مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

مرکز خرید غذای ماهی کپور معمولی

آنچه در این مقاله می خوانید...

غذای ماهی کپور معمولی شامل چه موادی است؟توزیع غذای ماهی کپور معمولی
مرکز خرید غذای ماهی کپور معمولی

خرید غذای ماهی کپور معمولی را می توان از مراکز و فروشگاههای معتبر در سراسر ایران از جمله اصفهان، تهران و مشهد که در زمینه توزیع غذای ماهی فعالیت دارند تهیه نمود. شناخت فروشگاه ها و نحوه خرید خوراک ماهی در قیمت و کیفیت محصول تاثیر گذار می باشد که می توانید با کمی تحقیقات این مراکز را شناسایی و اقدام به خرید غذای ماهی نمایید.

مرکز خرید غذای ماهی کپور معمولی

غذای ماهی کپور معمولی شامل چه موادی است؟

غذای ماهی کپور معمولی شامل چه موادی است؟

برای تولید با بهره وری بالا، مواد تشکیل دهنده غذای ماهی کپور معمولی از اهمیت بالایی برخوردار است. چون همانطور که می‌ دانید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد هزینه های پرورش آبزیان مربوط به خوراک ماهی می باشد. بنابراین لازم است بدانید که غذای ماهی کپور معمولی شامل چه موادی است.

ماهی کپور معمولی به صورت عمومي كف زي خوار و همه چيز خوار است و مواد غذايي گياهي و جانوري موجود را مورد تغذيه قرار مي دهد. اما امروزه جهت سهولت در تولید از غذا های آماده استفاده می گردد.

غذای آماده باید از ترکیباتی تشکیل شده باشد که تمام نیاز های تغذیه ای و مواد مغذی مورد نیاز ماهی مانند پروتئین، چربی، فیبر و انرژی و ریز مغذی ها را تامین کند.

مواد تشکیل دهنده یک خوراک استاندارد شامل پودر ماهی مرغوب، کنجاله سویا، آرد گندم، مخمر، فسفات، ویتامین های محلول در آب و چربی، ویتامین C ، مواد معدنی، روغن سویا و ماهی، اسید های آمینه لیزین و متیونین می باشند.

برای ارتقاء سیستم ایمنی و افزایش مقاومت در برابر بیماری و استرس نیز برخی مواد اولیه خاص به خوراک اضافه می گردد.

توزیع غذای ماهی کپور معمولی

توزیع غذای ماهی کپور معمولی

مراکز توزیع غذای ماهی کپور معمولی متعددی در کشور وجود دارند که نسبت به عرضه آن فعالیت می کنند. این مراکز توزیع، فروش و خرید غذای ماهی را به روش های مختلفی از جمله حضوری و غیر حضوری از طریق سایت فروش اینترنتی انجام می دهند.

قبل از خرید محصول مورد نیاز خود لازم است این مراکز اصلی و معتبر را شناسایی و بعد از اطمینان از کیفیت و قیمت اقدام به خرید غذای ماهی نمایید. البته تحقیق در این خصوص کار دشواری نبوده و به سادگی از طریق سایت های اینترنتی ممکن است.

با توجه به هزینه های بالای غذادهی در پرورش آبزیان پیشنهاد ما به فروشندگان و تولیدکنندگان آبزیان، خرید غذای ماهی به صورت عمده و مستقیم است تا از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشید.

این مرکز نیز در زمینه توزیع غذای ماهی کپور فعالیت نموده و محصولات خود را به تمام نقاط کشور عرضه می کند. شما می توانید جهت خرید عمده خوراک ماهی و به صورت مستقیم و اخذ مشاوره با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید