مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

توزیع کننده خاک گربه پرشین سه ماهه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه انواع خاک گربه پرشینمقدار مناسب خاک گربه پرشین چقدر است؟مراکز فروش خاک گربه پرشین

همانطور که میدانید امروزه استفاده از حیوانات خانگی بسیار رواج یافته و یکی از آنها گربه پرشین می باشد که از گربه های پشمالو به شمار می آید؛ این گربه نیز برای دفع زائدات بدنش نیاز به خاک مخصوص تحت عنوان خاک گربه پرشین دارد که البته تامین آن بر عهده مالکان این حیوان می باشد. اکنون امکان توزیع خاک گربه عمده در انواع و اقسام گوناگون و بر حسب سن گربه مانند خاک گربه پرشین سه ماهه صورت گرفته و می توانید آن را تهیه نمایید.

توزیع کننده خاک گربه پرشین سه ماهه

مقایسه انواع خاک گربه پرشین

مقایسه انواع خاک گربه پرشین همه جانداران زنده برای دفع فضولات خود نیاز به جا یا چیزی برای این کار دارند، مانند گربه ها که از خاک برای دفع فضولات استفاده می کنند، خواه خاک روی زمین و یا غیر آن، اما همانطور که گفتیم علاوه بر گربه های حاضر در طبیعت و فضای آزاد، تعدادی از این حیوانات هم به دلیل اینکه از سری گربه های خانگی به شمار می آیند، در منازل شخصی نگهداری شده و طبیعتاً به جایی مناسب برای دفع زائدات و فضولات احتیاج دارند که آن هم خاک می باشد.

در واقع این از اخلاق ذاتی همه گربه ها اعم از گربه های پرشین خانگی است که به منظور دفع فضولات، خاک را کنده و پس از اتمام کار روی آن را می پوشانند، به همین جهت خاک گربه را در اختیار این حیوانات قرار می دهند، اما آنچه که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد، مقایسه انواع خاک گربه پرشین می باشد که در قسمت زیر آمده اند:

  1. خاک گربه سیلیکا ژل یا کریستالی: یکی از خاک های سری جدید به شمار آمده و با وجود جنس سیلیکات سدیم موجود در آن به این نام ملقب گشته است؛ از محاسن آن این است که ابداً قابلیت چسبندگی نداشته؛ بوی مطبوعی داشته و به راحتی حمل می شوند، همچنین هنگام نیاز به تعویض، به رنگ زرد در می آیند.
  2. خاک گربه پلت: شامل ذرات پلت بوده و ساختار کم وزن و مناسبی را داراست؛ همچنین محصولی سازگار با محیط زیست نیز محسوب می شوند.
  3. خاک کلامپینگ: اول به صورت پودری بوده اما بعد به شکل گلوله ای تبدیل می گردد و به رنگ خاکستری دیده می شود؛ بعلاوه قابلیت جذب این خاک بسیار بالاست.

مقدار مناسب خاک گربه پرشین چقدر است؟

مقدار مناسب خاک گربه پرشین چقدر است؟ خاک گربه نه تنها فضای مناسبی را در اختیار گربه ها برای دفع فضولاتشان قرار می دهد، بلکه اثرات دیگری را هم داشته که آن افزایش سلامت گربه ها می باشد، چرا که این خاک از ترکیباتی منطبق با بدن گربه ها تشکیل یافته و خلل و آسیبی را متوجه آنها نخواهد کرد.

حال یکی دیگر از موضوعاتی که راجع به این محصول قابل بررسی بوده و لازم است به آن بپردازیم، پاسخ به این سوال بوده که مقدار مناسب خاک گربه پرشین چقدر است؟ در جواب باید بگوییم مقدار این خاک متناسب با جعبه ای که در آن قرار می گیرد؛ متغیر بوده و ممکن است از دو مشت خاک تا چند مشت بسته به نیاز گربه فرق داشته باشد، پس با این اوصاف نمی توان مقدار دقیقی را برای این خاک مشخص نمود.

مراکز فروش خاک گربه پرشین

مراکز فروش خاک گربه پرشین هم اکنون امکان ارائه انواع خاک گربه پرشین اعم از خاک گربه بالغ توسط اختصاصی ترین و بزرگتریم مراکز فروش خاک گربه نظیر این مرکز میسر گردیده و طی آن خواهید توانست از این محصول به سرعت و با بهترین کیفیت و قیمت بهره مند شوید، اما پیش از سفارش آن، توجهتان را به چند نکته مهم جلب می سازیم:

  • سعی کنید خاکی را برگزینید که گرد و غبار کمتری را ایجاد نماید.
  • میزان جذب خاک در زمینه بوی بد، بسیار مهم بوده و نوعی را انتخاب کنید که بتواند بوی بد را به خود جذب کند.
  • خاک کلامپینگ یا گلوله شونده که به آن اشاره کردیم و به دور مدفوع و ادرار گلوله می شود و از انتشار آنها جلوگیری به عمل می آورد، خود یکی از بهترین گزینه های انتخابی خواهد بود.
کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید