مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

فروش خوراک ماهی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات خوراک ماهی صادراتیعرضه مستقیم خوراک ماهی صادراتی
فروش خوراک ماهی صادراتی

فروش خوراک ماهی صادراتی در مرکز عرضه خوراک ماهی به صورت مستقیم و در حجم زیاد با نرخی ویژه صورت می پذیرد. برای آشنایی شما با مشخصات خوراک ماهی صادراتی در ادامه این نوشته در این زمینه سخن گفته ایم. بنابراین اگر به این مبحث علاقه دارید برای توضیح های مفصل تر با ما همراه شوید.

فروش خوراک ماهی صادراتی

مشخصات خوراک ماهی صادراتی

مشخصات خوراک ماهی صادراتی

مشخصات خوراک ماهی صادراتی موضوع مورد بحث ما در این بخش از مطلب می باشد.

همانگونه که از نام محصول بر می آید با هدف صادرات، خوراک ماهی را تهیه می کنند. بنابراین باید تمامی استاندارد های بین المللی را در زمینه صادرات در تولید آن رعایت نمایند.

برخی از ویژگی های غذای ماهی صادراتی به شرح زیر می باشند:

کیفیت مطلوب: در ساخت خوراک ماهی ها باید از مواد اولیه تازه و مرغوب استفاده شده باشد. خوراک تولیدی باید در آب خاصیت پایداری خود را برای مدت طولانی حفظ کند. همچنین برای ماهی هایی که غذا را از سطح آب می خورند شناور بماند.

طعم عالی: غذای ماهی باید در جذب ماهی ها برای خوردن بسیار کارآمد باشد. به عبارتی باید با سلیقه چشایی، بویایی و بینایی ماهی همخوانی داشته باشد.

وجود ویتامین ها: خوراک ماهی باید دارای مواد مغذی و ویتامین های مفید برای آن ها باشد. این مواد مغذی باید طبق نظر متخصصان تغذیه و به اندازه کافی به خوراک اضافه گردد.

بسته بندی مناسب: وقتی هدف صادرات است باید به ظاهر بسته های غذای ماهی بسیار توجه شود تا مورد پسند خریداران در کشور مقصد قرار گیرد. بسته بندی باید بتواند خوراک را در هنگام حمل و نقل حفظ نماید و بسته های غذا پاره و یا سوراخ نگردند. در ضمن باید از نفوذ رطوبت و هوا به درون بسته ها پیشگیری گردد.

با در نظر گرفتن تمامی عواملی که در بالا به آن ها اشاره گردید می توان یک غذای ماهی صادراتی را تولید و به بازار عرضه داشت.

عرضه مستقیم خوراک ماهی صادراتی

عرضه مستقیم خوراک ماهی صادراتی

عرضه مستقیم خوراک ماهی صادراتی در این مرکز نیز به صورت اینترنتی صورت می پذیرد.

شرکت بازرگانی دارا پت با کارخانه داران تولید کننده خوراک ماهی در ارتباط بوده و این محصول بی نظیر صادراتی را در اختیار مشتریان خویش با نرخ تولیدی قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کالا و سایر خدماتی که در این مجموعه انجام می شود از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در این سایت با ما در تماس باشید.

همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید