مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

فروشگاه خوراک ماهی رودخانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی غذای منجمد برای ماهیفروشنده خوراک ماهی رودخانه ای
فروشگاه خوراک ماهی رودخانه ای

فروشگاه خوراک ماهی رودخانه ای عمده که محصولات خود را بی واسطه از کارخانه ‌داران این عرصه تهیه می نماید، فروشنده خوراک ماهی با نرخی ارزان می باشد که محصولات خود را به تجار بزرگ عرضه می دارد. ما در ادامه این متن به معرفی غذای منجمد برای ماهی ها خواهیم پرداخت و شما را با این نوع از خوراک برای ماهی ها آشنا خواهیم نمود. اگر شما نیز در دسته علاقه مندان به این موضوع هستید، پیشنهاد ما به شما این است که ما را همراهی کنید.

فروشگاه خوراک ماهی رودخانه ای

معرفی غذای منجمد برای ماهی

معرفی غذای منجمد برای ماهی

این بخش را به معرفی غذای منجمد ماهی اختصاص داده ایم.

از آنجایی که خوراک های زنده را در تمام ماه های مختلف سال نمی توان برای ماهی ها نگهداری نمود، بنابراین بهتر است که از روش انجماد برای غذا های گوشتی ماهی ها استفاده کرد. بنابراین خوراک هایی چون آرتمیا، کرم خونی، سیکلوپس و یا کک آبی از جمله این خوراک های منجمد هستند.

البته غذا های گوشتی نظیر قلب و جگر گاو، ضایعات کشتارگاه های دام و طیور نیز به عنوان خوراک گوشتی منجمد مورد استفاده برای ماهی ها و سایر آبزیان به کار گرفته می شوند

چند نمونه از غذا های منجمد ماهی را به اختصار توضیح می دهیم:

کرم خونی: این حشره آبزی کوچک که در آب های شیرین و بعضاً شور و لب‌ شور زندگی می کند، منبع خوب پروتئین برای ماهی ها به شمار می رود که انجماد آن به آسانی صورت می پذیرد.

آرتمیا: نوعی میگو کوچک و از خانواده سخت پوستان می باشد که در آب های شور رشد و نمو می یابد. نگهداری آرتمیا به صورت منجمد برای ماهی ها به آسانی امکانپذیر است.

سیکلوپس: سیکلوپس ها آبزیان کوچکی هستند که بیشتر برای تغذیه بچه ماهی ها مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی می توان منجمد شده سیکلوپس ها را در فروشگاه خوراک ماهی تهیه کرد.

میگو آب شور: میگو آب شور یک خوراک کامل سرشار از انواع مواد مغذی و پروتئین برای ماهی ها به شمار می رود که می توان از شکل منحمد آن برای خوراک ماهی های گوشت‌ خوار و همه چیز خوار بهره برد.

فروشنده خوراک ماهی رودخانه ای

فروشنده خوراک ماهی رودخانه ای

فروشنده خوراک ماهی رودخانه ای عرضه کننده انواع غذا برای این گروه از آبزیان بوده و محصولات خود را به صورت کلی و با نرخی ویژه به فروش می رساند.

برای آگاهی از قیمت فروش خوراک ماهی رودخانه ای و سایر خدماتی که در بازرگانی دارا پت صورت می گیرد با ما در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید