مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

فروشگاه خوراک ماهی مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های تغذیه آبزیانعرضه کننده خوراک ماهی مشهد
فروشگاه خوراک ماهی مشهد

عرضه خوراک ماهی مشهد با نرخی ویژه در فروشگاه خوراک ماهی انجام می شود که این دفتر فروش به صورت مستقیم با تولیدکننده در ارتباط است. سفارش غذای ماهی از این مرکز خرید اصلی علاوه بر مناسب بودن قیمت کالا ها، تهیه خوراک ماهی با کیفیت و ممتاز را به دنبال دارد. در ادامه مطلب درباره روش هایی که توسط آن آبزیان تغذیه می شوند صحبت خواهیم کرد. پس ما را همراهی کنید.

فروشگاه خوراک ماهی مشهد

روش های تغذیه آبزیان

روش های تغذیه آبزیان

روش های تغذیه آبزیانی نظیر انواع ماهی های رودخانه ای و ماهی آکواریومی و همچنین میگو ها، موضوعی است که در این بخش از نوشته پیرامون آن سخن می گوییم.

عواملی همچون مقدار غذا، تعداد وعده های غذایی و نوع جیره غذایی مخصوص هر آبزی از جمله روش های تغذیه ای آبزیان به شمار می روند.

بر اساس نوع آبزی، سن آن ها، محیطی که آبزی در آن پرورش می یابد و اکسیژن موجود در آب، شیوه غذا دهی به آبزی‌ ها تغییر می کند.

تکنیک غذا دهی به ماهی و میگو بر حسب مقدار غذایی که به صورت روزانه مصرف می کنند ایجاد می گردد. مقدار مصرفی روزانه غذا توسط هر آبزی با نام بیوماس شناخته می شود. بنابراین توجه به بیوماس برای خوراک دهی به آبزیان بسیار حائز اهمیت است.

میزان غذایی که میگو ها در طول مدت روز می خورند بر اساس نظارت دقیق بر روی سینی هایی که برای خوراک میگو ها در نظر می ‌گیرند سنجیده می شوند.

عوامل زیادی بر مقدار خوراکی که به گونه های مختلف آبزی داده می شود بستگی دارند. عواملی همچون اکسیژن آب، سن آبزی، دمای آب، بیماری آبزی، مقدار آمونیاک، مقدار متابولیت های نیتریت و نیز میزان سولفید هیدروژن بر مقدار غذای آبزیان موثر می باشد.

برای مثال ماهی و میگو هایی که در آب های شور با دمای آب بیشتر پرورش می یابند نیاز به غذای بیشتری دارند. لیکن اگر اکسیژن آب از حد نرمال کمتر شود باید از مقدار غذا کم کرد و یا غذا دهی را تا رسیدن اکسیژن به مقدار معمول آن متوقف نمود.

بچه ماهی ها و لارو ها نیز برای تکمیل شدن فرایند رشدشان به وعده های خوراکی روزانه زیادی نیازمند.

بنابراین تمامی مباحثی که در پاراگراف های قبل پیرامون آن صحبت نمودیم متد های غذا دهی به آبزیان را تعیین می نمایند.

عرضه کننده خوراک ماهی مشهد

عرضه کننده خوراک ماهی مشهد

عرضه کننده خوراک ماهی مشهد، این محصول را از کارخانه داران با نرخ عمده تهیه کرده و در اختیار مشتری های این کالا قرار می دهد.

برای آگاهی از قیمت و سایر خدمات، با ما تماس بگیرید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید