مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

عمده فروشی خوراک ماهی کپور

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی خوراک ماهی کپورتوزیع مستقیم خوراک ماهی کپور
عمده فروشی خوراک ماهی کپور

عمده فروشی خوراک ماهی کپور معمولا به صورت مستقیم از تولید کننده خوراک آبزیان صورت می گیرد و همچنین از طریق نمایندگی های معتبر توزیع خوراک ماهی نیز به صورت عمده به سراسر کشور انجام می گردد. البته شناخت این مراکز اصلی و معتبر بسیار مهم است. این مرکز در تلاش است تا شما را با عمده فروشی و مراکز توزیع مستقیم خوراک ماهی کپور آشنا کند.

عمده فروشی خوراک ماهی کپور

بررسی ارزش غذایی خوراک ماهی کپور

بررسی ارزش غذایی خوراک ماهی کپور

غذادهی آبزیان از فاکتور های اساسی در پرورش آن ها است. چرا که ضمن هزینه های بالای خرید غذای ماهی، تغذیه نقش مستقیم در کارایی و بهره وری پرورش آبزیان دارد.

غذای استفاده شده برای آبزیان باید دارای سطح مناسبی از مواد مغذی مورد نیاز ماهی باشد. مواد مغذی به ترکیباتی مثل پروتئین ها، کربوهیدرات ها، چربی، انرژی، ویتامین ها و مواد معدنی گفته می شود.

به این نکته باید توجه ویژه شود که ارزش غذایی یک ماده خوراکی برای ماهی های مختلف متفاوت است، همانطور که مواد مغذی در مواد خوراکی مختلف با هم تفاوت دارند.

مسئله مهم دیگر اینکه، با توجه به مواد مغذی مختلف در انواع مواد غذایی و تنوع در گونه های آبزیان و همچنین سن و وزن ماهی ها، استفاده از خوراک ماهی مناسب که نیاز های تغذیه ای را تامین کند بسیار مهم است.

مواد به کار برده شده در خوراک ماهی کپور معمولی شامل موادی مانند انواع منابع پروتئین حیوانی  و گیاهی مانند پودر ماهی، سویا، کلزا، کنسانتره ها، گلوتن گندم، گلوتن ذرت، ژلاتین، آرد گندم، سبوس گندم، روغن های ماهی و گیاهی، مکمل‌های معدنی و ویتامینه، مواد محرک رشد و سیستم ایمنی می باشند.

غذای ماهی های تولیدی به نحوی فرموله می شوند که نیاز های تغذیه ای ماهی ها را تامین کنند. به عنوان مثال غذای ماهی کپور معمولا حاوی ۲۲ تا ۴۵ درصد پروتئین، ۴ تا ۶ درصد چربی و ۳ تا ۶ درصد فیبر می باشند.

در انتخاب غذای ماهی دقت داشته باشید که درصد های مورد استفاده مواد مغذی متاثر از نوع گونه، سایز ماهی و شرایط فیزیکو شیمیایی آب می باشد.

توزیع مستقیم خوراک ماهی کپور

توزیع مستقیم خوراک ماهی کپور

بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی در تلاش هستند که بخشی از محصولات خود را به صورت مستقیم به بازار عرضه کنند.

توزیع خوراک ماهی به صورت عمده به روش های مختلفی از قبیل فروش اینترنتی غذای ماهی و یا فروش حضوری امکان پذیر است، که در این خصوص سایت های فروش خوراک ماهی مختلفی نیز ایجاد شده است.

روش های فروش گفته شده از بهترین و پرطرفدار ترین روش های فروش هستند که می تواند هم صرفه جویی در زمان نموده و هم خوراک ماهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و مستقیم از کارخانه تولید خوراک ماهی تهیه کرد.

این مرکز نیز در زمینه توزیع خوراک ماهی به صورت مستقیم فعالیت داشته که می توانید جهت اخذ مشاوره با این مجموعه ارتباط بگیرید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید