مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

بازار فروش خوراک ماهی صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید خوراک آبزیانپخش کننده خوراک ماهی صنعتی
بازار فروش خوراک ماهی صنعتی

بازار فروش خوراک ماهی صنعتی به سبب استقبال پرورش دهندگان این گونه از ماهی بسیار رونق گرفته است. مرکز پخش خوراک ماهی ارائه دهنده بهترین برند های غذای ماهی با نرخ تولیدی می باشد. بنابراین برای درخواست کلی این محصول می توانید از اینگونه مراکز غذای ماهی را سفارش دهید. در ادامه این نوشته درباره فرایند تولید خوراک آبزیان صحبت خواهیم نمود. لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه باشید.

بازار فروش خوراک ماهی صنعتی

فرایند تولید خوراک آبزیان

فرایند تولید خوراک آبزیان

فرایند تولید خوراک آبزیان موضوع مورد بحث در این قسمت از متن می باشد. تولید خوراک برای گونه های مختلف آبزی نظیر انواع ماهی های آب شور و شیرین و یا میگو ها و شاه میگو ها بر حسب یک سری استاندارد های بین المللی تهیه خوراک برای آبزیان صورت می پذیرد.

در ساخت خوراک آبزی ها از دستگاه های مدرن و تکنیک های پیشرفته بهره می گیرند. بررسی میزان دقیق مواد مغذی در طی فرایند تولید بر عهده متخصصان تغذیه شیلات می باشد که این امر در آزمایشگاه های کنترل کیفیت غذا به صورت کاملاً حرفه ای و دقیق انجام می گردد.

به عنوان مثال برای ساخت غذا های خشک گرانولی، در کارخانه های تولید خوراک آبزیان و یا کارگاه های تولیدی غذای آبزیان پس از تعیین مقدار دقیق از هر ماده خوراکی بر اساس گونه آبزیان و سن رشد آن ها، مواد غذایی را با یکدیگر ترکیب می نمایند.

پس از ترکیب، این مواد را پخته و در قالب های مخصوص ریخته و به شکل های گوناگون در می آورند. در نهایت آن را در آون های با دمای ویژه گذاشته و خشک می کنند.

پایدار ماندن در آب و یا خاصیت شناوری در سطح آب از ویژگی های بارز خوراک آبزیان می باشند که باید در طی مراحل تولید به این ویژگی ها توجه کافی شود.

باید غذا بر اساس اندازه متناسب با دهان ماهی و میگو تولید گردد. خوراک باید آبزی‌ ها را جذب نموده و ظاهری شکیل و بوی خوبی داشته باشد.

پخش کننده خوراک ماهی صنعتی

پخش کننده خوراک ماهی صنعتی

بازرگانی دارا پت پخش کننده خوراک ماهی صنعتی در حجم انبوه و با نرخ کارخانه می باشد.

برای این که از قیمت خوراک اینگونه از ماهی ها اطلاع کسب نمایید می توانید از طریق راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما در تماس باشید.

همکاران با تجربه ما آماده هستند تا اطلاعات خویش را در اختیار شما خریداران محترم خوراک ماهی قرار دهند و شما را در این زمینه مشاوره نمایند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید