مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

محل فروش غذای تشویقی سگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تهیه غذای تشویقی سگاهمیت مصرف غذای تشویقی سگشرایط نگهداری غذای تشویقی سگشرکت تولید غذای تشویقی سگ
محل فروش غذای تشویقی سگ

اگر به دنبال پیدا کردن محل فروش غذای تشویقی سگ کلی و با قیمتی ویژه هستید به شما توصیه می کنیم که محصولات ما را در بازرگانی دارا پت دنبال کنید. انواع غذای تشویقی مرغوب را می توانید در این مرکز تهیه کنید. غذای سگ مناسب سگ های بالغ و توله در وزن های گوناگون ارائه می گردد. در ادامه این مقاله درباره روش تهیه، اهمیت مصرف و شرایط نگهداری از تشویقی سگ سخن خواهیم گفت. لطفاً با ما همراه شوید.

محل فروش غذای تشویقی سگ

روش تهیه غذای تشویقی سگ

روش تهیه غذای تشویقی سگ

روش تهیه غذای تشویقی سگ به چه صورت است؟ برای این که به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم که انواع تشویقی که برای سگ ها تهیه می گردند در کارخانه ها و کارگاه های معتبر تولید خوراک حیوانات خانگی تولید می شوند.

در این کارخانه ها غذا های تشویقی با استفاده از بهترین و به روزترین ماشین آلات ساخت خوراک حیوانات آماده می شوند.

برای ساخت تشویقی سگ خشک ابتدا مواد اولیه غذا را آماده کرده و به خوبی شستشو می دهند. در مرحله بعدی مواد را به اندازه مورد نظر خرد کرده و یا آسیاب می کنند و سپس با یکدیگر مخلوط کرده و در آون های مخصوصی می پزند.

بعد از پخت غذا، ویتامین ها و مواد معدنی مورد احتیاج بدن سگ را به آن می افزایند و در قالب هایی به اشکال گوناگون نظیر مربع، دایره، لوزی، قلب، استخوان، ستاره و یا مثلث می ریزند. در مرحله بعد آن ها را به خشک کن منتقل کرده و با حرارت ملایم آن ها را خشک می کنند.

پس از خشک شدن آن ها را از قالب جدا کرده و می گذارند به اندازه کافی سرد شود. بعد آن ها را تست کرده و به قسمت بار و بسته بندی می فرستند. در نهایت پس از بارگیری بسته های تشویقی به بازار فروش ارسال می گردند.

اهمیت مصرف غذای تشویقی سگ

اهمیت مصرف غذای تشویقی سگ

اهمیت مصرف غذای تشویقی سگ جه میزانی است؟

همانگونه که مطلع هستید غذای تشویقی یک خوراک با اهمیت در وعده های غذایی سگ به شمار می رود. اهمیت استفاده از این غذا تا آنجا است که اگر این خوراک را از غذای حیوان حذف کنید ممکن است دیگر نتوانید به او آموزش های لازم را بدهید و یا این که سگ شادابی اش را از دست بدهد.

به همین منظور همیشه باید از خوراک های تشویقی به عنوان مشوقی برای یادگیری سگ استفاده شود. حتی در مواقعی که سگ دچار استرس های زیادی است می توانید با دادن تشویقی او را آرام کنید و اضطراب هایش را از او دور کنید.

بنابراین اهمیت مصرف این خوراک از آنجا پدیدار می گردد که سگ هایی که افسرده هستند و یا اشتهایی به خوردن خوراک از خود نشان نمی دهند با دادن تشویقی به آن ها بازگشت حس نشاط و اشتها در آن ها تضمین می شود.

پس همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که تشویقی برای سلامتی و شادی سگ ها لازم است لیکن باید به اندازه و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی به حیوان داده شود.

شرایط نگهداری غذای تشویقی سگ

شرایط نگهداری غذای تشویقی سگ

شرایط نگهداری از غذای تشویقی سگ به چه صورت است؟ این سوال همواره در ذهن تربیت کنندگان سگ مطرح شده است.

اگر می خواهید غذای تشویقی مرغوب سگ را که خریداری کرده اید برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید به شما توصیه هایی می کنیم که بتوانید این کار را انجام دهید. برخی از توصیه ها در نگهداری از خوراک های تشویقی برای سگ به شرح زیر می باشند:

• ظرف یا پاکت تشویقی را در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. گرما و رطوبت دو عاملی هستند که در پرورش میکروب های بیماری زا در غذا نقش عمده ای را ایفا می کنند. بنابراین اگر تشویقی در جایی به دور از رطوبت و نور باشد برای مدت زمان طولانی تری قابل نگهداری است.
• اگر از برند های شناخته شده و معتبر خرید تشویقی را انجام دهید متوجه خواهید شد که ظرف و یا پاکت هایی که آن ها برای بسته بندی خوراک استفاده کرده اند ممتاز بوده و در حفظ کیفیت و سالم ماندن غذا برای مدت بیشتر موثر است.
• غذا هایی که از درصد رطوبت بیشتری برخوردارند را در محیط یخچال نگهداری کنید تا بتوانید تعداد روز های زیادی آن را سالم نگه دارید.
• اگر غذا های فله خریداری نموده اید آن ها را در ظروف شیشه ای تمیز و خشک قرار دهید و در ظرف تشویقی را محکم ببندید تا از ورود هوا به آن پیشگیری گردد.

شرکت تولید غذای تشویقی سگ

شرکت تولید غذای تشویقی سگ

بازرگانی دار پت با ارتباط مستقیم با شرکت تولید غذای تشویقی سگ این محصول را با نرخی استثنایی و در حجم زیاد در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات قیمت خوراک تشویقی سگ و خدماتی که در این مجموعه صورت می گیرد می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این نوشته قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

کارشناس های فروش این مرکز آمادگی دارند در خصوص این کالا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند و به راهنمایی و مشاوره شما در خصوص خوراک تشویقی سگ بپردازند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید