مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

توزیع کننده خوراک رشد کپور

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد غذایی مورد نیاز برای ماهی کپورمرجع  فروش خوراک رشد کپور
توزیع کننده خوراک رشد کپور

تولید کنندگان غذای آبزیان، خوراک رشد کپور و سایر انواع خوراک ماهی کپور را با بهترین کیفیت تولید و توسط شرکت و نمایندگی های رسمی توزیع خوراک رشد به بازار عرضه می کنند. فروش خوراک رشد کپور با قیمت های مختلفی انجام می شود اما برای خرید غذای ماهی کپور ارزان باید سفارش خود را از نمایندگی های رسمی که به صورت مستقیم و عمده فعالیت می کنند بگیرید.

توزیع کننده خوراک رشد کپور

مواد غذایی مورد نیاز برای ماهی کپور

مواد غذایی مورد نیاز برای ماهی کپور

برای بالا بردن بهره وری در پرورش کپور باید مواد غذایی مورد نیاز ماهی کپور در غذادهی آن تامین گردد. ترکیبات غذای ماهی کپور در کیفیت خوراک بسیار موثر است. لذا قبل از خرید غذای ماهی کپور باید نسبت به آن اطلاع لازم را داشته باشید.

ماهی کپور دارای انواع مختلفی از جمله کپور علفخوار (آمور)، کپور نقره ای، کپور سرگنده و کپور معمولی می باشند. این کپور ماهیان نیاز های غذایی متفاوتی داشته و تغذیه و غذادهی آن ها متفاوت است. بنابراین قبل از انتخاب غذا حتما باید به گونه مورد نظر توجه داشته باشید.

یک جیره معمولا از ترکیبات غذای مختلفی تشکیل شده است. ترکیبات اصلی و مهمی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند شامل: پودر ماهی، کنجاله سویا یا آفتابگردان، کلزا، پنبه دانه، گلوتن، گندم، ذرت، روغن یا پودر چربی، مکمل های ویتامینه و مواد معدنی و برخی سویه های میکروبی می باشند.

خریداران و پرورش دهندگان آبزیان معمولا از این ترکیبات مطلع نیستند. اما تولید کننده خوراک ماهی کپور برای اطلاع و راهنمایی خریداران، آنالیز مواد غذایی را مشخص و اعلام می کنند.

استفاده کنندگان خوراک ماهی کپور می توانند قبل از خرید غذای ماهی کپور از آنالیز آن با خبر شده و بعد از اطمینان از ترکیبات غذا اقدام به خرید کنند.

آنالیز خوراک رشد ماهی کپور شامل موارد با مقادیر حدودی زیر می باشد:

انرژی خام Kcal/Kg 3500
پروتئین خام ۲۵-۳۷ درصد
چربی ۸ درصد
فیبر خام ۵ درصد
رطوبت کمتر از ۱۰ درصد
خاکستر کمتر از ۱۰ درصد

تامین مواد مغذی و مورد نیاز ماهی کپور با توجه به گونه آن برای بالابردن بهره وری و تولید محصول با کیفیت بسیار مهم بوده و بدین منظور در خرید محصول به آنالیز خوراک کپور دقت شود.

مرجع  فروش خوراک رشد کپور

مرجع فروش خوراک رشد کپور

مراکز بسیار زیادی مبادرت به فروش خوراک رشد کپور می کنند، اما جهت خرید مطمئن باید از مرجع فروش خوراک رشد کپور سفارش خود را تهیه کنید.

تولید کنندگان خوراک آبزیان برای ایجاد رقابت مناسب در بازار، محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و سعی به عرضه با قیمت های مناسب دارند. بسیاری از آن ها توزیع خوراک رشد تولیدی خود را به مرجع فروش خوراک رشد کپور می سپارند.

مراجع فروش خوراک آبزیان نمایندگی های فروش رسمی هستند که انواع محصولات را به صورت کلی و مستقیم و بدون واسطه به خریداران ارائه می دهند. بنابراین قیمت فروش خوراک ماهی آن ها بسیار مناسب تر از سایر مراکز فروش غذای ماهی است.

بسیاری از این مراجع فروش غذای ماهی کپور از طریق سایت های فروش اینترنتی نیز فعالیت می کنند که برای اطلاع از این مراجع و خرید بهترین غذا برای ماهی کپور می توانید با کمی جستجو در اینترنت با این مراکز آشنا شده و با کارشناسان آن تماس گرفته و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید