مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

قیمت کنسرو پته سگ ۴۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارائه کنندگان کنسرو پته ۴۰۰ گرمیمحل توزیع کنسرو پته سگ ۴۰۰ گرمی
قیمت کنسرو پته سگ 400 گرمی

فروشنده کنسرو پته سگ ۴۰۰ گرمی این محصول را به صورت عمده و با قیمت ویژه به مشتری های خویش عرضه می دارد. در ادامه این مقاله درباره ارائه کنسرو سگ و محل توزیع آن با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً با ما همراه شوید.

قیمت کنسرو پته سگ 400 گرمی

ارائه کنندگان کنسرو پته ۴۰۰ گرمی

ارائه کنندگان کنسرو پته 400 گرمی

ارائه کنندگان کنسرو پته سگ ۴۰۰ گرمی انواع برند های این محصول را با طعم های مختلف مانند طعم گوشت قرمز و طعم مرغ عرضه می دارند.

کنسرو پته ای که توسط این فروشندگان عرضه می شود از بهترین و سالم ترین مواد اولیه که برای سلامتی سگ ها مفید است تهیه می گردد. در ساخت آن ها از مواد افزودنی و طعم دهنده ها و رنگ دهنده های غیر طبیعی استفاده نمی شود.

این خوراک های پته به گونه ای فرآوری می گردند که سگ های کم اشتها نیز بتوانند از آن ها به راحتی بخورند. پروتئین گوشتی این غذا زیاد بوده و از کربوهیدرات کمی برخوردار است و به همین سبب در سگ ها ایجاد اضافه وزن و چاقی نمی کند.

خوراک پته سگ سرشار از انواع ویتامین ها مانند ویتامین ای، ویتامین دی، ویتامین کا و ویتامین آ می باشد. آب و مایعاتی که در این غذا وجود دارد تا حدود ۷۰ درصد می باشد که تامینگر بخش زیادی از آب بدن حیوان به شمار می رود.

محل توزیع کنسرو پته سگ ۴۰۰ گرمی

محل توزیع کنسرو پته سگ 400 گرمی

محل توزیع کنسرو پته سگ ۴۰۰ گرمی در بازرگانی دارا پت از طریق این سایت می باشد. برای خرید محصولات این بازرگانی از طریق اینترنت می توانید از هر نقطه از ایران که هستید اقدام کنید و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

برای آگاهی از قیمت خوراک کنسروی پته سگ و دیگر محصولات و خدماتی که در این مجموعه صورت می گیرد از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید