مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

بازار توزیع خوراک ماهی قزل الا عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید خوراک ماهیتوزیع کننده عمده خوراک قزل الا

آبزیان به خصوص ماهی از جمله مواد غذایی پر مصرفی می باشند که در رژیم غذایی خیلی افراد جای دارد. از همین رو پرورش ماهی روز به روز در حال گسترش و افزایش می باشد. پرورش ماهی نیاز به تجهیزات و خوراک دارد که ماهیان بتوانند از رشد کافی برخوردار شود. بازار توزیع خوراک ماهی قزل الا به صورت عمده صورت می گیرد از رونق بالایی برخوردار است چرا که ماهی قزل آلا یکی از پر مصرف ترین ماهی در میان ماهیان پرورشی می باشد.  بازار توزیع خوراک ماهی قزل الا عمده

نحوه تولید خوراک ماهی

نحوه تولید خوراک ماهی همان طور که گفته شد خوراک ماهی یکی از نیاز های ضروری برای پرورش و تولید آبزیان به خصوص ماهی می باشد و بایستی از بهترین مواد اولیه تهیه گردد تا ماهی با تغذیه آن از رشد خوبی برخوردار شود. نسبت ترکیبات خوراک نیز تاثیر بسزایی در رشد ماهی داشته می تواند با افزایش و یا کاهش تولید نیز گردد از همین رو کارشناسان تغذیه ماهی از بهترین فرمولاسیون برای ترکیب مواد غذایی برای تولید خوراک استفاده می نمایند. 

تولید خوراک ماهی به دو روش دستی و اتوماتیک صورت می گیرد که بهترین روش، روش اتوماتیک است چرا که از لحاظ بهداشتی بودن و ترکیب درست و اندازه مواد، به خوبی صورت می گیرد. مواد تشکیل دهنده خوراک ماهی شامل گندم، ذرت، پودر ماهی، پودر طیور، پودر حیوان، کلتون گندم، مواد معدنی مورد نیاز، مکمل های ویتامینه و… می باشد که در ترکیب خوراک ماهی با درصد های مشخص مخلوط می شود که این امر زیر نظر کارشناسان آبزیان و شیلات انجام می گیرد. 

بعد از مخلوط کردن و آسیاب و میکس کردن مواد اولیه نوبت به پخت آن می رسد که در دمایی بین 120 تا 170 درجه سانتی گراد و با فشار بالایی در قالب ها مخصوص قالب گیری شده و به دانه های بزرگ در می آیند. بعد از طی این مراحل نوبت به رطوبت گیری خوراک می شود تا باعث خراب شده و ایجاد قارچ در خوراک نگردد و در مرحله آخر بسته بندی و به بازار ارسال می گردد. 

توزیع کننده عمده خوراک قزل الا

توزیع کننده عمده خوراک قزل الا امروزه به دلیل گسترش پرورش ماهی در سراسر کشور بازار خوراک قزل آلا نیز از رونق خوبی برخوردار است و فروش این محصول در تناژ بالایی صورت می گیرد. به همین دلیل توزیع کننده برای توزیع خوراک قزل آلا به صورت عمده از راه های مختلفی اقدام می نماید. 

امروزه توزیع کننده برای توزیع گسترده خوراک ماهی قزل آلا از طریق فضای مجازی اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است و ضمن عرضه انواع خوراک ماهی زمینه خرید غیر حضوری را نیز برای مشتریان فراهم آورده است تا مشتریان در کمترین زمان ممکن بهترین محصول را با کیفیت بالا و استاندارد های لازم خریداری نمایند. 

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید