مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

کارخانه تولید غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان پروتئین غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمیآموزش ساخت غذای تشویقی مخصوص سگنحوه استفاده غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمیفروشنده غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی
کارخانه تولید غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بزرگترین کارخانه تولید غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی این نوع فرآورده ها را با تجهیزات پیشرفته و همینطور ترکیبات مرغوب آماده می کند. برای همین محصولی که در دسترس قرار می گیرد را می توان غذای تشویقی سگ طبیعی عنوان نمود. از طرفی آنها را در بسته بندی متنوع جای می دهد که بعداً توسط بهترین فروشنده غذای تشویقی سگ تربیتی به صورت عمده پخش می کند.

کارخانه تولید غذای تشویقی سگ 70 گرمی

میزان پروتئین غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی

میزان پروتئین غذای تشویقی سگ 70 گرمی

در غذاهایی که به عنوان تشویقی سگ از آنان یاد می کنند، انواع املاح معدنی، ریز مغذی ها و همینطور ویتامین ها وجود دارد. برای نمونه اگر نوع ۷۰ گرمی را در نظر بگیریم، می توان گفت که میزان پروتئین آن گوناگون است که مثلاً برخی از آنها به ۲۰ درصد می رسد. البته این موضوع را هم باید گفت که به داشتن نوع ترکیبات آن بستگی دارد.

عموماً خوراکی هایی که در آن از گوشت قرمز بیشتری استفاده شده، حاوی پروتئین زیادتری هستند. به هر حال این نوع محصولات را می توانید که در طول روز و به عنوان یک ماده مکمل به سگ خود بدهید. دقت داشته باشید که در این زمینه مسئله سن، شرایط زندگی، تحرک، نژاد و وزن را هم فراموش نکنید. برای حیوانات کم تحرک، پیر و چاق نباید زیاد از این نوع مواد داده شود، چون که باعث بیماری در آنان خواهد شد.

در همین حال مناسب برای توله ها هستند که سریع تر به رشد آنان کمک می کنند و در عین زمان بدنی سالم دارند. به هر حال پروتئین یک ماده بسیار حیاتی محسوب می گردد. همینطور زیاد بودن آن سبب می شود تا با یک غذای تشویقی سگ مقوی مواجه باشیم. خلاصه این که می توانید با نگاهی به ترکیبات اصلی و ارزش غذایی محصول میزان آن را به صورت دقیق مشاهده نمایید.

آموزش ساخت غذای تشویقی مخصوص سگ

آموزش ساخت غذای تشویقی مخصوص سگ

می‌ دانید چطور اقدام به ساخت غذای تشویقی مخصوص سگ نمایید؟ در این زمینه باید در گام اول مواد اولیه را آماده سازید. بعد از این کار می توانید که اقدام به تولید آن نمایید. ولی ما برای توضیح بهتر برخی از مهمترین مراحل آموزشی آماده ساختن این غذا را به صورت کوتاه می خواهیم در اینجا شرح دهیم که عبارت می باشند:

• ابتدا چند تکه گوشت تازه را به قطعات ریز تبدیل کنید.

• بعداً به آن مقداری سیب زمینی و همینطور سبزیجات دیگر علاوه کرده تا طعم و رایحه بهتری بگیرند.

• مقداری پیاز هم می توانید به این محصولات اضافه کرده و سپس بگذاری تا در یک دیگ مناسب خوب بپزید.

• بعد از پخت می شود که مقداری میوه هم به آن علاوه کرده و با مخلوط نمودن یک فرآورده کاملاً سالم و خوشمزه را به سگ خود بدهید.

اما در کارخانه ها مسئله اندکی متفاوت می باشد. اصولاً در آنجا از بهترین دستگاه کار می گیرند و دست انسان هم در تولید دخیل نیست. اما آنها به گونه حرفه ای تر‌ عمل کرده و به همین علت محصولی را که آماده می نمایند همه جنبه های آن را در نظر می گیرند. اصولاً به دو دسته رژیمی و معمولی این خوراک ها تقسیم می گردند.

در کل توصیه می کنیم که اگر چندان حرفه ای در این عرصه نیستید، حتماً نوع کارخانه ای را به دست آورده تا به این صورت هم در وقت صرفه جویی کرده باشید و نیز یک غذا سالم را برای حیوان خود بدهید. باید گفت که چنین کاری به سلامتی سگ شما ختم می شود و نگران بیماری های متعدد نخواهید بود و عمر طولانی پیدا می کند.

نحوه استفاده غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی

نحوه استفاده غذای تشویقی سگ 70 گرمی

برای استفاده از غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی نیاز است تا به فاکتورهای مختلف توجه داشته باشید. اول این که هر بار سگ شما یک کار خوب را انجام داد و مطابق با دستورات شما عمل کرد، باید مقداری از آن را به او بدهید. این گونه یاد می گیرد تا از این پس به حرف شما خوب گوش کند و البته بعد از آن تشویق شود.

درباره نحوه به کار بردن از این محصولات باید وسواس بیشتری به خرج دهید. آنها را به هیچ عنوان جایگزین غذای اصلی حیوان خود نکنید. چون که این نوع فرآورده ها ممکن است که باعث بروز بیماری های مختلف از جمله قلبی، دیابت، گرفتگی عروق و حتی فشار خون بالا شود. ضمن این که چاقی مفرط را در پی خواهد داشت.

همچنین مسئله دیگری که حائز اهمیت است، در نظر داشتن سن سگ می باشد. اصولاً توله ها به دلیل شرایط جسمی خاص و همینطور جست و خیز بیشتری که دارند، نیاز به کالری بالا داشته و می توان بیشتر به آنان از این غذاها داد. ولی سگ های پیر و کم تحرک این گونه نبوده و نیازی نیست که زیاد به آنان از این نوع تشویقی ها داده شد.

فروشنده غذای تشویقی سگ ۷۰ گرمی

فروشنده غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بهترین فروشنده اقدام به پخش انواع غذای تشویقی سگ در وزن ۷۰ گرمی می نماید. فرآورده هایی از این دست در بسته بندی های شیک و مستحکم قرار گرفته اند. بنابراین نگران رخنه نمودن رطوبت و آلودگی ها در آن نخواهید بود. همچنین فرآورده ها را شما می توانید از طریق آنلاین هم بخرید و حتی به گونه عمده نیز آنان را سفارش دهید. این کار شما خالی از مزیت نخواهد بود.

برای نمونه قادر هستید تا اقدام به خرید از هر شهری نمایید. در این حوزه محدودیتی پیش روی شما وجود ندارد. همچنین محصولاتی که ارائه می شوند همه استاندارد بوده و دارای تاریخ تولید بالا هستند. در جای مناسب انبار شده اند و اثری از کپک زدگی و یا کرم خوردگی در آنها مشاهده نمی شود. با قیمت های ارزان تر‌ی نیز به دست شما در مناطق گوناگون رسانده خواهد شد.

اما برای درخواست دادن می توانید که با این مجموعه و شماره هایی که شما در زیر این نوشته مشاهده می فرمایید‌ تماس حاصل نموده و به این شکل از جزئیات هم باخبر شوید. اصولاً فروشنده یک سری از معلومات را در اختیارتا‌ن می گذارد که شامل مواد اولیه، کیفیت، نرخ ها و همینطور چگونگی ارسال کالا است. در هر حال این روش به نفع شما از جهات گوناگون خواهد بود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید