مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

مرکز پخش خوراک ماهی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید خوراک ماهی درجه یکتولید کننده خوراک ماهی تهران
راهنمای خرید خوراک ماهی درجه یک

مرکز پخش خوراک ماهی تهران و تولید خوراک ماهی کجاست؟ چگونه با مراکز پخش خوراک ماهی در تهران ارتباط برقرار کنیم؟ تولید خوراک ماهی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه خوراک ماهی درجه یک خرید کنیم؟ برای دریافت پاسخ سوال های خود و آشنایی با مراکز فروش غذای ماهی و خرید و فروش خوراک ماهی در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز پخش خوراک ماهی تهران

راهنمای خرید خوراک ماهی درجه یک

راهنمای خرید خوراک ماهی درجه یک

یکی از اساسی ترین موارد در پرورش آبزیان خصوصا رشد و نمو و تکثیر آن ها استفاده از خوراک ماهی درجه یک با جیره مناسب می باشد. به طور کلی تولید خوراک ماهی در انواع مختلفی می باشد که یکی از بهترین و اصلی ترین آن ها غذای خشک ماهی است.

غذای خشک ماهی عموماً به صورت پلت و یا اکستروده تولید و به بازار عرضه می گردد که در بیشتر تولیدات خوراک ماهی اکستروده بهتر و پرطرفدار تر می باشد.

اما برای اینکه خوراک ماهی درجه یک را بشناسید و تهیه کنید باید ضمن در نظر گرفتن نوع ماهی و سایر فاکتور هایی نظیر عادات غذایی و سن و وزن ماهی، جیره بندی غذای خشک مورد نظر را نیز در نظر بگیرید

یکی از اصلی ترین موارد جهت خرید خوراک ماهی درجه یک، داشتن مواد مغذی لازم می باشد که برخی از این مواد مغذی شامل موارد زیر می باشد.

• پروتئین
• چربی های سودمند امگا ۳ و امگا ۶
• فیبر

این مواد مغذی باید متناسب با سن ماهی تولید و مصرف گردد که عموماً به چهار گروه زیر تقسیم می شوند.

۱٫ آغازین
۲٫ رشد
۳٫ پرواری
۴٫ مولد

که مواد مغذی و جیره بندی متناسب با این چهار مورد می بایست تولید و مصرف گردد.

تولید کننده خوراک ماهی تهران

تولید کننده خوراک ماهی تهران

در کشور عزیزمان ایران تولید کننده های مختلفی در شهر هایی مانند شیراز، اصفهان، تهران، مشهد و شهرکرد وجود دارند که تولید خوراک ماهی با کیفیت مناسب را انجام و به بازار عرضه داشته اند و سهم زیادی از بازار خاورمیانه را نیز از آن خود نموده اند.

اکثر تولید کننده های خوراک ماهی، مراکز پخش خوراک ماهی و یا نمایندگی خوراک ماهی در تهران و سراسر ایران را دارا می باشند که می توان به راحتی اقدام به خرید این محصولات نمود.

بازرگانی داراپت مفتخر است که در این زمینه فعال بوده و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال و همچنین صادر می نماید. لذا جهت خرید خوراک ماهی و نیاز های تغذیه ای آبزیان خود می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید