مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

پخش کلی غذای ماهی زنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش نگهداری از غذای زنده ماهیمرکز فروش غذای ماهی زنده
پخش کلی غذای ماهی زنده

غذای ماهی زنده را می توانید به صورت کلی از مراکز پخش غذای ماهی به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کنید. فروش غذای ماهی زنده در انواع مختلف و بسته بندی های متفاوت در بازار انجام می شود. جهت خرید غذای ماهی زنده ارزان و مطمئن باید از مرجع اصلی فروش غذای ماهی و به صورت عمده سفارش بگیرید که در ادامه در خصوص این مراجع گفتگو خواهیم کرد.

پخش کلی غذای ماهی زنده

روش نگهداری از غذای زنده ماهی

روش نگهداری از غذای زنده ماهی

ماهی ها در دو مرحله از رشد خود نیاز به غذای زنده یا طبیعی دارند. یکی در اولین مرحله دوره رشد و نمو نوزاد پس از جذب کیسه زرده تا مرحله ای است که بصورت بچه ماهی نسبتاً کامل در می آید و دومی در زمان شروع تولید عناصر تناسلی شامل تخم و اسپرم است.

امروزه با توجه به تجاری شدن پرورش آبزیان و گسترش این صنعت، خوراک آبزیان نیز به صورت صنعتی تولید و به بازار عرضه می گردد. غذای زنده ماهی ها با توجه به ماهیت آن ها، شرایط نگهداری و حمل و نقل متفاوتی نسبت به غذای های خشک دارند. لذا اطلاع از روش نگهداری از غذای زنده ماهی در حفظ کیفیت و سرمایه و تولید مناسب تاثیر بسزایی دارد.

برخی از غذای زنده ماهی ها به شرح زیر است:

– دافنی یا خاکشی
– سیکلوپس ها
– آرتمیا یا میگوی آب نیمه شور
– کرم خاکی
– کرم سفید
– کرم توبیفکس
– کرم قرمز
– حشرات و لارو ها

برای نگهداری غذای زنده ماهی ها با توجه به نوع آن باید به دوره رشد و زمان زنده ماندن آن توجه شود و در برخی از موارد بهتر است که این غذا ها در محل استفاده تولید و مصرف گردند. به عنوان مثال آرتمیا دوره عمر ۲۰ روزه دارد و بعد از یک هفته به سایز بزرگ می‌ رسد. آرتمیا را می توانید به سادگی خودتان پرورش دهید.

برخی از غذاهای زنده نیز با توجه به شرایط سخت نگهداری و حمل و نقل به صورت منجمد در بسته بندی های مخصوص تولید می شوند. با این روش می توان مدت طولانی تری غذا را نگهداری و به راحتی حمل نمود.

مرکز فروش غذای ماهی زنده

مرکز فروش غذای ماهی زنده

مرکز فروش غذای ماهی زنده محصولات خود را به صورت کلی و جزئی و از طریق فروش غذای ماهی حضوری و غیر حضوری انجام می دهند.

مراکز زیادی در زمینه پخش غذای ماهی زنده فعالیت می کنند و طبیعتاً با قیمت های متفاوت و متنوعی اقدام به فروش غذای ماهی می کنند.

فعالان این حوزه از قبیل پرورش دهندگان آبزیان و خریداران و فروشندگان انواع غذای ماهی به دنبال خرید ارزان قیمت خوراک ماهی با کیفیت های مناسب هستند و همواره مشتاق یافتن مراکز اصلی فروش غذای ماهی زنده هستند.

سایت فروش غذای ماهی نیز در تلاش است که مراکز پخش غذای ماهی اصلی و معتبر را به مشتریان معرفی نماید و از این طریق اطلاعات به روز و فراوانی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

قبل از مراجعه حضوری به مراکز فروش خوراک آبزیان ابتدا می توانید از طریق سایت فروش غذای ماهی اقدام به تحقیقات و دریافت اطلاعات نموده و همچنین امکان ارتباط آسان و سریع با این مرکز اصلی فروش غذای ماهی وجود دارد. علاوه بر آن به سادگی شرایط ثبت سفارش و خرید غذای ماهی زنده مهیا می باشد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید