مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

قیمت غذای ماهی کپور معمولی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع غذای ماهی کپورفروش غذای ماهی کپور معمولی
قیمت غذای ماهی کپور معمولی

قیمت غذای ماهی کپور معمولی با توجه به کیفیت و نوع آن متفاوت است. مراکز فروش غذای ماهی متعددی این خوراک را با کیفیت بالا و قیمت های ارزان به سر تا سر ایران مانند اصفهان، تهران، مازندران، شیراز عرضه می کنند. جهت کسب اطلاع از قیمت غذای ماهی و مراکز فروش آن در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت غذای ماهی کپور معمولی

معرفی انواع غذای ماهی کپور

معرفی انواع غذای ماهی کپور

انواع غذای ماهی کپور بستگی به گونه های این ماهی دارد که شامل کپور معمولی، کپور نقره ای، کپور سرگنده و ماهی امور هستند. گونه های این ماهی هرکدام نیز تغذیه ای متفاوت دارند.

برای تغذیه ماهی کپور می توان از موادی مانند غلات، کنجاله ها و پودر ماهی و یا غذای کنسانتره به صورت دستی استفاده نمود اما برای بدست آوردن نتیجه مناسب حتما باید نیازهای ماهی و نوع آن در نظر گرفته شود.

تغذیه آبزیان به دلیل داشتن هزینه های بالا در پرورش آبزیان و فاکتور اصلی در رشد آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا امروزه از غذای های آماده تولید شده در کارخانجات استفاده می گردد.

تولید کنندگان خوراک ماهی نیاز های غذایی ماهی ها را مطابق با گونه و سن و اندازه آن در نظر گرفته و غذای مخصوص به همان نوع را تولید می کنند. بدین منظور از مواد اولیه ای استفاده می‌ گردد که تمام ریز مغذی های لازم را در خود داشته باشد.

خوراک های تولیدی در کارخانجات برای ماهی کپور معمولا به گروه های زیر تقسیم می شوند:

– خوراک آغازین که خود شامل SFC-0، SFC-1، SFC-2، SFC-3 می باشد.

– خوراک رشد کپور که شامل گروه های FFC-1، FFC2 است.

– خوراک پرواری کپور در چهار گروه CFC-1، CFC-2، CFC-3، CFC-4

– خوراک مولد نیز شامل BFC-1، BFC-2

فروش غذای ماهی کپور معمولی

فروش غذای ماهی کپور معمولی

فروش غذای ماهی کپور معمولی به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق خرید و فروش اینترنتی غذای ماهی در تمام استان ها و شهر های کشور انجام می گردد.

همانطور که گفته شد قیمت غذای ماهی کپور با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است. اما برای خرید با قیمت بسیار مناسب بهتر است خرید خود را به صورت کلی و مستقیم و همچنین از طریق خرید اینترنتی انجام دهید.

خرید و فروش اینترنتی یا غیر حضوری این امکان را به شما می دهد تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ها، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

این مرکز یکی از مراکز اصلی فروش غذای ماهی کپور در کشور است که ضمن عرضه محصولات با کمترین قیمت امکان خرید اینترنتی و تحویل کالا در هرجای ایران را خواهید داشت.

جهت اطلاع از لیست قیمت غذای ماهی می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید