مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

مرجع پخش تشویقی سگ بیسکویت

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت مصرف تشویقی سگ بیسکویتترکیبات تشویقی سگ بیسکویتویژگی تشویقی سگ بیسکویتتولید کننده تشویقی سگ بیسکویت
مرجع پخش تشویقی سگ بیسکویت

مرجع پخش تشویقی سگ بیسکویت ارزان انواع این محصول را به صورت کلی ارائه می کند. تشویقی سگ بیسکویت مناسب سگ های بالغ و توله در وزن ها و طعم های مختلف در این مرکز عرضه می گردد. در این مقاله درباره اهمیت مصرف، ترکیبات، ویژگی و کارخانه تولید تشویقی سگ بیسکویت با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً با ما همراه شوید.

مرجع پخش تشویقی سگ بیسکویت

اهمیت مصرف تشویقی سگ بیسکویت

اهمیت مصرف تشویقی سگ بیسکویت

اهمیت مصرف تشویقی سگ بیسکویت در چه حدی است؟ باید گفت که استفاده از این تشویقی برای تربیت سگ ها و آموزش دادن به آن ها بسیار اهمیت دارد.

از آنجایی که این تشویقی مورد علاقه تمامی نژاد های سگ در سنین مختلف می باشد لازم است که استفاده از آن در رژیم غذایی این حیوان به صورت جدی در نظر گرفته شود.

البته مسئله دیگری که مصرف این ماده خوراکی را برای سگ دارای اهمیت می کند این است که در ساخت این بیسکویت از انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن سگ به کار رفته است.

به همین دلیل با خوردن این غذا حیوان علاوه بر این که آموزش می بیند مواد مغذی و انرژی های لازم را نیز دریافت می کند.

ویتامین آ، ای، سی، دی، روی و کلسیم و همچنین فلوراید از جمله مواد مغذی هستند که در ساخت بیسکویت سگ کاربرد دارند. کاربرد هر یک از این مواد برای یک بخشی از بدن سگ مفید واقع می گردد.

برای مثال ویتامین دی و کلسیم تاثیر به سزایی در استخوان ها و مفاصل حیوان دارند و باعث استحکام آن ها می شوند. از سوی دیگر فلوراید موجود در تشویقی باعث می گردد که زمانی که حیوان شروع به جویدن آن می کند پلاک های بین دندان های او از بین رفته و در سلامتی محیط دهان سگ کارساز باشد.

ترکیبات تشویقی سگ بیسکویت

ترکیبات تشویقی سگ بیسکویت

ترکیبات تشویقی سگ با شکل بیسکویت موضوع مورد بررسی در این بخش از مطلب می باشد.

باید بگوییم که مواد غذایی زیادی در ساخت تشویقی بیسکویت به کار گرفته می شود که ما در اینجا به بخشی از آن ها اشاره می کنیم:

  • پروتئین: گوشت حیواناتی نظیر مرغ، بوقلمون، بره، ماهی، میگو، اردک و گاو برای بخش پروتئینی بیسکویت سگ به کار برده می شود. البته پروتئین های گیاهی نیز برای این بیسکویت ها در کنار پروتئین های حیوانی به کار می روند.
  • کربوهیدرات: نشاسته، شکر و سایر مواد قندی با درصد مشخص و البته به مقدار کم در ساخت این بیسکویت مورد استفاده قرار می گیرند.
  • چربی: گلیسیرین و چربی های مفید برای افزایش میزان انرژی این خوراکی به آن افزوده می شوند.
  • فیبر: استفاده از سبزیجات و میوه ها در ساخت بیسکویت ها و همچنین کاربرد فیبر های ترکیبی در آن ها سبب بهبود شرایط دستگاه گوارش حیوان می شود و در هضم غذا به سگ کمک شایانی می کند.
  • رطوبت: حدود ۵ تا ۸ درصد آب و سایر مایعات در ساخت بیسکویت سگ به کار برده می شود.

برای مثال به طور کلی برای ساخت یک بیسکویت تشویقی با طعم بوقلمون از مواد غذایی چون گوشت بوقلمون، آرد گندم، نشاسته، روغن گیاهی و حیوانی، شکر، نمک، کربنات کلسیم و ژلاتین استفاده می شود.

ویژگی تشویقی سگ بیسکویت

ویژگی تشویقی سگ بیسکویت

ویژگی تشویقی سگ بیسکویت چیست؟ شاید این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده است. برای پاسخ دادن به این پرسش لازم می باشد که مختصری در خصوص این تشویقی توضیح داده شود و سپس برخی ویژگی های آن را بر می شماریم.

تشویقی بیسکویت در واقع یک خوراک خشک برای سگ محسوب می شود که با استفاده از موادی که برای سلامت سگ ها مفید می باشد این تشویقی تهیه شده و در کارگاه های تولیدی به شکل بیسکویت خشک در می آید. بنابراین این غذا دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشد:

  • مواد اولیه مرغوب و کاملاً تازه در ساخت این نوع از تشویقی به کار برده می شود که سبب می گردد در نتیجه نهایی تاثیر زیادی داشته باشد و محصول با کیفیتی تولید شود.
  • این خوراک از میزان درصد رطوبت پایین و به میزان حدود ۸ تا ۱۰ درصد برخوردار است و به همین سبب در دسته تشویقی های خشک به حساب می آید که مدت ماندگاری بالایی دارند و برای مدت زمان طولانی می توان آن ها را در جای خشک و خنک نگهداری کرد.
  • خصوصیت دیگر این خوراکی طعم دلپذیر آن است که اغلب سگ ها برای خوردن آن تمایل نشان می دهند و بنابراین کاری را که از حیوان خواسته اند به راحتی انجام می دهد نا بتواند جایزه خود را به دست آورد.
  • تنوع شکل در بیسکویت های سگ بسیار زیاد است. به عنوان مثال اشکالی نظیر دایره، استخوان، ستاره، مربع، قلب، مثلث و لوزی را می توان در خوراک های بیسکویت سگ یافت که توسط کمپانی های گوناگون تولید می شوند.

تولید کننده تشویقی سگ بیسکویت

 تولید کننده تشویقی سگ بیسکویت

تولید کننده تشویقی سگ بیسکویت طعم های گوناگون این محصول و اشکال متنوعی از آن را در کارخانه تولید غذای حیوانات تولید می نماید و سپس در اختیار مرکز توزیع اصلی این کالا برای فروش به صورت عمده قرار می دهد.

مواد اولیه که توسط تولید کننده برای ساخت تشویقی مورد استفاده قرار می گیرد از مرغوب ترین و تازه ترین مواد غذای می باشد که با استفاده از روش های نوین و پیشرفته اقدام به تولید این خوراک های تشویقی می نماید.

اگر شما در زمره خریداران تشویقی سگ بیسکویت مغزدار و دیگر انواع این تشویقی به صورت انبوه هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با همکاران فروش ما در بازرگانی دارا پت در تماس باشید.

این بازرگانی ارائه دهنده خوراک های تشویقی سگ در طعم های متفاوت و متنوع است که با توجه به این که از تولید کننده به صورت بدون واسطه محصولات را دریافت می کند با نرخ استثنایی محصولات را به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات قیمت محصول تشویقی سگ و دیگر محصولات بازرگانی دارا پت با ما در تماس باشید تا کارشناس های مجرب ما اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما مشتری گرامی قرار دهند و مشاوره و راهنمایی های لازم درباره این کالا به شما داده شود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید