مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

توزیع مستقیم خوراک سگ 2ماهه جیبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با بهترین خوراک سگ جیبی آشنا شویدنحوه نگهداری صحیح خوراک سگ جیبیدفتر فروش خوراک سگ جیبی

توزیع خوراک سگ جیبی در فروشگاه های آنلاین اینترنتی معتبر صورت می گیرد. این واحد ها خوراک سگ 2 ماهه را به صورت مستقیم و غیر حضوری به متقاضیان آن می فروشند. محصولات قابل فروش در این مراکز به صورت بسته بندی های کاملا بهداشتی و متفاوت و کیفیت بالایی و همچنین قیمت مناسب و ارزان به مشتریان ارائه می شود زیرا در این روش توزیع واسطه ها دخالتی ندارند.

توزیع مستقیم خوراک سگ 2ماهه جیبی

با بهترین خوراک سگ جیبی آشنا شوید

با بهترین خوراک سگ جیبی آشنا شوید خوراک سگ یکی از مفید ترین و با ارزش ترین مواردی است که در رشد و سلامت سگ اهمیت دارد به گونه‌ای که ترکیباتش باید متناسب و بالانس شده باشد در غیر این صورت خوراک نمی توانند نیازهای تغذیه توله سگ را تامین کند و همین هم باعث صدمات جبران ناپذیری برای سلامتی سگ می شود.

در رابطه با این موضوع باید گفت که غذای آماده سگ به دو صورت غذای خشک و غذای تر یا کنسروی وجود دارد و هر کدام از این خوراک ها یا غذاها مزایا و معایب مختلفی دارند به گونه‌ای که غذای خشک از نظر مواد معدنی و ترکیبات بالانس شده است و در حالت عادی دیگر نیازی به استفاده از مکمل های غذایی و مولتی ویتامین ندارید نگهداری غذای خشک خیلی راحت است و از نظر قیمت هم به صرفه تر و مناسب تر می باشد همچنین به جلوگیری از جرم دندان سگ کمک می کند. همه این دلایل باعث شده است خیلی از صاحبان سگ غذای خشک را به عنوان رژیم غذایی سگ انتخاب کنند و همچنین آن را به عنوان بهترین خوراک سگ استفاده کنند.

همچنین می‌توان غذاهای کنسروی سگ را هم به عنوان بهترین خوراک سگ معرفی کرد زیرا ویژگی های مثبت متعددی این نوع از خوراک ها دارند که درصد بالایی از ترکیبات کنسرو پروتئین گوشت می باشد طعم آن لذیذتر و خوشمزه تر است همچنین بافت آن به گوشت هم شبیه است همین طور کنسروها حاوی مقدار زیادی آب هستند به گونه‌ای که آب مورد نیاز بدن توله را تا حد نیازی تأمین می‌کند اما قیمت آن به مراتب بالاتر و گران تر از غذای خشک است و به محض باز شدن هم باید بلافاصله استفاده شود.

نحوه نگهداری صحیح خوراک سگ جیبی

نحوه نگهداری صحیح خوراک سگ جیبی همانگونه که در سطر بالا توضیح داده شد خوراک سگ یکی از عوامل مهم در رشد سگ است همچنین نگهداری از این خوراک هم نقش مهمی در این امر دارد زیرا اکثر مردم در مورد نحوه نگهداری خوراک سگ حساس نیستند و یا اصلاً به اصول نگهداری آن آشنایی ندارد و یا این امر برایشان اهمیتی ندارد اما باید بدانید که خوراک سگ 2ماهه چه خشک و چه مرطوب باید به صورتی صحیح نگهداری شوند. توجه به مواردی مثل دما رطوبت و بسته بندی می تواند از خشک شدن و از بین رفتن آنها جلوگیری کرده تا سگ ها همیشه خوراکی با کیفیت و عالی داشته باشد مثلاً غذاهای مرطوب مثل غذاهای کنسروی را اغلب باید در یخچال نگهداری کرد اما دانستن مدت زمان نگهداری و تاریخ انقضای آن بسیار مهم است.

در رابطه با این موضوع چند مورد از روش های نگهداری صحیح غذای سگ را عنوان می کنم تا اطمینان یابید غذا به اندازه کافی برای سگ مقوی و مغذی بوده و طعم خوشمزه‌ای دارد.

  1. یک مواد غذایی خشک راهی بسیار آسان و مقرون به صرفه برای تغذیه سگ است و جای کمتری را نیز برای ذخیره و نگهداری اشغال می کند با این حال اگر همین غذای خشک و راحت سگ به درستی نگهداری نشود می‌تواند فاسد شده و سگ را مریض کند در واقع اگر شرایط مناسبی برای نگهداری وجود نداشته باشد چربی های غذا فاسد شده و ویتامین های موجود در آن از بین می رود.
  2. غذاهای خشک باید در جعبه های خودشان نگهداری شود جعبه های اورجینال خود محصول دیواره‌های چربی داشته اند که تا زمان ماندن غذا کمک می کند اگر چه بسیاری از افراد دوست دارند غذا را از بسته بندی خودش خارج کرده و داخل ظرف های درب دار بریزند و نگهداری کند اما باید در این جا بگویم که بهترین روش نگهداری جعبه و بسته بندی خود محصول است. * برای نگهداری غذاهای خشک به مدت زمان طولانی باید آن ها را بدون این که از بسته‌بندی خود خارج کنید آن را داخل فریزر بگذارید تا کیفیت غذا به خوبی حفظ گردد. * اگر به هر دلیلی این امکان وجود دارد که غذا از بسته بندی اصلی خود خارج شود و داخل ظرف دیگری نگهداری گردد باید مطمئن شویم که طرف کاملا آن کیپ بوده و هوایی در آن وارد نمی شود همچنین ظرف حتماً مات بوده تا از غذا در برابر نور محافظت کند ظروف استیل در دار بهترین گزینه برای این امر می باشد.
  3. غذاهای خشک باید در مکان خشک و خنک نگهداری گردند.
  4. همچنین برای نگهداری خوراک مرطوب سگ نیز باید اصولی را رعایت کنیم برای این کار قوطی های باز نشده و کیپ در کابینت نگهداری گردد. برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی کنسرو شده نیازی به قرار دادن آنها در یخچال نیست در واقع هر مکانی خشک و خنک باشد این غذاها سالم باقی می مانند فقط باید دقت کنیم که این قوطی ها در محیطی مرطوب گذاشته نشود زیرا قوطی ها کیفیت خود را از دست داده و غذای سگ موجود در آن فاسد و خراب می شود.
  5. قوطی هایی که درب آن باز می شود به محض باز شدن باید به سگ داده شود در غیر این صورت سریع آن را به یخچال باید منتقل نمود در این صورت می توان آن را به مدت دو روز در یخچال نگهداری کرد. در این روش فقط حتماً برای پوشش دادن قوطی از درپوش های پلاستیکی مخصوص قوطی استفاده باید شود یا روی آن با فویل آلمینیومی پوشش داده شود تا غذای سگ داخل آن خشک نگردد.

دفتر فروش خوراک سگ جیبی

دفتر فروش خوراک سگ جیبی بهتر است بدانید که تغذیه یکی از مهمترین فاکتورها در رشد و نمو توله سگ ها است چرا که توله سگ ها تا چند ماه بعد از تولید بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و اگر خوراک آن ها متناسب با سن و نژاد آن ها نباشد مشکلات جدی برای آن ها به وجود می آید. حال در این راستا شرکت ها و نمایندگی های زیادی به عنوان دفتر فروش خوراک سگ جیبی در کشور در حد وسیع و گسترده ای فعالیت دارند که انواع خوراک سگ اعم از غذای آماده خشک یا کنسروی را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان می فروشند.

در این دفاتر همه رقم خوراک سگ در بسته بندی های کاملا بهداشتی برای فروش ارائه می شوند که صاحبان سگ می توانند با مراجعه به این دفاتر خوراک مورد نظر سگ را تهیه و خریداری نمایند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید