مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

قیمت فروش خوراک کنسانتره آبزیان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد تشکیل دهنده در خوراک کنسانترهعرضه کننده خوراک کنسانتره آبزیان
قیمت فروش خوراک کنسانتره آبزیان

عرضه خوراک کنسانتره آبزیان از طرق مختلفی از جمله نمایندگی های فروش خوراک ماهی انجام می شود که  قیمت آن با توجه به وجود تولید کننده های مختلف و تنوع در خوراک، برند و کیفیت محصولات متفاوت است. در ین سایت ضمن اطلاع از قیمت محصول می توانید نسبت به خرید عمده آن اقدام کنید. اگر تمایل دارید درباره مواد تشکیل دهنده کنسانتره آبزی ‌ها اطلاعات سودمند‌تری به دست آورید، لطفاً با ما همراه شوید.

قیمت فروش خوراک کنسانتره آبزیان

مواد تشکیل دهنده در خوراک کنسانتره

مواد تشکیل دهنده در خوراک کنستانتره

امروزه تامین احتیاجات غذایی ماهیان پرورشی جهت رسیدن به حداکثر پتانسیل تولید و حفظ سلامت با استفاده از پیشرفت های نوین در افزودنی های خوراکی امکان پذیر شده است.

افزودنی های پیشرفته خوراک آبزیان یا خوراک کنسانتره آبزیان شامل مجموعه کاملی از متابولیت های میکروبی، پری بیوتیک ها و مواد معدنی آلی می باشند. برخی مواد تشکیل دهنده آن ها مطابق با جدول زیر می باشد.

جدول مواد تشکیل دهنده خوراک کنسانتره آبزیان

ذکر این نکته مهم است که مواد تشکیل دهنده در خوراک کنسانتره با توجه به نوع خوراک و ماهی متفاوت است.

مجموعه این ترکیبات از طریق بهینه سازی فرآیند های متابولیکی سلولی و بافتی به طور چشمگیری در سلامت دستگاه گوارش، تقویت سیستم ایمنی و بهبود راندمان تولید مثل، ضریب تبدیل، کاهش تلفات و افزایش راندمان رشد موثر خواهند بود.

عرضه کننده خوراک کنسانتره آبزیان

عرضه کننده خوراک کنسانتره آبزیان

شرکت های تولید کننده خوراک آبزیان متعددی در ایران اقدام به تولید و فروش خوراک کنسانتره آبزیان می کنند. ضمن اینکه جهت افزایش میزان فروش خود، فروش خوراک کنسانتره را از طریق مراکز معتبر پخش و حتی فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند.

با توجه به تنوع در خوراک های کنسانتره آبزیان قیمت این محصولات متفاوت می باشد. اما به جهت کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت یکی از بهترین روش‌ ها، خرید اینترنتی غذای ماهی و همچنین خرید عمده این محصولات می باشد.

کلیه خریداران این محصولات می توانند جهت اطلاع از قیمت های به روز این محصولات با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید