مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =

مرکز خرید خوراک ماهی دریایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی خوراک گلوله ای برای ماهی هاتولیدی خوراک ماهی دریایی
مرکز خرید خوراک ماهی دریایی

مرکز خرید خوراک ماهی دریایی که قصد داریم در این مقاله آن را به شما معرفی کنیم، عرضه کننده غذا هایی است که توسط تولیدی خوراک ماهی ساخته می شوند. بنابراین به سبب ارتباط مستقیم با تولید کننده، محصولی که خریداری می کنید به صورت عمده بوده و از قیمت پایینی برخوردار است. در ادامه شما را با خوراک گلوله ای ماهی ها آشنا خواهیم نمود. لطفاً با ما همراه باشید.

مرکز خرید خوراک ماهی دریایی

معرفی خوراک گلوله ای برای ماهی ها

معرفی خوراک گلوله ای برای ماهی ها

معرفی خوراک گلوله ای برای ماهی ها موضوعی است که قرار است درباره آن گفت و گو نماییم.

همانگونه که خود شما نیز مطلع هستید غذا هایی که برای ماهی ها تولید می‌ گردد اقسام گوناگونی دارند. برخی از انواع خوراک ماهی شامل غذا های گلوله ای، غذا های پولکی، غذا های گرانولی، غذا های قرصی شکل، غذا های ورقه ای و غذا های زنده و منجمد می باشند.

اما خوراک های گلوله ای که موضوع اصلی بحث ما می باشد به خوراک هایی گفته می شود که به شکل گلوله در می آیند تا برای استخر های پرورش ماهی ها مورد استفاده قرار گیرند.

برخی از غذا هایی که به شکل گلوله هستند شامل مغز میگو، لوفاک و خوراک های رنگی هستند.

لوفاک در واقع رنگی قهوه ای دارد و خوراکی است که سرشار از پروتئین می باشد. بوی ماهی از لوفاک به مشام می رسد. لوفاک ها در اقسام متنوع تولید می شوند که برخی از آن ها شناور بوده و برخی دیگر در آب ته نشین می شوند. همه گونه های ماهی از گوشت خوار تا گیاه خوار می توانند از لوفاک تغذیه کنند.

خوراک های رنگی که بیشتر برای ماهی هایی مناسب است که از سطح آب تغذیه می نمایند با رنگ های سبز و قرمز در بازار مصرف عرضه می گردند.

رنگ خوراک گلوله ای مغز میگو نارنجی است و سرشار از انواع مواد معدنی و پروتئین بوده و یک غذای کامل برای ماهی ها به شمار می رود.

تولیدی خوراک ماهی دریایی

تولیدی خوراک ماهی دریایی

شرکت بازرگانی دارا پت، بدون واسطه با تولیدی خوراک ماهی دریایی در ارتباط بوده و به همین سبب محصولات خود را به صورت انبوه و با نرخی ویژه به فروش می رساند.

اگر شما نیاز به سفارش خوراک ماهی به صورت کلی دارید و تمایل دارید درباره قیمت فروش عمده این کالا اطلاعاتی کسب نمایید، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید