب، شوری و سختی آب، میزان اکسیژن محلول در آب و عدم آلودگی آب می باشد، به گونه ‌ای که دمای آب مناسب برای پرورش ماهی کپور باید بین 25 تا 30 درجه سانتیگراد، PH مناسب بین 5.6 تا 9، شوری تا 2 گرم در لیتر، میزان اکسیژن لازم و غیره ‌باشد. 
  • نکته دیگر انتخاب محل مناسب برای ساخت استخر برای پرورش ماهی کپور می باشد و بهتر است مکانی در نظر گرفته شود که دسترسی خوب، وجود آب کافی، توپوگرافی مناسب و شرایط ایده ‌آل را داشته باشد. 
  • یکی دیگر از مهمترین عواملی که باید در پرورش این نمونه ماهی بدان توجه کرد، نکات تغذیه ای می ‌باشد و بهتر است از خوراک رشد کپور که مخصوص پرورش این ماهی تولید گردیده است برای تغذیه آنها استفاده شود. 
  • کود دهی استخرها نیز یکی از عوامل مهم برای پاکسازی استخر از انواع آلودگی‌ ها می باشد. 

پخش مستقیم خوراک کپور پرورشی

پخش مستقیم خوراک کپور پرورشی پخش غذای کپور پرورشی به صورت مستقیم توسط واحد توزیع ‌کننده این ماده غذایی انجام می‌ شود و به دلیل اینکه این نمونه ماده غذایی به صورت مستقیم عرضه و پخش می گردد از قیمت مناسبی برخوردار است زیرا دست دلالان در عرضه و فروش آن کوتاه شده است. 

پخش مستقیم خوراک کپور پرورشی سبب شده تا متقاضیان در هر نقطه ای از کشور که هستند و متقاضی خرید و دریافت این نمونه خوراک می باشند بتوانند به راحتی و با ارسال سفارش به این ماده غذایی در بالاترین سطح کیفی و نازلترین قیمت دست پیدا نمایند. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید