مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

فروشنده خوراک ماهی قزل الا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد مغذی برای ماهی قزل آلاتولیدی خوراک ماهی قزل الا
فروشنده خوراک ماهی قزل الا

فروشنده خوراک ماهی قزل الا و دیگر ماهیان پرورشی به صورت مستقیم از تولیدی خوراک ماهی، محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب و به صورت عمده به بازار عرضه داشته است. جهت خرید غذای ماهی با قیمت و کیفیت مناسب در ادامه با ما همراه باشید.

فروشنده خوراک ماهی قزل الا

مواد مغذی برای ماهی قزل آلا

مواد مغذی برای ماهی قزل آلا

یکی از مهمترین مسائل در پرورش ماهی ها نوع و میزان تغذیه آن ها است، چرا که بیشترین تاثیر را در رشد و پرورش ماهی دارد.

رشد مناسب ماهی قزل آلا به عوامل مختلفی مانند کیفیت آب، دما، میزان اکسیژن و CO2 موجود در آب، عوامل محیطی، نور، تراکم ماهی ها، میزان و نوع غذای مصرفی بستگی دارد.

در بین همه موارد، تغذیه و خوراک ماهی قزل الا از هزینه بالایی برخوردار بوده و همانطور که گفته شد تاثیر زیادی نیز در رشد ماهی دارد. لذا انتخاب غذای مناسب حاوی مواد مغذی مورد نیاز ماهی قزل آلا اهمیت زیادی دارد.

ماهی قزل آلا در هر مرحله از رشد نیاز های تغذیه ای متفاوتی دارد، ترکیب غذایی در هر مرحله باید متناسب با آن باشد که به طور کلی سه نوع جیره به کار برده می شود:

۱- غذای استارتر:

برای ماهی های تا ۵ گرم از این جیره استفاده می شود. میزان پروتئین موجود در این غذا بالا است.

۲- غذای رشد:

برای ماهی های ۵ تا ۲۰ گرم مصرف می شود و پروتئین کمتری نسبت به غذای استارتر دارد و اندازه غذا نیز متناسب با رشد ماهی بزرگتر می شود.

۳- غذای پرواری:

از این خوراک برای ماهی های از ۲۰ گرم تا اندازه آماده فروش استفاده می شود.

با توجه به موارد گفته شده برای خرید خوراک ماهی قزل آلا ضمن توجه به وزن ماهی باید غذایی با مواد مغذی مناسب استفاده گردد. برخی از این مواد مغذی شامل پروتئین، چربی، فیبر و برخی ریز مغذی ها می باشند.

تولیدی خوراک ماهی قزل الا

تولیدی خوراک ماهی قزل الا

در کشور عزیزمان ایران تولیدی خوراک ماهی قزل الا زیادی در شهر و استان های مختلف وجود دارد که خوراک هایی با کیفیت و قابل رقابتی با نمونه های خارجی تولید می کنند و سهم قابل توجهی از بازار صادرات این محصول را نیز به خود اختصاص داده اند.

جهت خرید این محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید با فروشنده خوراک ماهی قزل الا که به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی خوراک ماهی اقدام می کند، ارتباط بگیرید.

این مرکز نیز از فروشندگان خوراک ماهی می باشد که محصولات خود را به سراسر ایران عرضه داشته و می توانید جهت اخذ مشاوره و خرید و فروش خوراک آبزیان با این مرکز در ارتباط باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید