مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

مرجع پخش تشویقی دندانی سگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد تشویقی دندانی سگزمان استفاده تشویقی دندانی سگمشخصات تشویقی دندانی مخصوص سگمحل فروش تشویقی دندانی سگ
مرجع پخش تشویقی دندانی سگ

مرجع پخش و فروش تشویقی دندانی سگ ارزان عرضه کننده انواع تشویقی دندانی سگ طعم دار و تشویقی دندانی سگ استخوانی در وزن های گوناگون و به صورت کلی می باشد. اگر شما خریدار این کالا هستید و می خواهید با مشخصات، کاربرد و زمان استفاده از این محصول آشنا شوید لطفاً ادامه این مقاله را بخوانید.

مرجع پخش تشویقی دندانی سگ

کاربرد تشویقی دندانی سگ

کاربرد تشویقی دندانی سگ

کاربرد تشویقی دندانی سگ چیست؟ این سوال ممکن است برای هر کس که از سگ ها نگهداری می کند پیش آید. برای این که به این سوال مهم پاسخ دهیم باید عرض کنیم که تشویقی دندانی برای سگ ها بسیار مهم است و حتماً باید در طول روز این تشویقی به آن ها داده شود.

وقتی این تشویقی به سگ ها داده می شود آن ها علاقه فراوانی به جویدن آن از خود نشان می دهند و همین امر جویدن تشویقی عامل بسیار مهمی است که سبب پاکیزه نگه داشتن دندان های آن ها از میکروب ها می شود.

وقتی سگ این تشویقی را در دهان خود می چرخاند سبب می شود که با جویدن آن لا به لای تمام دندان های حیوان از پلاک ها پاک شده و دهان او کاملاً تمیز گردد.

بنابراین مهمترین کاربرد این خوراک این است که محیطی بهداشتی و سالم را در دهان سگ ایجاد می کند و آن را از شر مزاحمت میکروب های بیماریزا دهانی رهایی می بخشد.

اما کارایی دیگری که این نوع از تشویقی دارد این است که بسیار برای سگ سرگرمی به وجود می آورد و حیوان می تواند ساعت ها با آن مشغول شده و از بازی کردن با این تشویقی لذت ببرد.

به طور کلی کاربرد تمام تشویقی ها برای ایجاد انگیزه در سگ ها می باشد تا حس علاقه مندی برای انجام کار های درخواستی در آن ها پدیدار شود و اشتیاق لازم را برای یادگیری داشته باشند.

زمان استفاده تشویقی دندانی سگ

زمان استفاده تشویقی دندانی سگ

زمان استفاده تشویقی دندانی سگ باید بعد از انجام دادن صحیح حرکتی باشد که به حیوان آموزش داده شده است و یا وقتی است که حیوان استرس دارد و یا غمگین است.

بنابراین تشویقی باید به اندازه معینی به حیوان داده شود و نمی توان در هر زمانی از روز اقدام به دادن تشویقی به سگ کرد. اگر بیش از اندازه و هر زمان که حیوان خواست به او تشویقی بدهید دیگر سگ انگیزه لازم برای کار های درخواستی را از خود نشان نمی دهد. زیرا می داند هر زمان که بخواهد غذای تشویقی محبوبش را از شما دریافت می کند.

به همین سبب باید فقط در زمان های مشخص شده و بعد از انجام عملی که از حیوان درخواست کرده اید به او تشویقی مورد علاقه اش را بدهید تا همیشه به یاد داشته باشد که کارش را به نحو دلخواه شما انجام دهد.

برای واضح تر شدن موضوع مثالی می آوریم. مثلاً زمانی که شما می خواهید رفتن به دستشویی را به سگ یاد بدهید و او دقیقاً در مکان مورد نظر به دستشویی رفت می توانید به او تشویقی دلخواهش را بدهید تا همیشه در همان مکان به دستشویی برود.

یا اگر می خواهید سگ جسمی را برای شما از نقطه دورتری که آن را پرتاب کرده اید بیاورد پس از آوردن آن جسم توسط سگ برای شما می توانید به او تشویقی بدهید. با این روش حیوان می داند که کار درستی انجام داده است.

مشخصات تشویقی دندانی مخصوص سگ

مشخصات تشویقی دندانی مخصوص سگ

مشخصات تشویقی دندانی سگ عبارت اند از:

• این تشویقی بسیار مرغوب است و برای سگ لذت بخش می باشد و علاقه شدیدی به جویدن آن از خود نشان می دهد.

• با جویدن این غذا آلودگی های بین دندانی سگ از بین می روند و محیط دهان سگ کاملاً سالم می شود.

• این محصول برای سگ بسیار سرگرم کننده است و می تواند ساعت ها با آن مشغول شود و به بازی بپردازد.

• بسته بندی این محصول از استاندارد های کیفی خوبی برخوردار است و از نفوذ رطوبت و نور به درون آن پیشگیری می کند و مدت زمان نگهداری محصول و سالم ماندن آن تضمین می گردد.

• در انواع طعم های مختلف و به اشکال گوناگون این تشویقی تهیه شده است و نژاد های مختلف سگ می توانند از آن استفاده کنند.

• وجود ویتامین ها و املاح معدنی در آن سبب می شود تا مفاصل و استخوان های حیوان مستحکم شده و دندان ها و لثه های او سالم بمانند. همچنین در هضم غذا به سگ کمک می کند و عملکرد دستگاه گوارش او را بهبود می بخشد.

محل فروش تشویقی دندانی سگ

 محل فروش تشویقی دندانی سگ

اگر به دنبال محل فروش تشویقی دندانی سگ ارزان و عمده هستید می توانید از طریق همین سایت که متعلق به شرکت بازرگانی دارا پت می باشد اقدام کنید.

بازرگانی دارا پت با تجربه فراوان در زمینه فروش کلی غذای حیوانات خانگی عرضه کننده ارزان قیمت این محصول به صورت اینترنی می باشد.

در هر کجای کشور عزیزمان ایران که هستید کافی است از طریق راه های ارتباطی مستقر در زیر این پست با ما تماس برقرار کنید و خوراک تشویقی دندانی برای سگ را سفارش دهید و اطمینان داشته باشید که در اسرع وقت سفارشات شما برایتان ارسال خواهند شد.

همکاران ما در این بازرگانی آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در خصوص غذای تشویقی سگ و دیگر محصولات به شما ارائه دهند و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید