مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =

عرضه خوراک ماهی پرورشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اصول نحوه غذا دهی به ماهیانعمده فروشی خوراک ماهی پرورشی
عرضه خوراک ماهی پرورشی

عرضه خوراک ماهی پرورشی در انواع مختلف و تولید شده در کارخانه های تولید غذای ماهی در ایران توسط نمایندگی های فروش غذای ماهی و مراکز فروش خوراک ماهی عمده با قیمت های مناسب و بدون واسطه در حال انجام است. با کمی بررسی می توانید این مراکز را شناسایی و نسبت به خرید خوراک آبزیان مورد نیاز خود اقدام نمایید.

عرضه خوراک ماهی پرورشی

اصول نحوه غذا دهی به ماهیان

اصول نحوه غذا دهی به ماهیان

به منظور دستیابی به حداکثر رشد و بالاترین کارایی غذایی باید به برخی فاکتور های اساسی که اهمیت زیادی دارند دقت شود که برخی از این عوامل به شرح زیر است:

– روش های به کار گرفته شده در تغذیه

–  میزان غذادهی

– توالی غذادهی

– روش های غذادهی

از نکات مهم در غذا دهی به آبزیان مقدار غذای ماهی اضافه شده به حوضچه ها است. اگر غذا به مقدار کافی در اختیار آبزیان قرار نگیرد رشد ماهی محدود و سرعت رشد آن ‌ها کند خواهد شد. از طرفی اگر غذا بیش از نیاز ماهی در حوضچه ریخته شود سبب آلودگی آب و بستر حوضچه خواهد شد.

اندازه غذای مصرفی ماهی های پرورشی یکی دیگر از فاکتور های مهم است که اگر  متناسب نباشد مورد مصرف قرار نگرفته و ضمن صرف انرژی زیاد، سبب کاهش رشد آن ‌ها می گردد.

دفعات غذا دهی نیز باید با رعایت اندازه ماهی باشد. به طوری که هرچه اندازه ماهی یا سن آن کوچک تر باشد دفعات غذادهی بیشتر و مقدار آن کمتر می شود. روش های غذا‌ دهی نیز عمدتاً به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می گردد.

اما جدای از مزیت و معایب هر کدام از این روش ها، در غذا دهی ماهی باید دقت لازم را داشته تا غذا به اندازه کافی به همه ماهی های موجود در استخر در دسترس قرار بگیرد.

به این نکته توجه داشته باشید که روش غذا دهی با توجه به هر گونه از آبزیان متفاوت است و باید به این موضوع نیز توجه گردد.

در پرورش آبزیان و غذا دهی به آن ها، استفاده از خوراک مورد نیاز با توجه به گونه، سن و  اندازه ماهی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا باید خوراک آبزیان مناسب را تهیه کنید که در ادامه شما را با مراکز فروشگاه خوراک آبزیان آشنا خواهیم کرد.

عمده فروشی خوراک ماهی پرورشی

عمده فروشی خوراک ماهی پرورشی

خوراک آبزیان با تنوع های مختلف از نظر اندازه و گونه آبزیان توسط کارخانه های تولیدی غذای آبزیان در کشور تولید می شود.

فروش عمده و عرضه خوراک ماهی پرورشی بیشتر به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی انجام می گردد. اما شرکت های بسیاری نیز در این خصوص فعالیت دارند.

خرید اینترنتی خوراک آبزیان نیز یکی از روش های خرید خوراک ماهی عمده می باشد که می توان ضمن صرفه جویی در زمان، با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایید.

عرضه خوراک ماهی پرورشی عمده به صورت مستقیم از کارخانه در سراسر کشور انجام می گردد که جهت خرید آن می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید